Gå til innhold

Noen fra nordland her?


Lava86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg flytter til bodø, Tverlandet i juni:)! Hadde vært kjempe morro å blitt kjent med noen trillevenner:)!!

Jeg er 23, blir 24 september. og skal vistnok være 7 uker idag, selvom jeg, lege og gynekologen (var på tidlig ul) er litt ueninge.. men foreløpig så følger jeg bare hva ul viste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør : Så gøy, er ofte på tverrlandet jeg å går tur me hundene mine:) Er også 23, blir 24 nå i februar:) Jeg tror jeg er 6-7 uker på vei, skal på UL på mandag så det blir gøy å se..Ja det hadde vært gøy å blitt kjent:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86: Så morro:) Da er vi jo ganske likt på vei også.. Og jeg har også en hund.. Men nå gleder jeg meg litt ekstra til å flytte og til å ha noen og gå på trilletur med hundene sammen med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Da er vi jo noen stykker fra Bodø, og attpåtil noen fra Tverlandet! Håper vi kan følge hverandre her og kanskje i virkeligheten når det nærmer seg enda mer og magene er blitt enda større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lava86:

Terminen er litt usikker, men mellom 26 september og 4 oktober engang.. mange meninger ute å går der:).

Gleder meg til å flytte og begynne å ordne i heimen og barnerom:)!

Når hadde du termin igjen? syntes å huske å ha lest det engang..

Vi får prøve og følge hverandre her, og om det passer så hadde det vært artig å møtes:)!

Har vært i byen idag å handlet strikketøy, det er lenge siden jeg har holdt på med, men har nå begynt på et babyteppe.. Morro:)! Så får vi se hvordan det blir sende ut til sist, det er hvertfall lagd med kjærlighet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sør: da er du litt lengre på vei enn meg:) men er selv litt usikker på termin.tror jeg har 17 oktober, men får vell vite det nærmere når jeg skal på UL 8 mars:)

 

Heldig du er som kan begynne å flytte inn å ordne med barnerom:) skal prøve å finne ny plass å bo jeg også:) hehe skulle gjerne strikket jeg også om jeg har kunnet strikket, sparer en del penger på det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lava86:

Så heldig du er som skal på ul allerede på begynnelsen av mars! Jeg har fått time på ullevål den 27.04.. Å da er jeg vel nesten 5 mnd! syntes det var innmari lenge til! får se om det blir en privat ul før den tid:)

Nå holder vi på å selge leiligheten min her i oslo, tror det blir en tur oppover til bodø iløpet av mars for å se på rekkehuset, vi har ikke sett det enda og så skal de legge nytt gulv så vi må se hvilken farge vi vil ha på parketten og få bestilit ny sofa og slik.. Tar jo gjerne litt tid fra an bestiller og til de kan leveres..

Så satser på å være i hus i løpet av juni/juli! Skal bli deilig:)

Spennende med flytting for deg også!

Har du begynt å tenke på hvordan vogn du vil ha?

 

Det er så mye spennende forann oss nå! Gleder meg enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør:

 

Grunnen til at jeg fikk tidlig UL er pågrunn av at jeg har cyste på eggstokken, og jeg har fjernet den andre eggstokken. Har du vært på UL før i dette svangerskapet?kjipt å må vente så lenge, men den som venter på noe godt venter ikke forjeves:)er det ikke det de sier:P

 

Har dere familie her siden dere skal flytte helt hit eller er det bare for å komme seg til en ny plass?:) Har tenkt tanken om vogn men ikke noe mere enn det, tørr liksom ikke å tenke så langt enda. Men har ei venninne som har vogn som jeg muligens skal kjøpe. Har du tenkt nå over vogn?

 

Når jeg tenker over det så er det jo en million ting man skal ha når man får baby i hus, gleder meg til å begynne å handle. Når jeg er en 4 mnd på vei skal jeg begynne å handle inn så slipper jeg å kjøpe alt med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86:

 

Var på tidlig ul privat da jeg var litt over 6 uker for å se hvor langt jeg var kommet.. Var veldig veldig usikkert pga uregelmessig mens på når det skjedde.. Det blir spennende å se, da får vi vel vite om det blir gutt eller jente også;) Jeg er så spent på det!

 

Samboeren min kommer derifra, så derfor flytter vi oppover. Vi har litt mer lyst også og oppdra unger der enn midt i oslogryta hvor vi bor nå..

 

Har så innmari lyst på emmaljunga vogn. Citycross med city bag, men vi får vel se.. Må jo prøve kjøres å se hva jeg syntes da..

 

Det er masse som behøves til baby! Jeg håper vi får arvet litt, er jo så mye som behøves og det meste av klær passer jo ikke mer enn noen uker.. Men enda så er det ikke så mange som vet det, så blir vel flere som har lyst at vi skal arve etterhvert:).

Ellers så har vi allerede fått arvet en voksi dunpose, en reise seng, en pulk med trekk til hunden og endel baby og mammaklær fra ei venninne..:) så det er jo morro:)

Syntes det er fint å kunne arve, så kan jeg heller handle det som jeg liker å syntes er super søtt selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nokk du får vite om det er gutt eller jente på neste UL, det blir spennende, klarer selv nesten ikke å vente:)

 

Sjønner godt dere vil flytte hit, er så utrolig fint her, nydelig natur og mange flotte turområder. Hvilken hunderase har du? Jeg har også fått barnepulk hos en venninne, testa den ut på hundene idag, kjempemorro:)

 

Ellers så har jeg ikke arvet noe enda, men det kommer nokk, vet at svigers er veldig gira på å kjøpe ting men jeg har bett dem vente litt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86:

Det er utrolig flott der, så blir nok bra. tror det skal bli fint for hunden også og komme seg ut av byen og heller bli mer vandt med skog enn asfalt:).

Det er en rottweiler vi har, enn du?

Vi har ikke fortalt det til de nye besteforeldrene enda, så blir spennende! Det er første barnebarn på min side, og andre på sambo sin.

Hva driver du med? Jeg studere nå mens sambo jobber på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir garantert finere for hunden å komme ut av byen:) Jeg bor selv midt i sentrum i Bodø. Har en Alaska husky og en Alaskan Malamute:)

 

Vi har sakt det til de fleste nermeste, men merker at ryktene sprer seg fort for det er mange som vet det nå:(

 

Ellers så jobber jeg som butikkmedarbeider, men for tiden er jeg sykemeldt. Sambo jobber som selger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava86: du e fra vestvågøya? gikk du på videregående på gravdal eller Leknes?`=) eg gikk på gravdal =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...