¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 savnet denne her i går og nå så tenkte jeg fikk starte en:P selv har jeg 31 dager til ul termin:)
Terese med to jenter Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 28 dager igjen, akkurat 4 uker
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 20 dager igjen her! Er 37+4. Det er tredjemann som kommer, og ul i uke 19 viste mest sannsynlig gutt:) Føler meg rimelig stor og tung nå, ikke mest på magen, men i hele kroppen... har så mye vann! Hadde også protein i urinen hos jordmor i går, så jeg skal til legen igjen i morgen for å utelukke svangerskapsforgiftning. Sjekke urinen igjen og blodtrykket. Hvis jeg i tillegg begynner å føle meg uvel, svimmel, kvalm, får hodepine, kjenner smerter over magen el.l. skal jeg kontakte føden. Pakker bagen nå, faktisk. Stapper nedi litt av hvert, det blir på gefühlen;-) Til nå har jeg lagt oppi babytøy, bleier, alpakkaullpledd/ helseteppe og ammeinnlegg. Så blir det å finne noe tøy til meg selv, ammetopper, amme-bh'er, myke bukser (erfaringsmessig bør de være romslige, og ikke supertrange i baken (så stygt med de store binda som buler ut ;-). Ja, toalettsaker også, selvfølgelig:) Vi bor veldig nærme sykehuset, så jeg er ikke stressa på å glemme noe. Gleder meg!!! (til å være ferdig med det vonde og ha den lille bylten i armene...)
pelleguri:) Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 13 dager igjen. Nå vil jeg bare få det overstått. Dette blir nr 2
Lilleleen Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Får håpe du ikke har svangerskapsforgifting da, flikkflakkaflikkflakk, masse lykke til hos legen i morgen! Jeg har 6 dager igjen til termin )
*December_Wish* Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Hadde termin 1 Feb, men ingen tegn til lillegutt enda:S
tintafant-m/2 jenter Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 48 dager. Bare 8 dager til jeg kan kalle meg høygravid selv om jeg har sett ut som det de siste 6-7 ukene
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2010 ja,masse lykke til hos legen i morgen flikkflakkaflikkflakk:) krysser fingrene for deg:)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2010 håper gutten din kommer snart Tezz24:)
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 56 dager:) Bør få ferdig ommbygging før gutten kommer, så får vel være fornøyd med det. Men gleder meg til å møte ham! Og til ikke å være kvalm lenger!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 4. februar 2010 #17 Skrevet 4. februar 2010 72 dager til UL-termin minus dagene jeg må trekke fra for planlagt keisersnitt. Kanskje rundt 62-65 dager igjen da.
ksl75 Skrevet 4. februar 2010 #21 Skrevet 4. februar 2010 22 dager igjen og jeg går bare og venter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå