Gå til innhold

Du vet du er gravid når...


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhh kokosboller........................................................................................................................................................................................................................................................................................................ vurderer å kle på ungen å kjøre ned på søndagsåpen butikk............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....du sovner på sofaen mens du egentlig bare sitter og venter på å se Aksel Lund Svindal kjøre 2. omgang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skjeller ut mannen og griner til mamma for at du ikke kommer deg inn, selvom mamma er nærmeste nabo! Og når du siler ut appelsinjuicefrukten med tennene og har aldri smalt noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du åpner kjølskapsdøra og grøsser for så å være kvalm i flere timer etterpå, samme gjelder matbutikken grøssss. Men å spise maten når den står på bordet er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå på matbutikken kan jeg være helt enig i, helt grusomt det.

Vartfall når enn har tenkt før enn kommer ditt alt enn har lyst på.

Men når en er der så er enn så kvalm at enn vil fortes mulig ut derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....du får lyst til å klappe til Didrik Solli Tangen øverst oppe på pc'skjermen fordi han ser så slesk ut i blikket.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den er jeg med på, sunshinebaby!

Du vet det også når du gråter deg gjennom Glee på tv2 mens du spiser tre saftis på 15 minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hehe...ja, og når du skjønner at du bør skjermes fra Ekstrem Oppussing på tv3 fordi det ender bare med tårevåt hiksting uansett... Og når du foretrekker å ta med meg et pizzastykke på sengen istedet for å pusse tennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du plutselig får skikkelig lyst på en eller annen matrett og når du får den servert blir du bare kvalm av lukta =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gleder deg så til å spise pizza som mannen har kjøpt, og begynner å grine når du åpner fryseren og ser hvilken type pizza det er!! :P Huff hormoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når absolutt all mat du tidligere har elsket å spise, nå vender seg mot deg!! La meg bare nevne fiskekaker, kjøttrull, kinamat.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...