Gå til innhold

Siste innspurt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er jeg oppegående og igang igjen:)

Ikke noe morro å være sjuk, nei. Gikk ned en kg i helga, men har klart å fylle opp igjen magen med mat i går og i dag, så føyk fort opp igjen gitt:p Vekta sto på 92.1 i dag, så da blir det vel ned 0,4kg siden torsdagen. Håper den ikke kryper mer opp enn det! Er kanksje ikke noe lurt å drive å veie seg når en er syk og bare får i seg et par knekkebrød iløpet av dagen, men klarte ikke å holde meg unna:p

 

Svigers dro hjem søndagen, så nå er vi tilbake til vanlig hverdag igjen. Utenom at jeg fra i går av må sende guttungen avgårde i barnehagen. Det har gått så bra så:) Vinka meg avgårde når jeg dro. Han var der uten meg i 3 timer i dag. Bare et stort smil hele tiden. Satser på det holder seg sånn:)

 

Samboeren dro nettopp avgårde med skia sine for å trene litt i marka. Jeg har ikke ski engang.. tror det er 13 år siden jeg sto på ski! Men har sagt det at når Jakob får seg ski, så skal jeg òg ordne meg. Så får vi lære oss ilag!

 

Hvordan gikk det med fitnessvekta? Rart alt som finnes av utstyr! Men sikkert ikke dumt å få et lite innblikk av hva som befinner seg på innsiden;)

 

At du har gått ned 200 gram på en uke uten trening, er bra! Halv pakke kjøttdeig, det..Keep it up;)

 

Snakkes plutselig igjen;)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du er frisk igjen! :) Jeg gjorde en gedigen tabbe og syklet med pulsklokken på i går, ville bare se hvordan jeg lå an på en lik økt som jeg har kjørt de siste ukene, og det skulle jeg ikke ha gjort. I dag er jeg like tett og sliten som jeg var før helgen. :( Jeg hadde en gjennomsnittspuls på 146 sl/min under en halvtimes økt... I forhold til hvor dårlig trent jeg er i utgangspunktet nå, forteller det at jeg har tatt altfor hardt i. Men men, nå har jeg i det minste pulsklokken å gå utifra og skal trene etter den når jeg er 100 % restituert igjen.

 

Fitnessvekten skal innvies på mandag. Nå er jeg altså inne på min 2. dag uten å veie meg (bestemte meg for å vente til mandag igjen), og det skal holde hardt, forstår jeg.. ;) Det jeg er mest spent på er hvilken type fett jeg har. Det er det viscerale fettet (det som sitter inne i buken rundt de indre organene våre) som er farligst, så jeg håper jeg har lite av det og mest underhudsfett. Gleder meg masse til å få nedslående nyheter på mandag. Et spark bak! He he.

 

Skiturer er veldig god trening! Men det blir ikke ski på meg før jeg passer inn i skiklærne mine igjen. De vil vel sitte stramt om ca 10 kilo, vil jeg tro, og da er seseongen over for denne gangen. ;p Men til neste vinter skal jeg ta meg godt ut i løypene. Kanskje jeg skal være så tøff og investere i kondomdress? ;) Nei, fra spøkelset til Halvor, det kommer aldri til å skje. When hell freezes over, I guess.

 

Så bra at Jakob koser seg i barnehagen! :) Tenker det føles godt å vite at han ikke er trist og lei når du drar. Har du forresten hørt noe om jobben, eller ringt dem?

 

Ha en fin onsdag! :)

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart helg igjen!

 

Hvordan er det med deg, Lena? Håper alt er bra og at du forhåpentligvis har fått et meget godt jobbtilbud! :)

 

Stikker innom for å fortelle at Zumba-pakken kom i går og jeg måtte bare teste den ut med en gang. Into-DVD`en som gjennomgår steg for steg anvisning til dansetrinnene varer i ca 60 minutter. De anbefaler at du gjør dette et par ganger før du gyver løs på danseprogrammene, for at du skal få en feeling med hva det hele går ut på. Dette er totalt uanstrengende for folk som kan det og har normal kondis, men i løpet av denne "enkle" timen klarte jeg altså å forbrenne 472 kalorier med en gjennomsnittspuls på 128 sl/min.! Jeg ser for meg at jeg dør av pusteproblemer på den korteste danseøkten som er 20 minutter. Dette er effektivt altså og veldig gøy! Anbefales, altså. :D

 

Ellers sliter jeg alvorlig med abstinenser (veiingen) og mandag kan ikke komme fort nok! ;)

 

God helg!

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Nå har vi hatt runde 2 med omgangssyken.. på en uke! Det er 10 år siden sist jeg hadde det, så nå får det jaggu holde for en stund.

 

Har ikke hørt noe fra jobben, og sjefen er på reise, så får ikke tak i han. Meeen, jeg har funnet ut at jeg ikke skal ha full stilling likevel. Tror jeg kommer til å angre meg noe veldig. Å ha tid til overs til Jakob er det viktigste for meg:) Jeg er mye frem og tilbake, I know:p

 

I går var det veiedag, men jeg lå rett ut! Veide meg i dagtidlig, og da viste vekta 92.0. Men det var på fullstendig tom mage. Fikk i meg 2 knekkebrød dagen før. Så tror nok ikke jeg har gått ned noe.

I dag blir det å være hjemme og pleie helsa, så skal jeg bruke helga på å komme meg litt ut. Så håper jeg at neste torsdag viser bedre resultat!

 

Dere må ha ei god helg, og håper du har noe mer energi meg. Så må du ikke ta så hardt i på sykkelen din i helga;)

 

snakkes!

Lena

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg skal holde meg unna vekta til mandag, jeg òg:p Så få vi begge ha abstinenser.

Jeg har ikke fått tak i pilates-film enda. Men har i gjengjeld ikke kommet meg ut av huset heller:/

Bra zumbaen fungerer! Sikkert morro:)

Ser vi sikkert satt og tasta på tastaturet samtidig i sta:p Så du må få med deg innlegget mitt over her;)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en uke dere har hatt! :( Dere må ha god bedring alle sammen!

 

Vet du, jeg skjønner godt at du vil prioritere Jakob. Jeg har heller aldri hørt om noen som angret på at de prioriterte barna, men drøssevis av det motsatte. ;) Jeg kommer til å være hjemme på dagtid minst en dag i uken når permisjonen min er over, uansett om jeg begynner på jobb igjen eller tar fatt på videreutdanningen.

 

Vekten skal du ikke tenke på når du er syk, men det er veldig viktig for kroppen at du prøver å ta til deg mat gjevnt, selv om du ikke får beholde det så lenge. Dehyrering og kaliumtap som følge av oppkast og diare er ikke bra for hjertet og muskelvev generelt. Pass på å få i deg masse drikke i alle fall, gjerne buljong for å opprettholde saltinnholdet i kroppen. Håper du blir helt frisk i løpet av helgen. :)

 

Energien min er absolutt tilbake og forhåpentligvis fortsatt stigende. Jeg skal prøve å ikke ta for hardt i i helgen, og heller spise mer hvis jeg kjører hardt program. Klør liksom i hele kroppen etter å sykle, Zumba, eller trene Pilates, så jeg har egentlig et stort luksusproblem. ;P

 

Fortsatt god bedring! :)

 

Linn-Therese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hejhej!=)

 

I helga har vi vært frisk og rask alle mann*bank i bordet*

Merkelig greier det asså.. nesten som jeg lurer på om det var noe i kjøleskapet som trigga det. Men mest sannsynlig er det vel den store barnehagesyka som har kommet for å bli:p

 

Jeg er veldig glad for avgjørelsen jeg tok om jobb. Så nå søker jeg kun på deltidsjobber med god samvittighet!

 

Blir spennende å se i mårra hvordan det har gått med oss:) Du tar jo helt av med treninga. Er temmelig imponert;)

Her er gradestokken på 5 plussgrader i dag, så nå venter vi på at Jakob skal våkne, så blir det ut en tur på alle tre. Må komme meg ut av pysjen først..hehe, er mors tur til å sove lenge på søndager;)

 

Dere får ha en fin dag videre, så snakkes vi!

