Knøtte85 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har du begynt i det hele tatt? :-) Litt nysgjerrig på hva andre har kjøpt inn.. Jeg har ikke kjøpt noe i det hele tatt, ingenting.. Men har sååå lyst å begynne nå! :-p
superspent75gravid Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei, jeg har heller ikke kjøpt inn noe enda, men jeg har ei jente fra før og har dermed det meste av utstyr.. Det er litt kjedelig synes jeg, for det er jo så koselig å kjøpe vogn ol;)) MEN, vi trenger en ny seng til babysen, og da her jeg tenk å kjøpe akkurat den jeg vil uten å tenke på penger;)) Går jo ann når vi bare mangler den;) Har allerede surfet litt inne på nettet, og det finnes jo så mange utrolig søte med himler og all ting!! Er vel kanskje litt , for jeg er jo bare 17 fullgåtte uker i dag, og hurra for det!!! For nå er det snart ul:))
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 heihei:) er du langt på vei?=) jeg er nå 17+4 uker og har kjøpt litt:p Hvitt helseteppe kluter 3 bodyer sokker nattdrakt lue smekker labber kosebamse;) hehe Litt tidlig, men måtte bare=D
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Har kjøpt sikkert 10 bodyer, en bamse, et helseteppe, noen siklesmekker, noen gulpekluter. Skal til Sverige til helgen, kjøper sikkert litt der. Skal bestille vogn hvertfall.
juni2010mamma Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Er 20+6 og har kjøpt 1 body noen bukser noen t-skjorter sokker og vi har bestilt barnevogn i sverige, og når vi skal hente den blir det nok en del handling der:) Jeg er såååå utålmodig på handlingen:) Gleder meg til å hente vogna og å handle:)
Mille & lillegutt Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er mellom 16-17 uker nå og har til nå kjøpt - seng og madrass - helseteppe - to bukser - to bodyer - lue - tøfler - bamse - smokkeholder - sånn pose til å ha bleier i Gleder meg sånn til UL den 18/2 og håper jeg får vite kjønn da! Da blir det nok masse handling ;D
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Ingenting enda, gitt! UL om to uker.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har kjøpt inn en god del klær i str. 50 og 56. Så har jeg kjøpt himmel + sengekantbeskytter. 2 nye trekk til den minste dyna, 1 nytt trekk til den største baby-dyna, flere laken til både vugge/vogn og sprinkelseng, hånduk, maange vaskekluter, velurkluter, helseteppe...hmm. Ellers har vi det meste fra nr. 1. Har vogn, vugge, sprinkelseng, bæreseler, himmelstativ, ammepute, lammeskinn, dyner, voksipose, maange pledd, sengeklær, noe klær (men ikke mye, siden han er gutt og lille i magen er jente), osv. osv. Det jeg har igjen å kjøpe er; spedbarnsinnlegg til ergo-bæresele, ammemadrass, ståbrett til vogna. + stelleprodukter. Er 26 uker på vei:) Så jeg har good tid:)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er 17+4 idag, og har kjøpt bilsete, kosedress, lue og et par sokker. Ellers har jeg fått tøfler og et par bodyer av familien. Vippestol er i boks, vogge med sengetøy er i boks og sprinkelseng er i boks:D Så har min kjære mormor insistert på å spandere vogn på meg <3
ida87_thea_andrine Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er 26+1 idag og vi kjøpte seng med himmel og sengetøy+sengekant og himmelstativ og bilsete i går=) stellebord har vi fått av ei kollega og vi har også handlet inn litt små ting som kluter og noen luer og sokker, men veldig lite bodyer osv.... så av det store har vi bare vogn igjenn=) deilig=)
Løvinna30 Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har kjøpt barnevogn, hihi. Jeg bare måtte, var rett etter UL den dagen jeg var 16 uker på vei. - og den var på tilbud. Når jeg var 12 uker på vei fikk jeg noe blått tøy av mamma og sambo (pysj og sånn myk kosedress). Men legen trodde KANSKJE det kunne være ei jente. Skal på UL om to uker så håper vi får bekrefet om det blir gutt eller jente da. Men vi har - 4 bodyer - et par sokker - en bukse og en sparkebukse - 2 pysjer - 12 vaskekluter - 2 smekker - 8 gulpekluter - 2 lammeskinn - Vogn (med regntrekk og myggnetting, også stelleveske)
lindaa87 Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 ingenting:) er 13 eller 14 uker. men har en jente fra før som har nesten alt. men har fått avtalt å ska kjøpe 1.bilstol og babygym hos svigersøster:)
*LillaMeg* Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har kjøpt inn litt og litt fra uke 16.. Er jo gøy å kjøpe litt ting.. Kom jeg over et bra tilbud, så slo jeg til. Så nå har jeg ganske mye egentlig.. Her om dagen kjøpte vi alt vi ikke hadde.. Klær -str 50 og 56. Har og fått en del klær i gave. 2dyner 4avent flasker pakke med smokker. Bamse.. Gulpekluter Seng og madrass. Stellematte. Sånn sengekant greie. 2sengesett 2laken 1 helseteppe. Kommode. Tror det var alt.. Men glemmer alltid noe. Skal kjøpe et par sengesett og et teppe til da.. Så skal vi snart bestille vogn.. Så da er det bare å vente på barnet.. Bilsete og vippestol har vi fått brukt av noen.
