Gå til innhold

Angelsounds-flere som har prøvd?


Guttebaby-august

Anbefalte innlegg

Jeg har leita en del ganger nå, med masse gel, men har ikke hørt det ennå. Skal visst høres omtrent ut som gallopperende hest(er)! Er det slik det høres ut? Vi har bestilt privat ul på tirsdag, da får vi i alle fall en brekreftelse. Kjempespent!!! 13+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå gikk det jaggu!!! Hele 160 slag i minuttet. Det må være en aktiv liten krabat. For en lettelse. Så kluet var (takk for tipsene): masse aloe vera gel, tømt blære, og kanskje på tom mage også. Igår kveld hørte jeg bare masse surklelyder ("tacolyder", he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå gikk det jaggu!!! Hele 160 slag i minuttet. Det må være en aktiv liten krabat. For en lettelse. Så kluet var (takk for tipsene): masse aloe vera gel, tømt blære, og kanskje på tom mage også. Igår kveld hørte jeg bare masse surklelyder ("tacolyder", he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var det dere fant lyden av hjerteslag? Jeg fant hjerteslaget rett ved navlen min! Ble ganske overrasket, da jeg trodde at foster som var ca 11 uker holder til rett under magen. Dette forklarer kanskje hvorfor magen stikker litt ut nå ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+0 i dag. Jeg fant hjertelyden på venstre side en dag, høyre side andre dagen, helt nede i magen en annen dag, og i dag da jeg skulle høre låg den helt ved navlen nesten. Så min er overalt :) Gleder meg til jeg kan kjenne den lille inni der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte på ebay en god stund før jeg ble gravid. Endelig kan jeg bruke den selv :) Lånte den bort til en venninne som fødte for noen dager siden, og fikk den igjen når jeg nå var 12 uker. Fant lyden samme dag, 166 slag i minuttet, men har hørt hver dag siden, og flere ganger om dagen også, men nå finner jeg den ikke lenger. Bare min egen. Den finner jeg overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også slet lenge med å finne babyens hjertelyd, bare min egne, treige og irriterende hjertelyd.. Er ikke noe å bekymre seg for av den grunn :)

 

Men, sånn er det bare, ikke alltid like lett å finne, spesielt om du er under halvveis i svangerskapet..

 

Har sett flere plasser at det kan hjelpe med tom blære. Og prøve overalt, jeg blir ofte overasket over hvor jeg finner den lille.

 

Noen ganger når jeg ikke finner den selv, så pleier faktisk bf finne den ganske fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og kjøpte min idag... Finner ingenting jeg. Ikke mine egne hjerteslag. Hvor mye gel har dere på egentlig. Følte jeg hadde på masse. Andre tips til å høre noe. Begynner å lure om jeg gjør noe galt. Den virker jo rimelig idiotsikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i går på Teknikmagasinet. Måtte lete litt og bruke en del Aloe Vera-gel. Først hørte jeg ingenting, men fant ut at jeg måtte skru opp volumet ganske mye, og da hørte jeg hjerteslagene nederst på magen! Er 14+2. Jeg tenkte også på om det kunne være farlig å bruke den ofte, står jo et avsnitt om "Ultrasound safety" i bruksanvisningen. Men jeg blir roligere av å kunne få en bekreftelse når det ennå er 4 uker igjen til ordinær UL, så det er det beste for psyken iallefall, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lady Grr!

Jeg prøvde ca ti ganger før jeg fikk respons! Men til slutt, lørdag morgen, gikk det! Her er tipsene: masse aloe vera gel, tømt blære, og kanskje på tom mage også (kanskje tidlig om morgenen). Plassering: like nedenfor navelen, men dette kan visst variere. .

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom mage tror jeg ikke har så mye å si, siden magesekken ligger ganske langt oppe (bak ribbebeina, kanskje litt nedenfor).

 

Når jeg ikke fant den så var det bare til å smøre seg med tolmodiget, så fant jeg den til slutt heelt nede på magen, like over skambeien. Da var jeg 14+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, Angelsounds sender ut lydbølger. Står i bruksanvisningen, at det er et ultralyd-apparat, som sender ut lydbølger for å fange opp bevegelser, som hjerteslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...