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter! :)

 

Kjekt å høre at dere har vært friske i helgen. Ikke godt å si hva som gjør det, men det er nok ikke en umulighet at det er en ny baketrie-/virusflora som kommer hjem med Jakob. ;)

 

Da var avholdsperioden over og vekten kunne inntas i morges. I helgen har jeg logget 1,5 time Zumba, 1 time på sykkelen, 1 time på ellipsemaskin (jepp, har en slik også) og 30 minutter Pilates. Treningshelg, med andre ord, og det var tro, det eller ei, deilig! Jeg kjenner at kroppen strammes opp og at jeg krymper. Vekten viste 97 kg blank, altså ikke noen voldsom nedgang, men jeg får være fornøyd med det. :) Jeg har en veldig høy fettprosent (46%), men "heldigvis" er det underudsfett, da det viscerale fettet (på innsiden) var på normalt nivå. Good news! ;) Den dårlige nyheten er at kroppen min er 50 år gammel, tatt forbrenningen i betraktning. :P Det var ikke imponerende, nei, så nå må jeg bare trene som f... og jobbe meg nedover i metabolsk alder. Håper du har fått oppløftende resultater i dag, forutsatt at du har vært på vekten.

 

Det regner trollkjerringer ute, så nå håper jeg at snøen går i tilstrekkelig grad til at jeg kan komme meg ut og få gått tur med vesla. I løpet av uken kan vi nok får det til, tror jeg. Gleder meg til det, nå som det ikke lenger er et massivt ork å bevege på seg! :)

 

Håper dere har det fint på deres kanter! :)

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du står på! Flott innsats i helga:)

Skulle gjerne likt å vite alderen min også. Tipper den er en del over 25:/ Og fettprosenten snakker vi ikke om, vel:p

Vekta i dag viste 90.8. Så ned 1.2kg siden..ja..fredag. Men har jo som sagt hatt to runder med omgangssyka på bare litt over ei uke. Håper bare den ikke kryper så mye oppover igjen! Gleder meg virkelig til å si farvel til 90-tallet nå;)

 

Ellers sendte jeg inn to søknader på jobb i helga. Den ene førte til intervju i mårra, og den andre prøvde å ringe meg tidligere. Jeg rakk den selvfølgelig ikke, så jeg ringte opp att. Han var opptatt akkurat da, så skulle ringe på igjen på slutten av dagen i dag. Så kanskje det blir to intervjuer iløpet av mårradagen?:)

 

Her er det både regn og snø og slafs og is! Merker at det begynner å bli overgang til vår. Og da er det noe herk å komme seg frem på veien!

Gleder meg til varmere dager og tørre marker:)

 

Da er det middagen som skal kokes, så vi snakkes;)

 

Lena

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, Lena! 1,2 kg siden fredag!! Det er jo helt vanvittig! :))) Det går jo så det suser, damen! :) Du er på åttitallet om få dager om du fortsetter slik. ;) Du kryper sikkert ikke oppover igjen, heller. Tenk positivt.

 

Så spennende med jobbintervju. Håper det blir to stykker! Hva har du søkt på?

 

Apropos middag: i dag har jeg laget en 18 liters kjele med Biff Stroganof. Den skal fryses i porsjoner, og en del skal være med på fjellet til helgen, da vi skal være mer eller mindre hele familien der. Det blir kjekt, og jeg vet at mannen gleder seg som en unge til å få smake. Hehe. Til middag i dag ble det fiskepudding med hvit saus og grønnsaker. Jeg har store planer for å ha fiskeuke her, var nemlig på OBS og handlet 2 kg steinbitfilet i dag, samt fersk laks. Nam, nam, nam! :)

 

Men, nå er Jakob lagt, Sofie har fått mat og er overlevert pappaen, så da kaller sykkelen på mor. Blir 30 minutters oppvarming på sykkelen, og ekspressprogrammet med Zumba etterpå. :)

 

Vi snakkes! :)

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to jobber som kundebehandler, 5 timer dagen. Helt ypperlig!:) Intervjuet idag gikk bra, tror jeg. Skulle høre fra damen i slutten av uka. Mannen som skulle ringe på att i går, glemte det nok. Så jeg ringte i dag igjen og masa:p Da hadde han akkurat kommet hjem, så lovte å ringe i mårra. Håper det;)

 

18 liter med biff ja.. Det skulle vel holde! Høres godt ut=) Jeg har ofte store planer om å lage en masse fiskegrateng o.l som jeg kan fryse. Men det blir bare med tanken som regel. Jeg har en bestemor som er veldig glad i å lage fiskemiddager. Og jeg kommer fra en familie der alle mann er fiskere, så hver gang vi er hjemme, så får jeg med en frysebag med hjemmelagede fiskekaker, fiskeboller og filèter. Glad i fisk ja!:)

 

I dag har Jakob tatt vaksine, og han har ikke vært helt blid siden. Vi har ikke så god erfaring med vaksiner Han blir ordentlig dårlig av det, så tipper det blir hjemmedag på han i mårra. Får se an forma i mårra:) Han sover ihvertfall tungt nå, heldigvis.

