Gå til innhold

Noe her med september 2010 termin i Tromsø?


Fibi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg har termin i september! :) Har du tenkt å gå på treff etterhvert? Jeg har veldig god kontakt med flere av de jeg fikk samtidig med sommeren 2008 enda som jeg ble kjent med på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når er det vanlig å begynne med det? :) Tror det er veldig forskjellig! Æ gikk veldig tidlig sist æ va gravid, no blir æ sikkert å vente te nærmere sommeren tror æ... vet ikke kor langt på vei de som treffes no e? Min erfaring er at det kan være lurt å treffe de som er ca. samtidig på vei, hvertfall de jeg ble å ha mest kontakt med i permisjonstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL og har fått foreløbig termin 6.9..

Jeg og min samboer flytter til Tromsø i juni, så jeg kunne også tenkt meg å blitt kjent med flere gravide :) Dette er vårt første barn,så alt er nytt å spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi..jeg skrev innlegget og glemte meg helt bort..fordi jeg egentli ikke er her inne..men mest på babyverden. Men har funne ut at d omtrent ikke er NOEN fra tromsø der inne..

 

Men er flott hvis vi etter hvert kommer oss på treff..kanskje vi skal synkronisere litt?.. sånn at vi som er like langt prøver å komme oss samtidig på treff. Vært moro d. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert morsomst å være på treff med de som har termin rundt samme tiden slik vi i denne tråden har. Kanskje vi kunne arrangert et tidlig treff i apriltider? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè å arrangere et eget treff tidlig i april, etter påske kanskje? Æ har fått innkalling te ultralyd 26.04, spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

September mage her og.. :) :)

Gleder meg veldig til å gå på treff og å bli kjent med dere.

Jeg er med etter påske!!

 

Tromsø Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

september hær æ.. vært koselig etterhvert å møtes.

er nr 2 på mæ å va ikkje med på BIM treff med nr 1, men hører mange veninner som har vært med på d som sier d e kjempe koseli å møte andre som e like langt på vei..

så da må vi prøve d.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vil anbefale dere å IKKE annonsere treff for bare (f.eks.) "sept-termin-mager" her i debatten. Sist jeg var gravid ble noe liknende gjort og det ble store oppstandelser.

 

Del heller ut tlfnr og mld dere imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var du gravid sist? Jeg og noen flere gjorde nemlig det sommeren 2008, ble litt oppstandelser da husker jeg, men gikk greit etterhvert.... mest praktisk å annonsere det her inne da, men kan godt utveksle telefonnummer om det er det vi går for? Tenker bare at hvis vi annonserer her inne kan nye også bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg inne her så mye, men skjønner ikke hovrfor d skulle bli oppstandelser..d er jo treff for alle også..

Merkeli.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt, men på facebookgruppa der di planlegger di samme treffene som her ser jeg at det tidligere har vært planlagt egne "tjukkemagetreff" som di kaller det.. Da kan det vel ikke være så vanskelig at de med små mager også har lyst til å treffes for seg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også poenget med at noen kan føle seg holdt utenfor, men det vil jo være åpent for andre å komme også, det kan vi jo presisere når vi legger ut treff? :) Men det er noe med å møte de som har termin omtrent samtidig, ofte de man ender opp å ha kontakt med. Æ tenke at om noen vil reagere på det så får de bare gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, vi d får bi som d bir. Nån som har noen dato i tankene? Jeg vet jeg startet hele tråden, men er ikke flink til sånnt her.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, støtter det her 21:33, 5.4.2010.

 

Gikk gravid i 2008 og husker at jeg følte meg ganske utenfor med en gjeng som kjente hverandre så godt, så dette vil jeg ikke oppleve på nytt denne gangen. Treff er for alle - ikke bare sept-termin-mager f.eks. !!!! Ellers må man bare la være å gå på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...