Gå til innhold

Du vet du er gravid når...


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Er vel ikke bra og spise reker når man er gravid?? Sjekk det. Mener og huske det fra forrige svangerskap (for 5 år siden så jeg kan huske feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...når du akutt "trenger" en hamburger og har vært vegetarianer i lang tid.

Jammen smakte den godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. du leter etter flybilletter til Spania bare fordi de er har så gode grillede sardiner der og det er hva du har mest lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du spiser tyrkisk pepper og salt lakaris til du får sår i ganen og vondt i magen...og deretter hiver nedpå en liter appelsinjuice på 15min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... du er sykemeldt, og har god anledning til å sove bort dagen. Men kvalmen hjelper deg til å opprettholde en normal døgnrytme :-)

 

Tusen takk for en morsom tråd! Trengte litt latter etter å ha stått opp kl 05.30 som vanlig, fordi jeg var superkvalm og bare måtte dytte i meg noe...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..når sambo himler med øynene under hver reklamepause fordi jeg utbryter ''ååååh nå fikk jeg lyst på DET!!!!!!!' x antall ganger når det kommer mat/godterireklame....

 

...når du ligger langflat hele dagen og ikke orker noe som helst, for så å finne ut at du har 8 i blodprosent.....

 

....når det å sitte utenfor barnehagen i -25grader å spise pæreis før du skal hente ungen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når du har: salte kjeks, mandler, et eple, en plate melkesjokolade (til bruk når du blir ekstra svimmel) vannflaske,med nøye blandet eplejuice og farris, en brødskive som ble ristet for flere timer siden, OG en pose lakris, i skuffen på jobb, når du bare har fire timers arbeidsdag, og vanligvis kanskje spiser et eple.

Dessuten må alle bevis fjernes hver dag, siden du ikke har fortalt noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...