 

Såg du paradise hotel i går? Jeg er IKKE noen fan, men må selvfølgelig se hvem sin tur det var å drite seg ut på TV:p

Jeg er av typen om jeg ser noe flaut på tv, så kaster jeg teppet over hodet, og holder meg for ørene. Jepp..voksen ja!

 

Forresten fint navn på minstejenta:) Hva heter eldste? om det er lov spørre:p

 

Nå er det trykketid foran tv`n:)

Kos deg i kveld!

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timers arbeidsdag høres deilig ut! Krysser fingrene for at du får den jobben du har lyst på. :)

 

Jeg skal innrømme at fisk ikke er min spesialitet. Jeg er veldig glad i å spise fisk, men ikke noe særlig tess når det kommer til tilberedning. ;P Jeg kan lage mye annen god mat, i det minste. Når vi skal lage annet enn laks, blir det svigermor som må til pers. He he. Heldige er dere som får leveranser av prima vare fra familien! Det er jo så utrolig dyrt med skikkelig fisk! :(

 

Så leit at Jakob blir dårlig av vaksinene. Det er heldigvis ufarlig, men kjedelig likevel. Man vil jo helst at de skal være frisk og rask hele tiden. :) Hvordan har han det i dag? Vil tro at det er på retur etter 24 timer, så jeg håper at formen hans har kommet seg. Min Jakob skal ha MMR`en den 22., samtidig som vesla får 3 mnd.-vaksinen sin. Han har ikke reagert på de andre, men jeg regner med at han vil få en reaksjon på denne. Den er litt heftigere enn de andre. Dette blir 4. forsøket på å gi ham den, for han har vært småsyk de andre gangene, og må være 100 % i form når han tar den.

 

Jeg fikk ikke med meg starten på Paradise Hotel, men så episoden i går. Mannen zappet og datt innom, så da ble vi sittende å se. Blir som en ulykke vet, du; det er umulig å ikke se når du først kommer forbi. Det jeg synes er mest tragisk med det hele, er at de åpenbart ikke vil være like fornøyd med innsatsen sin (les: selveksponeringen) når de blir eldre og etablerer seg med barn. Enkelte bryr seg neppe med det, men noen kommer helt sikkert til å angre, tror jeg. Ja ja, søppel-tv er det, men vi ser på likevel. ;P

 

Det er lov til å spørre, så eldstegutten min heter Kasper. :)

 

I dag er det grått og trått på mine kanter, og jeg er skikkelig daff i dag. Jeg verker litt i kroppen, men har ikke bestemt meg for om det skyldes trening eller snikende influensa. Vi får se, vi får se... ;) Det må bli rolig trening i kveld, hvis det blir trening i det hele tatt.

 

Vi snakkes! :)

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det torsdag, og min offisielle veiedag. Stoppa på 90.6kg. ikke kjempenedgang siden mandag, men totalt ned 1.4kg på en uke. Fornøyd!:D

 

Det var vaksine på tirsdag ja, men Jakob fikk ikke et fnugg av bivirkninger! Eller.. han sov heile natta ,da. Det har han ikke gjort siden romjula! gjeeesp. Og før den tid var han så flink! Sov fra 18-08 uten nattmat eller oppvåkninger *Mimre*. Må vel bare innse at søvnmønsteret forandrer seg;)

 

Hvordan er forma? Krysser fingrene at du "bare" er stiv og støl. Heller det enn infuensa!

Her har det hølja ned de siste dagene! Så har nesten ikke vært ute av huset. Utenom i formiddag. Da måtte jeg en tur på name it, for der var det 50% på alt av ullklær! Og da må mor hamstre:p

Men i kveld skal jeg ut å gå har jeg bestemt. Kan ikke sitte å vente på sola i flere dager heller;) Nei, jeg har fortsatt ikke ordna meg trim-film:/ Jeg kan være den treigeste avogtil!

Men har i det minste funnet den jeg skal ha, så det er bare å bestille som står igjen. Litt fremgang ihvertfall:p

 

Jakob er i barnehagen, og det går fremdeles kjempebra! De hørte han gråte første gang i går. Og det var når jeg kom og henta. Trøtt og sliten stakkar:)

Så nå skal jeg utnytte tida og få gjort litt husarbeid.

Nå har jeg ikke lenger unnskyldning til å utsette støvtørkinga!

 

Snart er det helg!

Ha en fin dag=)

 

Snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo utrolig bra, Lena! Du er snart på åttitallet!!! :)))

 

Håper du får et godt jobbtilbud i dag! Formen min er bedre, så jeg regner med det var et 48-timers virus. ;)

 

Hvilken treningsfilm er det du har bestemt deg for å satse på?

 

Vi reiser til hytta om et par timer. Venter på klesvasken, så er det avgårde. :) Skal skeie litt forsiktig ut med kaloribombe til middag i dag (strogaof`en), så det gleder jeg meg til. :D Værmeldingene for fjellet er varierte, så jeg regner med at jeg blir innendørs med vesla. Men jeg tar med Zumba-dvd`en i tilfellet lysten skulle være der. ;)

 

Håper dere får en fin helg, og at jeg kan lese at du har fått deg jobbtilbud. Jeg tror mannen har pakket det mobile bredbåndet, så jeg skal se om ikke jeg kan få logget inn og sett hvordan det har gått. :) Sist gang glemte vi laptopen, og satt der kun med bredbåndet. :P Det skal ikke gjenta seg denne gangen!

 

Lykke til, Lena! Og god helg! :)

 

Linn-Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!=)

 

Her er det norske talenter og sofakos:) Åleine vel og merke. Mannen er på lønningspils:p

 

Skulle ikke skrytt av Jakob i går, at han holdt seg så frisk etter vaksina. Han våkna kl 22 og var full i feber! Vi sov bare 3 timer i natt:/ Men tok det igjen på dagen. Så nå er det hoste og snørr alle kanter. Vet du om en kan få reaksjoner 2 døgn etter vaksine? Er vel kanskje vanlig influensa som har kommet.

Så pappan er heldigvis fornuftig som tar det rolig i kveld, og kommer hjem tidlig. Orker ikke tanken på våkenatt uten hjelp å få! Tror ikke jeg hadde klart meg så bra som åleinemor;p

 

Smakte stroganof'en? Vi hadde elgekarbonader i dag. Ikke så værst det heller! Men sikkert ikke så sunt heller;)

 

Det var pilates-filmen som jeg skulle skaffe meg forrige uke, jeg tenkte på. Fant en boks med 3 dvd'er: Power of Pilates, Inch Loss Pilates og Aerolates. Sistnevnte er en kombinasjon med aerobic. Koster 299kr, så det var vel ikke så værst?

 

Har ikke blitt oppringt i dag! Men det var en hyggelig dame fra et bemanningsbyrå som holdt det førse intervjuet. De er kjent for å være flinke og seriøse, og hun lovte meg tilbakemelding uansett hvordan det gikk. Så satser på mandagen, hvis ikke får jeg ta en telefon:)

 

Håper dere har det bra på hytta, og ikke blir innesnødd! Har hørt lyden av traktor som måker i hele dag. Har snødd i ett sett!

 

Kos dere:)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en oppdatering!

 

Fikk nettopp telefon fra backup(bemanningsbyrået som holdt det første intervjuet jeg var til). De hadde sendt videre en anbefaling til arbeidsgiveren som hadde utlyst stillinga, om å ansette meg. Så de ville ha et nytt intervju på fredag:) Spennende!

 

Og jeg har en supersnill kjærest! dvd boksen ventes i postkassa på onsdag, takket være han;)

 

Håper det gikk bra med veiing i dag! Og at dere ikke har snødd inne på hytta;)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig på nett igjen!

 

Beklager manglende tilbakemelding, jeg har vært uten pc siden fredags kveld. :( Hadde rigget meg til med det mobile bredbåndet og akkurat kommet på nett da laptopen slo seg av. Fikk ikke startet den igjen, heller. Mannen tok den med seg på jobb på mandag, det viste seg at viften var gåen, men nå har jeg fått tak i en annen og er back on track! :D

 

Vekten mandag viste nedgang på 0,5 kg med en innveiing på 96,5 kg. Får være fornøyd med det etter hyttekos i helgen. ;) Det kom mye snø i helgen, så forholdene i løypene er bra. Jeg har hatt storhandel til ungene de siste dagene; vinterdresser til de minste, skiutstyr og sykkel til eldste, ulltøy, festdrakter til guttene (til dåp og 17 mai), fotballutstyr til eldstemann, samt et tannlegebesøk for meg. Travelt! :)

 

Angående vaksiner: Det er mest vanlig at vaksinereaksjoner inntreffer innen 24 timer (oftest hyppigst forekommende innen de første timene, så avtagende frekvens etterhvert som timene går) og går over innen 48-72 timer, bortsett fra MMR som gjerne kan gi febersykdom en uke etter at den er satt. Håper han er frisk igjen nå. :)

 

Så gode nyheter angående jobb, da! Jeg er sikker på at du sjarmerer dem på intervjuet. :) Fingrene er fortsatt krysset, Lena. I dag venter du vel dvd`ene? Blir spennende å høre hva du synes. Jeg tror du vil like pilates. Flott å høre at du også har en snill og støttende mann.

 

Her i byen høljer det ned nå, i går sluddet det og mandag snødde det. Heldigvis er det såpass mildt at det minker hele tiden. :) Gleder meg så mye til jeg kan få lukket regnjakken min (mangler 5 cm) og kan gå tur selv om det regner sidelengs. Hvordan er forholdene oppe hos dere? Regner dere bort? Jeg har bestilt meg time til frisøren på lørdag og ser frem til det. Har ikke hatt mulighet til å gå før nå, og var da sist hos frisøren i begynnelsen av juni i fjor... :o I know, det er på høy tid at jeg kommer meg dit. Skal ta minicolor og klippe meg grundig! :P

 

Ha en fin onsdag! :)

 

Linn-Therese

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!

 

Hehe;) Var redd du var sengeliggende med influensa, siden du nevnte det før helga at du kjente på noe. Bra du "bare" var uten pc:)

 

Fant fort ut at jeg ikke kunne skylde på vaksinen. Jakob har vært i elendig form,stakkars:( Før helga var det feber og oppkast. Så kom influensaen. Og vi tilbrakte lørdagsettermiddagen og kvelden hos legevakta, han fikk plutselig øyekatarr på begge øya. Å så fort som det utvikla seg! Det rant og rant grønn guffe, og han hovna sånn opp at han ikke klarte å åpne øya sine. Søndag og mandag var det halsen og lungene som fikk det, så måtte tilbake til legen i går. Så nå har han i tillegg halsbetennelse og infeksjon i lungene.

Sånn.. tror jeg fikk med alt nå. Men til tross all elendigheten, så smiler han heldigvis:) Tror det begynner å trekke seg tilbake nå. Han sov litt bedre i natt.

 

Her er det ikke mye regn, nei. Det snør på 5. dagen i dag. Og det ser ikke ut til å gi seg med det første heller. Men vi får vel bare ta imot alt som daler ned:)

 

Et fint mål du har med regnjakka di! Jeg har også en jakke som er noen cm for smal. Den har hengt i skapet i to år:p Jeg får den igjen nå da, men da må jeg holde pusten, og det tar seg ikke så godt ut i lengden;)

 

Jeg også skulle ha ordna håret mitt! Huff, som jeg ser ut. Men prøver å spare ut litt lengde. Har hatt det ganske kort siste åra, og da krever det å bli klippa hver 6.uke. Og det har jeg ikke råd til nå som jeg ikke jobber i salongen lengre:p Får se hvor lenge jeg holder ut:)

 

Gratulerer med enda en pakke kjøttdeig som er borte fra kroppen din!;)

Håper på dvd i postkassa i dag, ja. Så skal du få tilbakemeldinger om hvordan jeg klarte meg;) Tross alt første gang jeg prøver meg på noe sånt. *Glede seg*

 

Har forresten ikke fått veid meg, men kommer med nye tall i mårra:)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess da. Ny veiedag, og jeg har gått ned hele 200 gram. Wohoo! hehe.. ikke store greia, men kan takke meg selv siden jeg ikke har fått trimma noe. Så nå står vekta på 90.2 kg. Neste uke MÅ jeg vel være nede på 80-tallet;)

 

Dvd`ene kom ikke i posten i går, så håper de er her i dag.

 

Håper alt står bra til!

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...