JKM09 Skrevet 3. februar 2010 #26 Skrevet 3. februar 2010 Sender mange varme klemmer til dere i den tunge stunden. Er så ufattelig og meningsløst! Kanskje deres englegutt nå leker med vår englegutt- de er like gamle:) Vi mistet for ett år siden. Heldigvis blir sorgen lettere å bære med tiden men aldri borte. Tiden framover vil være veldig tung og vil råde dere til å gå til terapi en stund framover. Det hjalp for oss. Vil også anbefale denne nettsiden: http://www.etbarnforlite.no/ Der får du svar på mange av de spørsmålene du lurer på. Spesielt ang sorgreaksjoner hos deg og din partner. masse lykke til videre klem
Løvinna30 Skrevet 3. februar 2010 #27 Skrevet 3. februar 2010 huff.. nå renner tårene her. Kondulerer så mye.
Snart4småsøte Skrevet 3. februar 2010 #28 Skrevet 3. februar 2010 Så ufattelig trist! Tenker masse på deg og samboeren din... Klem
AinaW Skrevet 4. februar 2010 #29 Skrevet 4. februar 2010 Det finnes ingen ord i verden som kan trøste dere i en slik stund, og kondolerer er slikt et tomt ord. Men min dypeste medfølelse går til dere som nå sitter igjen med minnet og sorgen. Dette var ufattelig triste nyheter, og jeg håper virkelig dere kommer igjennom det på en eller annen måte. Ta vare på hverandre! *klem*
vimsa .-) på overtid Skrevet 4. februar 2010 #30 Skrevet 4. februar 2010 så vondt det må være, hva skal man si..? jeg sender alt jeg har av gode tanker og klemmer til dere og håper dere klarer å ta godt vare på hverandre og minnene om den lille engelen deres! han er nok et sted og kommer alltid til å bo i hjertene deres også. varme tanker fra meg.
zone05 Skrevet 4. februar 2010 #31 Skrevet 4. februar 2010 Helt forferdelig, kondulerer så mye din sønn vil bli husket. varm varm klem til dere
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. februar 2010 #32 Skrevet 4. februar 2010 Huff det var utrolig trist å lese.. føler virkelig med dere!!!
Dros Skrevet 4. februar 2010 #33 Skrevet 4. februar 2010 kondolerer og ta vare på hverandre. Ingenting skal man ta som en selvfølge.. Dette var leit. tøft at du delte din historie!
Mammahjertet <3 Skrevet 4. februar 2010 #34 Skrevet 4. februar 2010 Dette var trist lesing!! Så grusomt at dere skulle oppleve noe slikt. Tankene mine går til dere nå i denne vanskelige tiden. Godt at dere har hverandre nå. Med en stor klump i halsen sender jeg dere støttende tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå