Gjest Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 I dag så ble vår høyt elsket sønn født 4 mnd for tidlig. Vannet gikk uten grunn kl 04.15 i natt og kl 09.52 så ble vår elskede skatt født. Han var en stod gutt. han målte 30 cm i lengden og veide 563 gram. Han var desverre ikke sterk nok til å overleve fødselen.. Vi fikk ha han hos oss så lenge vi ville. og vi fikk sagt skikkelig farvel.. Han er høyt elsket og utrolig dypt savnet. Han var en velskapt gutt. Han var bare for ung.. Vi har virkelig grått våre tårer i dag, og de renner ennå. Jeg har verdens beste samboer. Vi skal hjelpe hverandre igjennom dette, selv om det tar tid.. I morgen begynner planlegging av begravelse. Han skal få den begravelsen han virkelig fortjener..
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 tårene triller....så ufattelig trist... kondolerer..... vet ikke hva jeg skal si jeg....
A.S Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke helt hva jeg skal si, ufattelig trist dette. En brutal verden vi lever i.. Men det var godt dere fikk tatt skikkelig farvell med deres lille engel. Tungt, men det føltes vel samtidig godt å ha muligheten å gjøre det. Sender masse trøsteklemmer til dere to!!! Må dere komme styrket ut av dette, og sååå masse lykke til!!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 ånei, så trist! Synes så synd på dere! godt dere har hverandre! *vet ikke hva jeg skal si*
Ønsker troll 2010 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Huff... hva sier man til noen i deres situasjon? Kan ikke annet enn å si at dette var utrolig trist å lese! Fikk en vond vond klump i magen nå. Ta vare på hverandre i tiden fremover!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Dette var utrolig, ufattelig trist.. Mine dypeste medfølelser går med til deg og samboeren din. Jeg kjenner deg ikke, men kommer til å huske historien din. Jeg kjenner nå hvor takknemlig jeg er for hver dag alt går bra, og jeg skal huske å ikke ta det som en selvfølge.. Jeg sender deg varme tanker.. Hilsen Ingrid
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Dette var utrolig, ufattelig trist.. Mine dypeste medfølelser går med til deg og samboeren din. Jeg kjenner deg ikke, men kommer til å huske historien din. Jeg kjenner nå hvor takknemlig jeg er for hver dag alt går bra, og jeg skal huske å ikke ta det som en selvfølge.. Jeg sender deg varme tanker.. Hilsen Ingrid
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Å neeeei så utrolig trist å lese. ord blir fattige. Sitter å gråter med dere. Mistet selv i uke 14 i sommer. Kommer til å bli en tung tid for dere fremover. Ønsker dere masse lykke til. Masse trøsteklemmer.
iok med sønn <3 Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 ÅÅhhh.. hva skal man si til sånn..?? Det var kjempe trist! Varme tanker til deg og dine. Tårene mine triller, jeg er kjempe lei meg på deres vegne. Bra du har en flott samboer Han er nok gull verd! Snakk sammen, gråt sammen, å ta vare på verandre. <3 Ta vare på minnene. Varme klemmer fra meg
pingu med 4:) Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Ufattelig trist!! Ord blir fattige i en slik stund! Ta vare på hverandre i denne tunge stunden.. Kondolerer så mye til dere begge!! Klem
gravid me nr 8 :-) Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Dette var ufattelig trist å lese,bra du har en så god samboer som støtter deg å dere trenger hverandre mer enn noensinne nå...dette er en tankevekker,d er ingen selvfølge å gå tiden ut med en baby i magen...uventa ting kan oppstå,jeg takker høyere makter for hver dag jeg får gå me barnet i magen å er så takknemlig for di friske barna jeg har fått...ønsker deg å sambo lykke til..dere kommer igjennom dette,bare bruk tid på å pleie sorgen!!! stor klem til dere...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Huff.. dette var grusomt trist .. Kan ikke annet enn å sende dere masse varme klemmer! Kommer til å tenke på dere! Klem DD
astridsmor Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Uff da, Maya ! Er selv akkurat på dette stedet i graviditeten - og å miste nå, det virker helt uffattelig og meningsløst.. Føler virkelig med dere og må gråte en skvett for gutten deres. Godt at dere fikk tid til å si farvel og at dere tydeligvis kan styrke dere på hverandre. Det er viktig i en tøff tid.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 uff så trist.. *tårer triller ned her* kondolerer så masse
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Huff, noen ganger er verden bare blodig urettferdig og totalt uforståelig. Tenker på dere, og håper dere i tillegg til hverandre har masse støtte i familie, venner - og helsepersonell. Stor klem.
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. februar 2010 #17 Skrevet 3. februar 2010 Uff, føler med dere.... dette er vel en frykt vi alle har! Og noen ganger er verden så ufattelig urettferdig! Sender mange gode tanker og trøsteklemmer til dere!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. februar 2010 #18 Skrevet 3. februar 2010 Uff, for en opplevelse... Har virkelig ikke ord. Ta vare på hverandre i sorgen. Varme klemmer fra
ღ sommerspire ღ Skrevet 3. februar 2010 #20 Skrevet 3. februar 2010 Så grusomt å oppleve å miste sin lille. Jeg har ikke ord. Håper dere finner støtte i hverandre i tiden som kommer. Varme klemmer
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #21 Skrevet 3. februar 2010 kondolerer så mye!§§ stor varm klem til dere begge <3
Linemor:) GRAVID Skrevet 3. februar 2010 #22 Skrevet 3. februar 2010 Dette var utrolig trist å høre, gråter med dere. Flott at dere fikk sagt ordentlig farvel og at dere har god støtte i hverandre. Ord blir så fattige i en slik situasjon. Tenker på dere og sender varme tanker. Klem
Linemor:) GRAVID Skrevet 3. februar 2010 #23 Skrevet 3. februar 2010 Dette var utrolig trist å høre, gråter med dere. Flott at dere fikk sagt ordentlig farvel og at dere har god støtte i hverandre. Ord blir så fattige i en slik situasjon. Tenker på dere og sender varme tanker. Klem
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 3. februar 2010 #24 Skrevet 3. februar 2010 huff så trist... fikk helt vondt jeg nå....sender masse varme og gode tanker til dere i sorgen.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 3. februar 2010 #25 Skrevet 3. februar 2010 Huff så utrolig trist å lese,godt dere fikk tatt ordentlig farvel med engelen deres.Tenker på dere i denne sorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå