Gå til innhold

Jeg er en skitten hore....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som har skjedd med meg, en helt normal mamma på 24 år. Jeg møtte en mann på en fest å vi fannt tonen fort, ble litt klining men ikke noe mer. Vi fortsatte å møtes med gjevne melomrom å ting ble heftigere å heftigere.... Han er 5år eldre enn meg. Han har meg totalt i sin makt, han får meg til å gjøre hva som helst. Han er ikke spesielt pen men abselutt ikke stygg men det er stemmen hans som trollbinder meg, den myndige, selvsikkre, deilige stemmen. Han er så trygg på seg selv at det er skummelt. Han kaller meg hore, dasker meg, tar bilder, får meg til å suge han allt for lenge, får meg til å slikke han bak, under armer å hele resten av han. Han nyter å se at jeg stritter i mot å at jeg lærer for hver gang! Nå vil han at jeg skal knulle en kompis mens han ser på, å jeg klarer ikke si nei når han e rundt meg!

Men så kommer "hverdagen" å jeg skammer meg, JEG er jo ikke sånn, jeg er jo ikke en hore! :( Uff skjelver!!

Måtte bare få ut litt jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh...skulle ønske jeg var deg...

Skrevet

Usj... kutt han tvert. Du er ingen hore, det denne mannen driver med kalles sexslaveri, i mine ører klinger dette litt på kanten med Norges lover.

Kast han ut av livet ditt en gang for alle.

Skrevet

Usj... kutt han tvert. Du er ingen hore, det denne mannen driver med kalles sexslaveri, i mine ører klinger dette litt på kanten med Norges lover.

Kast han ut av livet ditt en gang for alle.

Skrevet

say whaaaat??? en normal mamma på 24 år gjør da for gud skyld ikke sånt??!!! har d ikke selvrespekt??

Skrevet

Men dette er vel noe du gjør frivillig? Og uten å motta betaling? Isåfall er du da ingen hore!?

Måten dere har sex på er da i og for seg ikke så unormal, så at du reagerer negativt på din egen oppførsel i hverdagen må enten bety at du gjør ting mot din vilje, eller at du har et annet syn på deg selv og din seksualitet enn det som virkelig stemmer? (altså at du er litt "selvhøytidlig" og har laget et bilde av deg selv som mer prektig (eller kall det hva du vil) enn du egentlig er!?)

At du skal knulle en kompis mens han ser på er langt utenfor hva jeg hadde akseptert - men dersom forholdet deres kan tillate slike ting, så er det vel ingenting i veien for å gjøre dette? FORUTSATT AT DU SELV VIL! Dét må jo være nøkkelen til alt dette...

Skrevet

Du er ikke en skitten hore fordi du er med på dette, men du må finne ut om du ønsker det og tenner på det, eller om du er med kun fordi du ikke klarer å si nei. Det er ikke spesielt sunt for selvbildet hvis du stadig gjør seksuelle ting som du egentlig ikke har lyst til. Det er helt ok hvis du synes det er deilig at han "bruker" deg, men dere burde snakke om premissene for det som skjer, slik at det ikke bikker over til MISbruk.

Skrevet

eeeeeeeeeeeeeeee ja det er du

Skrevet

Virker ikke som han har særlig respekt for deg. Ville nok råde deg til å droppe han før han publiserer bildene av at du slikker han bak, på nettet. Tror ikke ungen din syns du er en normal mamma da, når h'n blir eldre og finner deg på nettet...

Skrevet

Det faktum at du föler deg som en skitten hore etter å ha gjort alt dette med denne mannen gjör at jeg tolker det som at dette egentlig er sex som går laaaangt over de grensene du har! Enten snakker du med han om dette eller så bryter du forbindelsen! Man skal ikke miste selv selv bare for å tilfredsstille andre!

Skrevet

Du er ingen hore, men skitten, DET ER DU. Du slikker han bak for crying out loud.

Skrevet

Du må ikke tenke nedsettende om deg selv på grunn av dette. Så lenge du ikke mottar betaling, har dette ingen ting med å være hore å gjøre. Men jeg er enig med hun som skriver at det høres ut som om denne mannen får deg til å gjøre ting som går over dine egne grenser.

Du bør tenke nøye over om dette forholdet er bra for deg. På meg virker det helt klart at det ikke er det. Han får deg til å gjøre ting du ikke vil, og han nyter å se deg stritte imot. Det er ikke bra! Noen mennesker har en enorm autoritet, og kan nærmest trollbinde andre. Du er slett ikke den første som har opplevd dette. Det er ingen ting å skamme seg over, men det kan få konsekvenser for deg dersom du lar en mann bruke deg på denne måten. Hvis du virkelig synes det er vanskelig, synes jeg du bør oppsøke hjelp. En psykolog har helt garantert hørt om liknende ting før, du blir ikke sett ned på.

Jeg håper dette løser seg for deg. Drit i de frekke svarene du har fått.

Skrevet

Det hørtes for meg ikke avskrekkende ut, mange som liker bdsm sex, for det er jo det vi snakker om her.

Men om du til nå har trodd at han egentlig respekterer deg og gjerne også et håp om at dere skal bli et par, så er det ikke fryktelig sannynlig ettersom han vil du skal knulle kompisen hans.

Sjalusi og eiendomstrang gjelder også for dominante, de vilhelst ikke dele på slaven/hora si. Kan jo være du foretrekker kompisen, og det vil de helst ikke ta sjangsen på.

Skrevet

Vi er alle forskjellige

Partnerbytte ol er det mange somd river med innenfor bdsm.. det er ikke uvanelig.

