Gå til innhold

Noen fra nordland her?


Lava86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg bynn å bli sekker på kem du e..vess eg ikkje tar feil så gikk eg og du ilag på gk på gravdal ett hakk i verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp ;) men hysj hysj..vess du hold på min hemmelighet så ska eg hold på din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe stol på meg, eg hold kjæft..heile værdn veit nuh om meg nu, sa det til nån få stk å d va selfølgeli nån som ikke klart å hold kjæft:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lava86: ja eg har sagt det til nån få eg og..så det blir sekkert å spre seg rundt omkring om ikkje så længe =/ e jo ingen som klar å hold sånt før seg sjøl tydeligvis =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morro når vi er flere i bodø med en liten bolle i ovnen:). hihi:)

Håper virkelig vi kan få til noe når det nærmer seg! hadde vært morro og nok veldig deilig å ha noen og prate med også etter at babyen er født.. Kan tenke meg det er endel man lurer på, og da er det nok godt å ha noen i samme situasjon! Å så er det alltid morro å bli kjent med nye:)

 

Men nå får dere krysse fingrene for meg her, er første visning på leiligheten i morgen mellom 18 og 19! spennende! Så idag har jeg ryddet litt små ting. Samler krefter nå til å vaske litt mer..

Satser på at den er solgt om en uke, da er det ikke lenge før vi forlater oslo å kommer oss nordover:)!

 

Håper alle dere har hatt en kjempe fin dag:)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86:

Foreløpig så venter vi enda mer.. det var noen som har skrevet seg på liste, så vi får sjå.. Er veldig spennende hvertfall!!

 

Alt bra med deg? Har du vært noe kvalm? her har jeg vært sånn passe kvalm hele tiden, men sisteuken har det bare blitt verre! Og så har jeg blitt så rar på maten! Nå går det enten i brød med baconost eller brød og servelatpølse.. så snålt! Jaja..

men nå er jeg jo allerede i min 11 uke! så morro:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende og se om dere får solgt da:)

 

Her er alt bra, var på UL idag, fikk se et bankende hjerte og høre hjertelyden..det var magisk:) Er veldig kvalm men kaster ikke opp, er litt plaget med mensmurringer, men det har blitt litt bedre med tiden:)

 

Matveien min er blitt sær nå, elsket fiskeboller før men nå har jeg helt spya på det. Ellers så går det veldig mye i grønne epler med alt på, er det eneste som hjelper mot kvalmen:D Har du noen andre symptomer eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86:

Så morro med ul! Det er utrolig stas å se og høre hjertet! Går litt opp for enn da at det er noen som lever inni der:).

 

Sær er jeg å blitt! Og som du sier at ting du likte før har du spya på nå! Det går litt cola her nå for å si det sånn, er det eneste som hjelper mot kvalmen.. men prøver å bare ta en slurk her og der så det ikke skal bli så mye.. har aldri drukket noe særlig med brus før nå, og får nesten panikk av tanken..

 

Ellers så kjenner jeg meg som et levende syptom:)! både med kvalmen, ømme bryster, ufattelig trøtt og sliten, humør svingninger ja det meste egentlig.. men men hva gjør man ikke for en baby;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...