Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? 29.01.2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 14 dager igjen til termin, men lillemann kan gjerne komme snart :)

Hvordan er det med dere andre?

Ønsker alle en flott fredag og god helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 DAGER PÅ OVERTID, og har sovet lite i natt pga maserier - tror jeg da.... som førstegangs er det ikke greit å vite forskjellen på noe som helst i grunn....

Skrevet

22 dager igjen idag!! Fødeklar i morgen... Domenic: Jeg krysser fingrene maks for at det er noe annet enn maserier!!! Føler med deg, gikk 6 dager over med min første og syns det var kjempelenge!! Hold ut søte du, premien kommer snart selv om det kan føles surrealistisk til tider:O) stoooor klem

Skrevet

17 dager igjen idag, men har født ca 10 dager før termin med alle 3, så jeg HÅPER denne vil komme ut om en ukes tid også!!!!

Skrevet

34 dager igjen...

Skrevet

21 dager igjen i dag.

Skrevet

2 dager igjen. Bare venter og venter på at noe skal skje snart....

Skrevet

Mens termin i dag:)

UL termin om 13 dager....

Skrevet

3 dager igjen, å sååå utolmodig nå:)

Skrevet

19 dager igjen.skal si deg det går unna...

Skrevet
:) 5 dager på overtid! Gjelder å huske at termindato er ca-tid. Ha en fin dag mens dere venter dere og!
Skrevet

8 dager over termin her, og ingen vondter. Blir satt igang på tirsdag hvis det ikke skjer noe. Tvi....tvi....

Ha en fin dag alle!!!!!

Skrevet

23 dager igjen -og min siste dag på jobb før permisjon- nå må jeg begynne å gjøre klart til den lille :)

Domenic på overtid: LYKKE TIL- strør riestøv over hele deg!!

Skrevet

5 dager igjen her..... :-) Satser på lørdag!:-)håpehåpehåpehåpe.....

Skrevet

33 dager igjen

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

62 dager igjen. Har kuret ullbuksene i dag og begynner å få oversikt over hva vi har av babytøy. Og kjøpt første ammeBH:)

Domenic på overtid: Håper det setter ordentlig i gang i dag! Lykke til! Jeg gikk 15 dager over sist og trodde babyen aldri skulle komme ut;D

Skrevet

50 dager igjen her... Sukk!

Ikke det at jeg har så veldig hast med å få ham ut, men jeg har blitt så nevrotisk når det gjelder livstegn og bakterier etc.

Skrevet

20 dager idag. Frykter likevel at jeg må vente på neste fullmåne 28/2. hehe, men klar som et egg til lørdag:)

Skrevet

6 dager igjen til termin. Gikk 12 dager over forrige gang :-)

Skrevet

40 dager igjen, menstermin og ul-termin er samme dag :-) Deilig å se at det faktisk går fremover, nå er det snart februar, og DA er det ikke lenge til mars...

Skrevet

42 dager igjen her! :) 2 dager til så er jeg høygravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...