Grunnen tila t du sier du ikke er sånn, er at bildet du har av deg selv, ikke stemmer overens med virkeligheten.. hvordan du virkelig er..

Nyt det.. men husk kondom :)

Skrevet

Du er jammen i meg svak hvis du ikke klarer å si nei dersom dette egentlig ikke er noe du ønsker. Husk at det er du som bestemmer over din kropp!

Skrevet

Hi her! Jeg e svak ja, men eg elsker det når det skjer, de timene e magiske, jeg blir en annen person å han tenner meg noe sykt. Det er i ettertid når jeg skal tre inn i mamma rollen igjen jeg sliter, føler meg skitten å billig!

Har tenkt flere ganger at dette va siste gangen, men han klarer lett dra meg inn igjen.... ikke snakk om tvang eller fysisk mishandling han bare har en sånn selvgod manne mann utstråling som får meg til å lystre!

Skrevet

Denne mannen bruker deg.. Men det er kanskje en av tingene du tenner på?

Synes litt synd på deg den dagen i framtida når ryktene går og samtlige menn i byen/bygda vet hvem du er pga det du har gjort.. Ikke særlig lett da å få tak i en normal og oppegående mann.

Skrevet

Da blir jo hans rykte også ødelagt. Jeg vet mye mer om han enn han om meg!! Nei tror ikke han setter det på spill!

Desuten benektelse å hevet hodet så hadde det gått greit!!

Skrevet

jeg er bare en skitten liten tøs jeg.

Skrevet

Hehehe, for en prippen gjeng ;)

Nyt det du, å utforsk din egen seksualitet, for den er tydeligvis uoppdaget!

Vær forsiktig med bildetakingen da, som flere har nevnt, pass på at ikke fjeset ditt vises ;)

Skrevet

Du må tenke deg om om dette er noe du virkelig vil eller ikke... Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg også forsikret meg om at han ikke var en sånn type som kunne gå rundt å skryte av dette. For hvis han for eks hadde gått rundt å sagt "jeg får ..... til å gjøre hva som helst for meg." Osv... Så kan du fort få et dårlig rykte.

Ettersom jeg får intrykk av at du er intim med denne mannen gjevnlig, så har du jo et slags forhold til han. Snakk med han om hva du føler ang sexen deres. Mest sannsynlig er det vel så enkelt at han tenner på å være sjef og ha kontroll. Kanksje det hadde hjelpet deg å hatt "normal" sex med han noen ganger slik at du kunne følt litt på det at han ikke bare var ute etter å få deg til å gjøre alt mulig rart. Dersom dét nettopp er det eneste han vil, så bikker det hele over til utnytting. Da syns jeg du skal holde deg unna!

Inntill videre, intill du har fått snakket med han og vet hva han vil, så ikke la deg bli tatt bilder av! Du kan aldri vite hvem han viser/sender de til!

Skrevet

Definisjonen på ei hore er ei som tar betalt for sex. Ergo er du ingen hore, og du trenger ikke bruke den betegnelsen på deg selv - alt du gjør er å dra deg selv ned i skiten.

Sannsynligvis har du lyst til mange av de tingene dere gjør fordi det er spennende og deilig, men du sliter med det etterpå fordi det strider mot det du tror er "normalen".

Det er jo ingenting i veien for å utforske sin sexualitet. Men utforskning handler jo også om å finne ut hvor ens egne grenser går. Du må for all del ikke gå med på ting som du ikke vil! Å ha sex med kompisen hans - er det noe du egentlig vil? Hvis du ikke vil så avviser du det fullstendig. ellers risikerer du å ende opp med å gå over dine egne grenser.

Bildetaking hvor ansiktet ditt vises ville jeg holdt meg langt unna uansett. Du vet aldri hvor bildene ender.

Skrevet

Høres ut som ei venninne av meg. Hun var i et slikt "forhold" for noen år siden. Hun slet veldig med å komme seg ut av forholdet, han hadde en sinnsykt makt over henne.

Når hun endelig kom seg bort så har hun slitt veldig med sexlivet og sitt syn på seg selv. Hun fant ut at hun egentlig ikke var interessert i denne type sex, men ble "presset" til det.

Skrevet

Slikker han bak og i armhulene? Du er jo ikke god! Hore er du ikke, men at du frivillig gjør dette om du ikke liker det, er jo bekymringsfullt. Høres ut som en ekkel mann... :(

Skrevet

Utifra det jeg leser, så virker det som om dette er noe du virkelig tenner på, noe du nyyyter, men som du skammer deg over. Hvis det er sånn, så er det skamfølelsen du må jobbe med, ikke kutte dette ut. du er nok også mest sansynlig ny i bdsm-verden, og dersom din dominante ikke er erfaren nok på området til å skjønne at du trenger hjelp til å sette ord på ting, trenger å jobbe med å avgrense deg selv på det seksuelle planet og ikke trekke dette over i resten av livet ditt, inn i selvbildet ditt så må dere kanskje få hjelp til dette på andre måter. Jeg vil anbefalle deg å melde deg inn i en gruppe, feks på smil sinne sider. Der vil du kunne komme i kontakt med andre submissive mennesker som kan hjelpe deg til å sette ting i perspektiv, til å se dette for hva det virkelig er. Jeg er selv submissive, har en del erfaringer, men kan ikke legge ut mitt nick her da jeg kjenner en del folk her inne og dette er noe jeg ikke deler med alle. Hvis dette er noe du egentlig vil, de egentlige legning, så er det en utrolig reise du er på vei inn i.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...