Gå til innhold

Jeg er en skitten hore....

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian med twins
Skrevet

For å begynne med det første først. Du er ikke skitten eller hore. Du er heller ikke ekkel eller dum osv osv. Men jeg tror du gjør ting som du kun gjør sammen med han, ting du ikke egentlig vil gjøre. For du reagerer fælt på det når du er "deg selv". Du sier at hn trollbinder deg og det høres faktisk ikke helt sunt ut. Jeg vet det er vanskelig å si nei til mennensker som har en slags evne til å få alt til og høres OK ut der og da men så er det ikke det etterpå. Og da var det egentlig ikke OK der og da heller. Du må ikke miste integriteten din HI. Håper du finner ut av dette.

Klem.

Og de som sier at du er unormal og "en normal mor gjør ikke sånt" blabla. Hva gjør egentlig en normal mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uhm, mannen ser jo ikke at ikke liker det. Han ser ei tent jente som ønsker å gjøre dette, som nyter rollen som underdannig og som trives i dette forholdet. Utifra det du har skrevet, virker det som om han er en domninat, altså at han trives i et SM forhold. Dette er ikke farlig, skummelt eller slemt! Dette er en fetisj, og det er helt 100% normalt, FOR DEM SOM LIKER DET!!!!

Du er tydeligvis litt på gjerdet når det gjelder dette. Du tenner på hele seansen, og trives i rollen, men du skjemmes over det. Jobb littmed deg selv du;) HVis dette er noe som gjør sexlivet ditt supert, så er det da virkelig ike noe å skjemmes over! Et MS forhold handler absolutt ikke om å være slem eller å gjøre noe mot ens vilje, men å presse grenser i et trygt frohold. Å teste ut hva som er godt, og hva som er for mye. Du er den som setter grenser for deg selv, men du må tørre å si ifra. Gå litt innover deg selv, og anskk med dene mannen, han vil mest sannsynlig forstå og godta at du er ukomfortabel:)

Du er ingen skitten hore, du tester ut dine grenser:) OG DET ER SUNDT!! Du må bare finne en du kan teste sammen med, som gjør at du føler deg trygg;)

Skrevet

Horer har da værtfall fornuft til å ta betalt!! :P

Skrevet

haha finnst det så sjuke mennesker? Æsj å skamm deg!

• 9 måneder senere...
Skrevet

hahaha dette tror jeg ikk noe på!!

Skrevet

HVORFOR hente det når det er skrevet i FEBRUAR??

Skrevet

Hahaha ! Høres ut som det er mange som har en firkantet sexliv her...

Som du selv sier, du blir sååå kåt av det og du liker det..

Så det faktum er at du har overgått deg selv her, gjort noen du trodde ikke var deg.. Innse det, du liker det å så lenge du gjør det så er det ikke noe galt i det ;)

Du må jobbe med å godta denne nye nyoppdaga siden av deg selv bare..

Drit i de missfornøyde svara du får her, høres ut som de har et lite utforska sexliv, så sjokka noen høres ut, heheheh !

Skrevet

Lurer på en ting, dette innelgget er startet i feb 2010, og i dag har vi 6 nov, flere måneder etterpå. Noen som finner frem gammle innlegg, så for å svare på de beg. av kjedsomhet??

Regner med at hovedinnlegger, ikke har startet på nytt igjen??

Skrevet

Håper ikke ungen din er i hus når dette pågår!!!

Skrevet

Leste dette innlegget for mange mnd siden, enten har du skrevet før elller kopiert et gammelt inlegg.

Men siden mannen ville du skulle gjøre det for mange mnd siden....................

Samme det, man er ikke hore om man ikke tar betalt. Og hva dere gjør seksuelt er greit så lenge du liker det om man skammer seg etterpå så får man komme seg unna, med hjelp om så. For du skammer deg ikke om du virkelig syntes det er greit.

Skrevet

følg magefølelsen og gjør det som du mener er best for deg! Men et lite tips , jeg ser at du skriver at han tar bilder av deg? Det er litt skummelt! Du vet aldri om han legger ut blidene på nettet!?! Som mamma , vil du vel ikke at noe slikt skal skje?

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...