Gå til innhold

Hvor mange dager igjen ladies,4februar:)

¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 13 dager igjen, og begynner heldigvis snart å bli ferdig med alt som skal gjøres før lillejenta kommer :)

driver å pakker litt i bagen jeg også nå faktisk :)

småen kan bare komme! tungt å gå høygravid hjemme med to små gutter, og samtidig være veldig plaget med bekkenet!! puhh...

men travelt blir det vel når jeg har tre små og ta meg av også ;) men da slipper jeg hvertfall den stooore magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager igjen.

har hatt litt murringer i går og i dag....håper.....

Skrevet

25 dager igjen :) Murringer i hele dag! Så da blir jeg godt modna til termin :)

Skrevet

40 dager igjen, og endelig kan jeg kalle meg høygravid:-).

Neste milepæl blir 16. feb for da er det akkurat en mnd til termin:-).

Skrevet

40 dager i gjen i dag og endelig er jeg HØYGRAVID.-).

Skrevet

40 dager i gjen i dag og endelig er jeg HØYGRAVID.-).

Skrevet

26 dager igjen. De siste tingene ble akurat lagt i fødebagen, og det har akurat gått opp for meg at jeg virkelig skal bli mamma :-) :-)

Skrevet

sju dager - en liten uke! ikke utålmodig ennå, men spent og glad...

Skrevet

55 dager... Gleder meg til å kalle meg høygravid om 15 dager!

Skrevet

16:)))) masse "tullerier".altså at det kniper i ryggen, underlivet og nederst i magen... men fra første fødsel husker jeg at ekte rier var en del vondere og de kjente jeg nedover lårene også! Håper de i det minste gjør noe for modning da!

Skrevet

13 dager til termin her :-) 2. man kom 2 uker før termin så jeg håper vesla vil ut snart.

Skrevet

34 dager igjen... barnerommet står klart med nymalte vegger (har luftet der i noen uker allerede) nye gardiner og mathcende lampe, god ammestol, stellekomode med ferdigvasket tøy (det blir så trangt på badet hvis vi skal ha den der) og en ny reol og hylle med kurver og egensydde tøyposer til å oppbevare ting og tang. Sengen er også redd opp men har lagt et laken over slik at det ikke blir støvete.

Har delvis pakket bagen til sykehuset....

Så jeg er kanskje litt tidlig ute, men nå er jeg nesten sengeliggende hele dagen pga bekkenløsning så vi ville gjøre det ferdig før jeg ble altfor dårlig til beins ;o) Dette er vår tredje og har hatt bekkenløsning med alle tre, denne gangen den verste...!

Skrevet

Aner ikke hvor mange dager det er igjen....men termin var nå i går ;-)

Skrevet

Hadde UL termin i går og har menstermin om 2 dager. En del murring så håper jeg nærmer meg nå :)

Skrevet

Termin i dag! Regner med det blir overtid her... sukk.

Skrevet

36 dager igjen. 5 uker og 1 dag til termindato!

Skrevet

1 dag igjen:) Tror nok jeg går over denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...