Jada-har fire små Skrevet 5. februar 2010 #14 Skrevet 5. februar 2010 har to barn fra før, så har det meste. Har enda ikke kjøpt noe, er 18+4. Men etter ul så skal jeg nok kjøpe litt, må bare finne ut hva jeg har og ikke.
maria isabell Skrevet 5. februar 2010 #15 Skrevet 5. februar 2010 er nesten halveis på nøstebarn teppet:) kjøpt en ullboddy og ulldress bilsete mangler ny madrass og litt flere ullboddyer/strømpebukser...( men ulltøy kan eg ønske meg, mangen som lurer på hva de skal kjøpe til 3 babyen;) savner å handle litt,men vi har jo alt...
millie+2klumper Skrevet 5. februar 2010 #16 Skrevet 5. februar 2010 Ingenting.. er bare 17+1. Har mye fra førstemann da men blir jo litt jeg må handle alikavel. Går sikkert og kjøper et "symbolsk" klesplagg etter UL om 11 dager;) Ellers har jeg gooood tid enda.
Alice in w Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Hei, Jeg er i uke 28 og har fått en del ting i hus, som jeg har arvet ( det meste er ubrukt), type bleiebøtte, brystpumpe, helsepledd og x antall kasser med arveklær. Har også bestilt en del utstyr som jeg skal hente en mnd før termin: Vogn + div ekstrautstyr Madrass til vugge Dun- og fiberdyne Laken til seng og vugge Ammemadrass Flaske Treningsmatte Seng Bilstol og base Reiseseng Vippestol Ammepute Dunpose Badebalje Div kluter Stellematte Badevannstermomter Har også begynt sånn smått å hande inn til barnerommet og kjøpt en del tøy selv. Det er jo førstemann så da er det gøy å kunne ta litt av gårde!
Alice in w Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Hei, Jeg er i uke 28 og har fått en del ting i hus, som jeg har arvet ( det meste er ubrukt), type bleiebøtte, brystpumpe, helsepledd og x antall kasser med arveklær. Har også bestilt en del utstyr som jeg skal hente en mnd før termin: Vogn + div ekstrautstyr Madrass til vugge Dun- og fiberdyne Laken til seng og vugge Ammemadrass Flaske Treningsmatte Seng Bilstol og base Reiseseng Vippestol Ammepute Dunpose Badebalje Div kluter Stellematte Badevannstermomter Har også begynt sånn smått å hande inn til barnerommet og kjøpt en del tøy selv. Det er jo førstemann så da er det gøy å kunne ta litt av gårde!
Ronja&Odin Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 2 bodyer 2 bukser 1 skjorte i strl 50 (måtte bare ) 1 strømpebukse 2 par sokker 1 genser (eller sånn vest genser) 2 par sånne til og ha på henda så de ikke klorer seg combi Vogn (kommer i posten på mandag eller noe=) sammen med: ammepumpe noen flasker smokker smokkholder paraply(til vogna) er ganske mye, men har bestillt de greiene fra sverige, og det var så billig at det hadde vært skam og ikke gjort det:p
85Anonym*Høygravid* Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har kjøpt maxi cosi sete med base, samt seng og madrass, men det er det hele. Men etter ultralyden på fredag skal jeg kjøpe inn litt klær, da vet jeg forhåpentligvis hvilket kjønn det er;) Ronja+spire: Koster det ikke en del med frakt når man bestiller fra sverige, og har du bestillt via nettet?
Mamma's Magic Skrevet 7. februar 2010 #21 Skrevet 7. februar 2010 Hjelp, har bestilt vogn, og jeg er bare 16+5! Var i Sverige i går, og skulle bare kikke innom på Kattis Babyshop i Strømstad (som forøvrig er en ganske fantastisk butikk:), og falt fullstendig for Emmaljunga Mondial duo i fargen creme leatherette. Så den er nå bestilt, og skal hentes 10. april:)
Ronja&Odin Skrevet 7. februar 2010 #22 Skrevet 7. februar 2010 nei på www.billigabarnvagnar.se kan man bestille hva man vil=) så sender de det til www.billigebarnevogner.no også sender de det ut=) blie 399 i frakt + 79 i oppkrav. noe som er veldig veldig billig med tanke på hva jeg fikk kjøpt=) bare ring de i norge og si hva fra de svenske sidene du vil ha så ordner de alt:) kjempe lett og kjempe billig=) de har større utvalg på svenskenes side en norske serru:)
SnartToGull Skrevet 7. februar 2010 #23 Skrevet 7. februar 2010 bilsete babygym/leketeppe vippestol 2 flasker og tuter brystpumpe oppbevaringsbokser til melk lammeskinn vogndyne siklesmekker gulpekluter softbag til vognen vi skal ha voksipose sengekant alt dette var på tilbud/kjøpt brukt ellers hadde jeg nok ikke hatt så mye ennå.... Har også gått litt bananas på salg på klær...er jo så koselig...
Ronja&Odin Skrevet 7. februar 2010 #24 Skrevet 7. februar 2010 nå har jeg vist kjøpt litt mer: noe klær hihi
Lenelill Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 Å så gøy å se :-) Selv er jeg i min 14. uke og har ikke kjøpt noe enda. Men min kjære kom hjem her en dag og hadde kjøpt bæresele, vet ikke om det var akkurat den jeg hadde valgt, ser mer for meg å bruke sjal, men han var jo bare så søt da. Satt der i sofaen og forsøkte å finne ut av alle greiene og stakkar pus ble brukt som baby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå