Ser@fin@ Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Er det noe nytt de har begynt med det? Fikk nettopp time til ul. I brevet sto det at det kostet 100kr dersom man ville ha bilder. Fikk en gutt i 07. Da måtte jeg ikke betale. Er det slik andre steder også?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 ja det sto i mitt brev også... Men det sto 50,- pr ul bilde vi skulle ha...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 å det er på st.olavs i Trondheim
Ser@fin@ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 50 kr pr bilde? Altså 2 bilder 100 kr..? Jøje meg. Her sto det at hvis vi ville har bilder kostet det 100 kr. Tror det er for flere bilder. Dette gjelder Haugesund sjukehus.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Vi måtte betale 50 kr da jeg gikk med sønnen min som ble født i jan 06 og måtte betale 50 kr denne gangen også, st olavs dette da. Kommer sikkert ann på hvor mange ul bilder du får da..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Kosta forresten ikke 50 kr pr bilde te oss, men 50 kr for alle. Fikk to stk.
Ønsker troll 2010 Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Vi var på UL på Bærum Sykehus. Det sto i brevet at dersom vi ville ha med oss bilder hjem kostet dette 50 kr. Da fikk vi med oss 5 bilder for 50 kr. Syns ikke det er så ille. Husker jeg var med søsteren min på UL på samme sykehus i 2003. Var samme pris den gangen...
Mille & lillegutt Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Stod 30 kroner på min..Betalte ikke noe for bilde når jeg var på tidlig UL..
to + en til Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Måtte betale 100 kr på KK i Bergen men da fikk vi også 7 bilder.
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Betalte ingenting på Ullevål. Var der for 4 dager siden. Fikk med flere bilder.
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 har vært på tidlig UL og vanlig UL på lillehammer sykehus.. har ikke betalt noe for bildene.. det stod heller ingen ting i brevet om at det skulle koste noe..
Ser@fin@ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2010 Rart at det er så forskjellig fra sted til sted. Ikke det at det gjør noe å betale for bildene. Men hvorfor så forskjellig..... Ja ja.... sånn er det nå. Betaler gjerne jeg for bilde av det lille nurket mitt. ;O)
ma:) Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 Jeg betalte 100 kr. Det stod også i brevet. Fikk med 5 bilder. Sykehuset i Stavanger.
*lenemora* Skrevet 30. januar 2010 #14 Skrevet 30. januar 2010 ved Førde SSH der jeg "hører til" koster det 10 kr per bilde
Fullt hus :) Skrevet 30. januar 2010 #15 Skrevet 30. januar 2010 jeg fødte i januar 2009. var på MANGE UL i 2008 og fikk bilder hver gang. i brevet for ordinær ul stod det at det kostet 50kr. Men jeg fikk bilder uten å spørre. Og betalte ikke noe for det. Dette var på st.olavs. Nå hører jeg til sykehuset i Arendal og fikk bilder på ordinær UL her også uten å betale. Men etter januar 2010 så koste det nå 25kr for å ta UL. selv om det er ordinær UL
eja Skrevet 30. januar 2010 #16 Skrevet 30. januar 2010 Jeg betalte 50 kr på Ullevål, og fikk tre bilder. Virker som det er ganske vanlig at sykehusene tar betalt for det ja.
<3guttemamma<3 Skrevet 30. januar 2010 #17 Skrevet 30. januar 2010 De tar seg ikke betalt på Ålesund sykehus i allfall, bestevenninna mi fikk 15 bilder, gratis=)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 30. januar 2010 #18 Skrevet 30. januar 2010 Jeg var på UL på Drammen sykehus, og det stod i brevet at hvis en ville ha bilder, kostet det 50. Men siden jeg jobber som sykepleier på samme sykehus, fikk jeg visst litt spesialbehandling. 0 kr for sikkert 10 bilder MEN, helt sykt at man skal betale for dette!
Mammatil2iMai -05 og -10 Skrevet 30. januar 2010 #19 Skrevet 30. januar 2010 50 kr på St.Olavs. Fikk 3 bilder.
Nickey Mouse Skrevet 30. januar 2010 #20 Skrevet 30. januar 2010 Betalte 50 kr for bilder på ordinær ul. Fikk med 7 bilder. Var opplyst om prisen i innkallelsen. Fått med et bilde fra tidlig ul, og et bilde fra en ul senere. Da betalte vi ingenting. Syntes det er helt greit å betale da. Det er jo en symbolsk sum. Tenker på hvor mye blekk til vanlig printer koster bare...
tingeling81 Skrevet 30. januar 2010 #21 Skrevet 30. januar 2010 Gløymde å ta med pengar eg... Er gravid med nr.3 no, og med dei to første betalte eg ingenting sidan eg jobbar på sjukehuset (St.Olavs), var visst litt sånn "frynsegode", men den gongen her så skulle dei plutseleg ha pengar. Hadde ikkje tenkt eit sekund på det. Litt småpinleg når vi stod og skrapa saman det vi hadde...49,50, hehe, litt komisk og :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 30. januar 2010 #22 Skrevet 30. januar 2010 brevet jeg fikk fra Kongsberg er det 30kr for bilder
Ladybug~N&E Skrevet 31. januar 2010 #23 Skrevet 31. januar 2010 Det sto ingenting i brevet mitt om å måtte betale for bilder men jeg vet jo det koster. i første svangerskap betalte jeg 60 for hver ultralyd inkl bilder. denne gangen betaler jeg 90 for masse bilder og dvd.
blessed87 Skrevet 31. januar 2010 #24 Skrevet 31. januar 2010 jeg betalte 100kr for 9 flotte bilder på haugesund sykehus men fikk ikke no dvd. det hadde vært gøy! tenkte å ta 3D senere i svangerskapet da får man dvd tror jeg.
Mina™ Skrevet 31. januar 2010 #25 Skrevet 31. januar 2010 Sto i brevet at vis vi ville ha bilder med oss kostet dette 100 kr. Vi fikk 11 bilder for 100 kr. Ganske fornøyd med det. Det var på SUS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå