ingo9 Skrevet 8. februar 2010 #26 Skrevet 8. februar 2010 den har æ å kjøpt...var å henta den på lørdag...kjempefin vogn:)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #27 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har sett etter babyklær kanskje ti ganger, men jeg finner ikke noe som er fint. Ellers hadde jeg antagelig vært ferdig med klesinnkjøpene for første halvåret nå
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. februar 2010 #28 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har kjøpt et sett fra h&m som kostet 100 kroner, 2 bodyer t-skjorte bukse smekke 3 luer genser Idag fant jeg en liten brun myk bamsedrakt som jeg bare måtte kjøpe! Var i str 6mnd da he he, men den var så søt, siste de hadde igjen og kostet 60kr på salg Og så har jeg kjøpt et par supermyke bebis tøfler 17 uker er jeg på vei
Linemor:) GRAVID Skrevet 9. februar 2010 #29 Skrevet 9. februar 2010 Det er godt å se at det er flere enn meg som har handlet:) Jeg er 16 uker imorra og syns det er så GØY å endelig kunne handle til vårt eget barn:D Det er mye man må ha til førstemann så pengene kan fly fort. Heldigvis har det vært masse kampanjer i januar, så det meste vi har kjøpt har vært på salg. Begynte ikke å handle selv før jeg var passert 12 uker, men vi fikk en del til jul av nærmeste familie. Dette har vi fått til nå: Vogndyne + sengesett Skinntøfler 2 pk luer 3 pk smekker Klorevotter Body Sparkebukse Sprinkelseng + madrass Babycall Ammepute Brystpumpe+ sånne bokser til å fryse melken i + en del mer vi ikke har fått sett på enda som vi skal få av venner Dessuten har vi en generasjonsvogge i familien som det er vår tur til å ha. Dette har vi kjøpt selv: Simo Kombi vogn (salg på Barn og Utstyr) Maxi Cosi med base (salg på Barnas Hus) Voksipose (salg på Barnas Hus) Stellematte Dyne+pute+sengesett til barneseng 2 sett med ullbody+stilongs (salg på Barnas Hus) Hel ulldress+lue Hentedress Skal på ordinær ul den 1 mars så hvis vi får vite kjønnet da regner jeg med det blir litt mer shopping:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå