Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 11 ¸.?°´¯)^^


Gjest

Anbefalte innlegg

Så var det ny runde på meg, går nå inn i 6pp, (2pp etter MA). Håper spira sitter denne pp :-) lykke til alle dere andre med ikm uke 11 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg på igjen jeg også da:) Har IKM søndag i uke 10 eller mandag i uke 11, men vil jo henge med uke11-jentene da:)

 

Ble så skuffa da det ikke gikk denne gangen, hadde virkelig på følelsen at det hadde klaffa, men neida...

 

Krysser fingre, temper og ELtester denne mnden... Lurer på om jeg skal bestille pre-seed, noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her, IKM 17. mars... Huff, en hel måned til, synes det er helt forferdelig å holde på sånn! Blir jo nesten det eneste man tenker på jo!

Men jeg skal ikke klage så mye, ser jo at det er maaange andre som har holdt på mye lengre enn meg...

 

Nei, denne gangen skal jeg prøve å ikke tenke så mye på dette, bare ha sex når vi har lyst (og ikke fordi vi "MÅ").

 

Pre-seed, hva er det? (Bare lurer, skal ikke prøve noe selv :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg nå... Fikk tanta i dag 2 dager etter jeg hadde beregnet. Etter mine beregninger så har jeg ikm21 mars,

Denne pp skal jeg prøve CB fertilitetsmonitor.

 

Håper spira sitter for oss alle denn pp-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter opp denne litt :-)

 

Synes fremdeles tiden går sakte, men har lagt prøvingen litt i bakhodet denne gangen. Blir for mye fokus på det, og sex blir kun en "plikt"...

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her.

Har IKM 17 mars og er selvfølgelig veldig spent.

Tror ikke, men håper veldig...Blir sikkert skikkelig skuffet igjen.

Men vi får bare holde på og vente og se.

Lykke til alle på uke 11!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også IKM 17. mars. Tror heller ikke, men håper selvfølgelig! Men er også forberedt på å bli skuffet igjen...

 

Er nå i 3 pp (eller var det 2.?... Hmm, kan jo ikke tenke klart en gang jo!)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, skriver meg på her jeg :) ikm 20. mars, noe som er ALTFOR lenge til.. Forsøker ikke tenke på prøving under sex, men blir jo ganske vanskelig, og må si det har endret seg litt siden vi eeeendelig ble enige om å prøve. Menmen, skal ikke klage, bare håper jeg har gjort unna i det minste mesteparten av ventingen sånn at en liten en kan ta plass om ikke så altfor lenge :)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også! IKM 16. mars, og er veeeldi spent. Dette er vel min pp nr 30 eller nå... Helt mista tellinga her. Etter to SA underveis har dette tatt fryktelig lang tid :-( Men gir ikke opp!!! Lykke til med IKM alle damer!!! Klæm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter dene opp.

Jåa nå er det vel EL rett rundt hjørnet. Har hatt høy fruktbarhet siden mandag nå og det blir noen laaaange 14-dager fram til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja nå er det vel bare å hoppe i høyet jenter :D Så håper vi på det beste for oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her også. Ikm 15.mars. Om en uke altså. Alt for lenge til det også:-D Er i 12.pp.

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iiik, altfor spennende dette her.. Kan jeg spørre hvor ofte dere har dere nå når dere prøver?? Litt engstelig for å ikke holde på ofte nok, men er jo ikke barebare å få det til hele tiden heller, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har IKM 19.03. håper så at det har blitt bolle i ovnen denne PP.

Etter over 2 års prøving ble jeg operert med lap hvor de kjørte kontrast i egglederene mine og på første PP ble jeg gravid! for første gang i mitt liv, helt fantastisk! Men i uke 6 + 3 ble det en SA. Men jeg gir ikke opp så dette er første PP etter SA! krysser alt som krysses kan om at dette går veien og blir em bolle som skal heve helt til november!

 

-Klem og lykke til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har IKM 21 mars men kan variere litt. Bruker CB fertilitetsmonitor denne pp-en og jeg har nå hatt høg fruktbarhet siden 1 mars men den vill ikke opp på maksimal fruktbarhet....krysse fingrene for at det skjer snart. Er på syklusdag 17 nå.

 

Krysser fingrene for dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her. Har IKM rundt 18.mars. Litt usikker på hvor lang syklus jeg har etter MA, men hadde eggløsning tidligere enn vanlig. Er i min 1.pp etter MA. Var i 6.pp da jeg ble gravid i oktober. Føler meg gravid allerede, og bli kjempeskuffa viss jeg ikke er det nå. Kjenner på murringer, tretthet og ømme bryst. Kjenner altfor godt etter, men klarer ikke la være. krysser fingrene for alle oss her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Tenkte egentlig bare å skrive noen "symptomer" fra meg idag. IKM 16mars :-)

 

Tett nese (ikke forskjølet).

Rar følelse i magen.

Mye luft som vil ut.

Stikninger på klitoris.

Tykt hvit utflod

Livmortappen er høy, vender mot venstre, å lukket.

plutselig her en dag fikk jeg en sinnsyk arbeidslyst.

kvalm/uvel etter måltider.

 

 

Krysser fingrene for at denne pp er vår pp, hvis jeg ikke er gravid denne pp må vi nok vente litt :-( mannen min klarte å ryke strengen på penis :-( så vi må vente til den er i orden igjen før ny pp evt.

 

Hvordan er symptomene hos dere jenter?

 

Lykke til jenter, håper denne pp er positiv for oss alle sammen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :)

 

Har IKM 20mars. Har de berømte stikkingene, som varierer i styrke. Mest på høyre side, også går det av og til langt ned.. Har gangsperre i magen, uten real grunn. Svak en vel og merke..

 

Er i pp34 nå, derav 2pp med akupunktur. Er nok derfor jeg er tilbake på symptomjakten.

Føler meg litt oppblåst, nei..ikke det rette ordet.. Mer at jeg har fått en ekstra valk. (kremt) :-/ Så jeg kjenner hele tiden etter om jeg har fått det, men heldigvis ikke. :-) (Kan jo være at det bare er en valk på vei og ikke en spire). :)

 

Ine: Skikkelig synd at mannen ødela "verktøyet" sitt da..:-/ Sikkert ikke godt. Håper han gror fort. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg... Ikm 16. eller 17. mars. Har brukt eggløsningstest denne måneden. Jeg er i 3. pp... Ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller. I alle fall ikke så tidlig. Var litt uggen i uke 7-12 ca, men ellers ingenting. Så det er jo håp:) Men tør vel egentlig ikke håpe for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivit i går:):):) Så får bare håpe spira mi sitter der inne i 9 mnd nå!! Har IKM i morgen eller mandag, men måtte bare teste i går fordi det var så rart at jeg ikke var premenstruell...

 

Drysser babystøv over dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere!!! :-D Så kjekt at så mange har klart det nå! :)

 

Stapper i meg babystøv så det tyter ut av ørene på meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm 18!

 

ømme pupper, halsbrann, lyster, ulyster...

 

klarte ikke vente og tok en billig test i dag... og tror d var en super duper svak strek der,..... men kan hende øynene spilte meg et puss... så svak var den liksom...

 

krysser fingrene for oss alle:):):) lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;) Jeg er en ny bruker her inne, men kan fortelle at jeg har ikm 16 mars....

Har symptomer som:

-konstant kvalme(ca to måneder)

-seriøst vondt i korsrygg

-ømme å harde pupper

-halsbrann til de grader

-trøtt

 

Dette er vel de værste og må si jeg hadde dem sist måned også.....men tester viser bare negativt :(

 

Men da jeg hadde forrige ikm...så varte den bare i en og et halvt døgn, noe som er høyest unormalt for meg....pleier å vare i fire fem dager.

 

Tiden er inne for meg å ta test på tirsdag og håper noe iherdig på at en test kan vise positivt denne gangen....føler meg jo gravid.....men hvorfor viser tester bare negativt da?? :( Skal sies at jeg tok en test for et par dager siden også....fortsatt negativt......noen som har noen meninger om dette?? er under min 4 pp nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...