Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? 29.01.2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 dager igjen i dag..... Kanskje fullmånen i morgen hjelper meg?! Er klar som et egg til å møte gutten vår!!! Så spent så spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele 81 dager igjen, sku ønske det var termin idag..hehe

Er klar nå jeg =)

Skrevet

1 dag igjen og er så klar for å treffe lille snuppa. Men begynner å bli redd for at jeg må telle oppover igjen :-(

Skrevet

54 dager igjen her...men kan snart si at terminen er neste mnd..

Skrevet

49 små dager igjen:)

Skrevet

5 dager igjen og helt klar til å føde nå!! :D Håper at det skjer snart :)

Skrevet

21 dager igjen til lille gutten vår skal komme<3

Skrevet

24 igjen til ul-termin og 10 dager til første terminen jeg fikk (ca menstermin). Begynner å bli alt for utålmodig.. Lykke til til dere på overtid, håper dere slipper å vente mye lengre! :)

Skrevet

85 dager igjen, men synes tiden går for fort...

Skrevet

har 87 dager igjen... jeg venter og venter....

Skrevet

40 dager igjen og endelig høygravid.... selv om jeg har følt med høygravid en stund nå ;o)

Skrevet

jeg er 11 dager på overtid i dag, men i morra skal vi endelig få den store babyen vår ut med keisersnitt (planlagt i dag faktisk pga størrelsen):)

Skrevet

8 dager i over - fortsatt kjempelei!

Skrevet

-1 dag. Satser på fullmånen i morgen.. Ikke så lei i dag som jeg har vært i det siste. Innbiller meg at det blir fødsel i helga, så holder meg oppe med det. Eneste tegn er at dn lille endelig har festet hodet, så i det minste vet hun hvilke vei hun skal..

Skrevet

37 dager igjen:)

Skrevet

82 dager igjen her :D blir sannsynligvis satt i gang 13-14 dager i forkant av termin, ble det sist pga kraftig bekkenløsning, (6 år siden), denne gangen er jeg like galen om ikke verre og har fortsatt mangen uker igjen, så her blir det nok til ny sykemelding etter fødsel, og mannen får være hjemme og overta permisjonen min inntil jeg er på beina igjen.

Skrevet

12 dager igjen til ordninær UL termin. Men bare 7 dager til første og siste UL termin. Spennende å se hvilke termin som stemmer mest :o)

Har hatt murringer og veldig ubehaglige kynnere hver dag hele uken.

Tror ihvertfall det er kynnere.

Skrevet

80 dager igjen !!!!! alt for lenge - men samtidig går tiden alt for fort ! :)

Skrevet

81 lange dager igjen..

gleder meg sånn til lillegutt kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...