Gå til innhold

Angelsounds-flere som har prøvd?


Guttebaby-august

Anbefalte innlegg

Kjøpte Angelsounds i går på tilbud til 179,- (orinær pris 499,-). Samboeren min skulle høre først (er med høretlf.). Han fant det bankende hjertet med en gang :D Weee. Det slo så fort.. er så rart. Vi smilte begge to, og ble veldig glad! Skal høre på det hver dag.. hehe. Er 14+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hentet min på posten i dag. Fant også det lille hjertet som hamret i vei (etter litt leiting), super koselig :) Gleder meg til samboeren min kommer hjem, så skal han også få høre:) Kommer sikkert til å bli hyppig brukt her også, hehe.. Er 15+2 i dag.

 

Bestilte min på teknikmagasinet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet min på posten i dag. Fant også det lille hjertet som hamret i vei (etter litt leiting), super koselig :) Gleder meg til samboeren min kommer hjem, så skal han også få høre:) Kommer sikkert til å bli hyppig brukt her også, hehe.. Er 15+2 i dag.

 

Bestilte min på teknikmagasinet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har den også i Oslo på Teknikmagasinet, nederst på Karl Johan. Kampanje 179,- pluss batteri her også. Jeg måtte bare løpe og kjøpe... Flere eksemplarer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kjøpe vi og, kjempe koslig å høre det vesle hjertet slå... Men fant ut at det går an å koble til 2 sett med høretelefoner, så jeg og sambo hører samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS! Kjøper du Angelsounds på Teknikmagasinet inneholder den ETT NYTT BATTERI. De sa jeg måtte kjøpe et ved siden av, men det stemmer ikke. Så jeg har power long time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RISMOR: husk å bruke masse aloe vera gel e.l. jeg fant ikke lyden i starten, mn fant den raskt da jeg brukte mye gel. åsså må du bevege den veeeldig forsiktig. åsså kan det være lurt å tisse før du prøver... her en morgen leita jeg og typen etter lyd i sikkert 15 min uten å finne noe.. så gikk jeg på toalettet, og etter det fant vi lyd med en gang. når du først har funnet lyd en gang blir det litt lettere å finne senere:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle si at jeg var på ultralyd for noen dager siden, men da nektet legen plent å høre etter hjertelyd fordi det ikke var bra for babyen (vi så at hjertet slo, det var nok)..

Spurte da om det var det samme som med angel-sound, om det ikke var bra heller, og fikk et helt foredrag om det.. Hun sa at det var ikke bra, og ikke noe hun anbefalte. Ved spesielle grunner kunne den på det meste brukes noen få ganger i svangerskapet. Når en kommer så langt at en kjenner liv så ville hun droppet bruken helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei det tror jeg nok ikke. Angelsound sender ikke ut bølger. Det er en høytaler på stetoskop. Jeg tror nok ikke det er noe farlig. Vi kan trygt bruke den. Rart at legen din sa det da? Men selvfølgelig. Når jeg begynner å kjenne liv (som forhåpentligvis vil skje om 2-3 uker), så har jeg jo ikke noe behov å høre hjertelyden til babyen. Da vet jeg jo at den har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei det tror jeg nok ikke. Angelsound sender ikke ut bølger. Det er en høytaler på stetoskop. Jeg tror nok ikke det er noe farlig. Vi kan trygt bruke den. Rart at legen din sa det da? Men selvfølgelig. Når jeg begynner å kjenne liv (som forhåpentligvis vil skje om 2-3 uker), så har jeg jo ikke noe behov å høre hjertelyden til babyen. Da vet jeg jo at den har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei det tror jeg nok ikke. Angelsound sender ikke ut bølger. Det er en høytaler på stetoskop. Jeg tror nok ikke det er noe farlig. Vi kan trygt bruke den. Rart at legen din sa det da? Men selvfølgelig. Når jeg begynner å kjenne liv (som forhåpentligvis vil skje om 2-3 uker), så har jeg jo ikke noe behov å høre hjertelyden til babyen. Da vet jeg jo at den har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei det tror jeg nok ikke. Angelsound sender ikke ut bølger. Det er en høytaler på stetoskop. Jeg tror nok ikke det er noe farlig. Vi kan trygt bruke den. Rart at legen din sa det da? Men selvfølgelig. Når jeg begynner å kjenne liv (som forhåpentligvis vil skje om 2-3 uker), så har jeg jo ikke noe behov å høre hjertelyden til babyen. Da vet jeg jo at den har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant det, Nimela. Takk for din tilbakemelding.

Jeg har ikke hørt det før. På pakken står det ingen kjente bivirkninger, og at man anser fordelene som sterkere enn ulempene med usikkerheten det innebærer å ikke vite (om alt er i orden).

 

På min 1. gangs avtale hos lege (relativt nyutdannet) anbefalte legen å velge timer hos henne istedet for hos jordmor "da jordmor sjelden har doppler". Og det hadde hun. Litt rart å drive reklame for dette hvis det skulle være høy risiko av noe slag. En annen kvinnelig lege jeg kjenner (som også er gravid) har heller ikke kommet med advarseler da jeg har snakket om hjemme-doppler.

Men likevel. Setter pris på å få skilt myter fra fakta her. Noen fler som har hørt liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flaTE, dette hørtes fantastisk ut!!!!det er et lytteapparat???den skal jeg kjøpe imorgen den dag!!!imoergen skal jeg på UL ,i uke 14 nå. hei hvor det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min nå, og etter litt leting fant vi babyen til slutt.. Men vi syns hjertet slo veldig sakte, ca et slag i sekundet. Er dette normalt?? Er nå 13+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke var din pult du hørte på? :s

Har hørt det er noen som får helt panikk fordi hjertet slår så sakte, men så er det bare sin egen puls..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg fikk inntrykk av at denne legen var litt "hysterisk" med tanke på hva som var farlig og ikke, hun ville nesten ikke ta ul bare fordi jeg hadde vært en gang før..

 

Jeg tenker at jeg heller vil være trygg på at alt er bra med babyen, enn å gå rundt å være bekymret, kan jo ikke være så bra det heller. Jeg kommer til å kjøpe og bruke angelsound med god samvittighet frem til jeg kjenner liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...