Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2010 #26 Skrevet 10. februar 2010 - utgiftene på dopapir aldri har vært høyere!!
Mammaaaaaa Skrevet 10. februar 2010 #27 Skrevet 10. februar 2010 Hehe morsom tråd;) -snubler i alt som ligg på gulvet fordi du ikkje ser det pga magen -magen er veldig praktisk å sette glasset på heilt til babyen kommer med et kjempespark og velter heile glasset -du finner ikkje småen på 2 år sjøl om han står rett foran deg, Magen er i veien! -samboeren har fått ansvar for tåneglene... -begynner plutselig å sniffe ut i lufta med et drømmende blikk hver gang det kjem litt eksos inni bilen...... eller når samboeren spyler med spylerveke. -Vasker doen hver dag berre for å få sniffe litt på dosåpe. -Begynner å grine av drømmehagen!!! Og Altfor mange av reklamene på tvn! - Blir hissig hvis ikkje samboeren gidder å kjøpe med seg is med hjem! -Katten springer å gjømmer seg hver gang eg reiser meg opp, for har skjedd meir enn ein gong at eg har trakka på han fordi eg ikkje ser han. -det høres ut som ein flokk elefanter hver gong eg går over gulvet. -du KLØR i fingrene etter å begynne å gjere alt klart til babyen, men kan ikkje for skal flytte før han kjem!! (skal vaske klær og sånn i dag. Må berre! ) -Du får akutt lyst på kavring med melk på kl 3 om natta. Og står opp for å ete... -Hver gang du våkner på natta går du først i kjøleskapet og drikker melk og så på do. -Trenger hjelp av samboeren for å snu deg i senga. -Ser på finn.no om noen har billig heisekran til salgs! Du treng det for å kunne stå opp eller komme seg opp av sofa/gulv når samboeren ikkje er heime.
Mammaaaaaa Skrevet 10. februar 2010 #28 Skrevet 10. februar 2010 Glømte ein ting -du ringer samboeren din på jobb berre for å sei at du har sove godt inatt... Det er luksus for tida!
tvillingmamma<3 Skrevet 10. februar 2010 #29 Skrevet 10. februar 2010 - du ikke orker å hente posten selv om du venter en pakke med babyting. - du griner en halltime fordi samboeren din har glemmt mobilen hjemme og du ikke kan ringe inn handlelisten din.. - Reklamene på tv er hysterisk morsomme, eller ufattelig tragiske og ingen mellomting.
Tyttebærsyltetøy Skrevet 10. februar 2010 #30 Skrevet 10. februar 2010 - hvis du mister noe på gulvet, bøyer deg ned for å plukke dert opp igjen, og ser deg rundt om det er noe annet du kan gjøre når du først er der nede... -mannen må sku bak for å få deg ut av hans lave bmw -man går på butikken i gamle joggebukser, mannens jakke, og store fjellsko som ikke er knyttet...
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. februar 2010 #31 Skrevet 11. februar 2010 -skal legge noe i jakkelomma og må føre det rundt magen i selve lommen. som feks bilnøkler. kan ikke ligge i toppen av lommen heller, det ser bare rart ut.
proud mama Skrevet 11. februar 2010 #32 Skrevet 11. februar 2010 - når du moter deg opp til å ta en tur i dusjen - når du er utrolig stolt av at du klarer å barbere den ene leggen, stående i dusjen! - når du sliter med den andre leggen å angrer på hele prosjektet fordi mannen ikke er hjemme til å hjelpe... - når man blir irritert på alle som ikke har stol/krakk/benk ute i gangen du kan sitte deg ned på for å kle på skoene!! (for eksempel helsestasjonen..) - når dagens høydepunkt er å gå å sjekke posten! - når dagens skuffelse er en tom postkasse.. (det kunne jo i det minste vært en regning der slik at det var verdt gåturen..) - når man merkelig nok sover bedre på sofaen på dagtid enn i senga på natta.. - når man våkner på natta av krampe i foten å tenker at når man først er oppe, så kan man benytte anledningen til å tisse:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #33 Skrevet 11. februar 2010 -Når du må ta deg en hvilepause under sminkingen som tar max 5 min. -eller at du driter i hele sminka fordi det virker som et uoppnåelig prosjekt, du må jo tross alt stå å gjøre det... -du mister en brødskive, gjerne med påleggsiden ned, men du vurderer å la den ligge til sambo kommer jeg, fordi du omtrent omkommer av å bøye deg ned, eller av halsbrann.... -du mister ting hele tiden ned på gulvet,og hvis du faktisk gidder å ta det opp igjen, kan du vedde på at det glipper ut av hendene dine enda en gang til....
♥Nemi♥ Skrevet 12. februar 2010 #34 Skrevet 12. februar 2010 Husker ikke om jeg gjentar noe nå da:) -Du vil kaldkvele din samboer, som puster i din retning akkurat når du holdt på å sovne. -Det tar 3 timer før du prøver å få sove igjen. -Du plutselig roper "herregud!" Og løper på do før du har våknet. Du trenger ikke være tissetrengt engang, du har bare et mønster. -Du hylgriner når mannen gir deg et komplement om utseende, når du faktisk vet du ser ut som ei jævla rugende høns, og kommer aldri til å se sexy ut igjen! *Han er jo selvfølgelig kjempe slem som åpnet munnen, og sa noe så forferdelig^^ -Du greier aldri å tisse rett ned! Du griser litt på deg selv uansett, og er glad for at dusjen er i nærheten. -Du sipper bare du ser at samboer holder din venninnes baby, for han passer så til farsrollen... -Du begynner å stønne før du prøver å komme deg opp av sofaen. Og vet at du greier det ikke alene uansett. -Du ligger på sofaen og får en hetetokt, og roper til samboer "Kom å få av meg denne jævla buksa, nå! Jeg driter i hva naboene tror." Eller at han plutselig må kle av deg sokkene. -Du greier aldri slutte å facinere deg over at brystene lekker, og sier til samboer "se, se nå!" *stakkars*
Symbio Skrevet 12. februar 2010 #35 Skrevet 12. februar 2010 - du sier til deg selv i speilet, Jeg er egentlig litt smal.. Å samboer repliserer, Ja smal. Smal som en hval!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 14. februar 2010 #36 Skrevet 14. februar 2010 Når du blir rørt av at mcqueen dytter kongen over målstreken i siste løp (særlig når du har sett filmen omtrent 1 million ganger før...)
Mammaaaaaa Skrevet 16. februar 2010 #37 Skrevet 16. februar 2010 -Når du kommer ut i bilen der samboer og unger sitter å venter på deg, og du sier med gråten i halsen, mens tårene triller, at butikken ikkje hadde meir mørke banansjokolader (sånne i smågodthylla.) Kriiise -Når du begynner å grine hver gang du leser om noen på BIM som har rier, vannet er gått eller har fått baby;)
Anabelle2010 har født! Skrevet 16. februar 2010 #38 Skrevet 16. februar 2010 ... du griner hver gang den nye Libero-reklamen går på tv fordi det er så nydelig babybilder...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 24. februar 2010 #39 Skrevet 24. februar 2010 og når du alvorlig vurderer å kjøpe to 6-pakninger med egg isteden for en med 12 fordi den står helt nede på gulvet.
mamma og my Skrevet 24. februar 2010 #40 Skrevet 24. februar 2010 Når lukta av babygulp er kjempegod...
FrkBomst&Frø Skrevet 24. februar 2010 #41 Skrevet 24. februar 2010 - tisseprøvene til kontrollene byr på stadig mere søl... - du en dag plutselig merker at du har lært deg vaggeteknikken. - folk du passerer nærmest stopper opp for å stirre på magen din til du har passert. Også småbarn..! - det er lenge siden kjente hilser deg med øyekontakt, de ser først på magen, tar litt på den og snakker til den mens du står og ser dumt og oppgitt på dem og fremdeles ikke helt skjønner hva de driver med. - du syns det er rart at andre ikke syns det er like spennende å sitte et par timer på kvelden å se på magen bevege seg innimellom... - du allerede er stolt mamma fordi bebisen i magen følger alle kurver og andre normaler på kontrollene <3
Mamma med to trollunger Skrevet 24. februar 2010 #42 Skrevet 24. februar 2010 - Du har glemt hvordan det er å ikke ha magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå