Gå til innhold

Noe her med september 2010 termin i Tromsø?


Fibi

Anbefalte innlegg

Husker forsåvidt at jeg følte det samme med de som hadde møttes som hadde termin våren 2008, var akkurat derfor vi lagde våre egne treff vi som hadde termin på sommeren... var det vi ble anbefalt da. Det fungerte veldig fint, jeg føler at vi var veldig flinke til å inkludere nye som kom etterhvert i gruppa og ble til slutt en stor gjeng på 20-30 stykker som møttes fordi nye hele tiden hadde mulighet å bli med. Men det er absolutt noe vi må være bevisst på. Jeg synes det er veldig synd at du opplevde at du følte deg utenfor når du kom på treff, det må absolutt prøves å unngås! Hvis vi utveksler telefonnummer får jo ingen nye muligheten til å delta etterhvert så da blir vi en lukket gruppe.

 

Jeg er uenig med deg Anonym i at man bare må la være å gå på treff dersom man ikke vil gå på treffene som er satt opp for alle. Det er ingen som kan hindre oss septembermager å lage egne treff og legge de ut her. Det kan jo være mange grunner til at man vil møtes for seg, mange synes det er skummelt å gå på de vanlige BIM-treffene og uansett har man ikke kontakt med de som får baby i mai osv. når man selv ikke får før i september. Det er kjempestor forskjell på et halvt år når det gjelder babyer i utviklingen og hva som skjer.

 

Jeg jobber fulltid så vil gjerne treffes på kveldstid :o) Men hva mener dere andre? Skal vi utveksle telefonnummer eller legge ut treff her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stemmer også for å treffes på kvelstid. De fleste av oss jobber jo fortsatt så da er nok sjangsen større for å få flere med dersom vi tar det på kvelden =) Synes ikke vi skal lage noen store problemer ut av dette med store og små mager også videre. Er jo ikke det vi skal bruke tiden framover til å bekymre oss over =) La oss kalle det høstmager da.. Da får man samlet en gjeng med jenter som har termin ca samtidig uten av man ekskluderer noen =)

 

Jeg slenger ut et forslag om høstmagetreff mandag 19 april klokken 20.00 på Gründer?

Hva synes dere? Kan sette opp et treff her hvis det er stemning for dette tidspunktet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har termin i slutten av september, å vil gjerne være me på treff! :-D Rop ut hvis det blir endringe av dato/klokkeslett! Vi sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Idaalven :) Høstmager var et fint uttrykk! Perfekt tidspunkt og klokkeslett for meg å treffes på, jeg kommer mandag 19.april på Gründer :D Ja, det er jo litt skummelt første gangen når man ikke kjenner noen, men det går seg fort til! Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Æ kjenne ei som har termin i slutten av juli som har lyst å være med å treffes med oss, regner med det er greit? Kanskje vi skal kalle oss sommer/høstmager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, d e ingen her som kommer til å reagere på d. ;) Vi tar utgangspunkt i høstmager, så får de som har lyst bare henge seg på. :) The more the merryer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ åsså e me den dagen :)

men sett no opp som treff her inne så flere ser det. ikke sikkert alle orke lese hele denna tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff mandag 19., såfremt mannen min ikke blir satt i arbeid:) (tilkallevakt...) Men det vet jeg ikke sikkert før to timer før. Er det greit? Er det spiseplikt på Gründer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er mange som kan, gleder meg til å møte dere :) Helt greit at du ikke vet før den kvelden gledermegigjen, kan du så kan du! Det er ikke spiseplikt på Gründer. Æ skal ha den nydelig milkshaken de har der :D Har drømt om den siden sist æ va gravid, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall med på en milkshake!!

Mia i magen?:) - tror vi møttes på treff sist gang vi var gravide. Jeg var med ca 4-5 ganger. Vi bruker samme helsestasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt opp treff nå =) Lager en egen tråd for påmelding så vi ser hvor mange vi blir. Ser ut til at mange er interessert så da kan det jo være greit å reservere bord =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, no vart æ nysgjerrig :) Ka hete du gledermegigjen? E det du som jobba på kafèen på Veita, men som bytta jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...