Gå til innhold

Urkvinnen! Fantes hun i deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant urkraften i meg på siste pressrie. Men det var nok ikke jeg som gjorde det, men kroppen min! Det er det lengste presset jeg har vært borti

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror faktisk urkvinnen var innom her :-)

Jeg lå i 32 timer i fødsel, med ganske intensive harde rier hele veien.

Men pressriene kom aldri hos meg, jeg var kjempe sliten og hadde nesten ingenting igjen . Leger kom inn, å et keisersnitt ble bestemt grunnet sliten mor og ustabil hjerterytme hos baby.

Å da gikk det en god faen i meg, å jeg ba om å få forsøke å presse.

4 press, ingen pressrier , og ut kom jenta vår!

Jeg tror garantert at urkvinnen var inne der en eller annen plass.

Etter fødselen var jeg fullstendig utmattet, sliten og sleit generelt. Men snuppa kom vaginalt ;-)

Skrevet

Trengte ikke bestemme meg,kroppen min gjorde det den skulle! Og det føltes NYDELIG. Jeg er fortsatt forundret over hvilke krefter og instinkter som finnes i meg. Jeg kjente på Urkvinnen og jeg beundrer henne

Skrevet

Hehe....ikke slik du beskriver det. Det handlet ikke om klokke, tid eller stahet overhode. Men det handlet mer om å følge instinktet mitt underveis :-)

Skrevet

Nå ja, mulig det var urkrefter som var inne i bildet da mine barn alle kom som skutt ut med en gang pressriene satte inn både første andre og tredje fødsel, vilje hadde ingenting med saken å gjøre, for den var totalt fraværende. Kroppen gjorde jobben uten at jeg selv hadde noe jeg skulle sagt i hvertfall.

Skrevet

Jeg lå med pressrier i 2 timer før jeg fikk LOV til å presse .

Det var vond det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...