Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender mange varme klemmer til dere i den tunge stunden. Er så ufattelig og meningsløst! Kanskje deres englegutt nå leker med vår englegutt- de er like gamle:) Vi mistet for ett år siden. Heldigvis blir sorgen lettere å bære med tiden men aldri borte. Tiden framover vil være veldig tung og vil råde dere til å gå til terapi en stund framover. Det hjalp for oss.

Vil også anbefale denne nettsiden:

http://www.etbarnforlite.no/

Der får du svar på mange av de spørsmålene du lurer på. Spesielt ang sorgreaksjoner hos deg og din partner.

masse lykke til videre

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. nå renner tårene her.

Kondulerer så mye.

Skrevet

Så ufattelig trist!

Tenker masse på deg og samboeren din...

Klem

Skrevet

Det finnes ingen ord i verden som kan trøste dere i en slik stund, og kondolerer er slikt et tomt ord. Men min dypeste medfølelse går til dere som nå sitter igjen med minnet og sorgen. Dette var ufattelig triste nyheter, og jeg håper virkelig dere kommer igjennom det på en eller annen måte. Ta vare på hverandre!

*klem*

Skrevet

så vondt det må være, hva skal man si..? jeg sender alt jeg har av gode tanker og klemmer til dere og håper dere klarer å ta godt vare på hverandre og minnene om den lille engelen deres! han er nok et sted og kommer alltid til å bo i hjertene deres også.

varme tanker fra meg.

Skrevet

Helt forferdelig, kondulerer så mye din sønn vil bli husket.

varm varm klem til dere

Skrevet

Huff det var utrolig trist å lese.. føler virkelig med dere!!! :(

Skrevet

kondolerer og ta vare på hverandre. Ingenting skal man ta som en selvfølge.. Dette var leit. tøft at du delte din historie!

Skrevet

Dette var trist lesing!! Så grusomt at dere skulle oppleve noe slikt. Tankene mine går til dere nå i denne vanskelige tiden. Godt at dere har hverandre nå.

Med en stor klump i halsen sender jeg dere støttende tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...