Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #26 Skrevet 29. januar 2010 x'en min slo meg skikkelig hardt et par ganger. Han langa ut med knyttneven rett i siden på meg så jeg fikk verdens største blåmerke. Han hadde drømt at han banka opp en irriterende, svensk skuespiller:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #27 Skrevet 29. januar 2010 Min far hadde for vane å ta seg en middagslur på sofaen. Over sofaen hang det to lampetter av glass, hver av dem med en ledning ned mot gulvet. Så var det en dag at han hadde drømt at han var veldig tørst, og så hadde han likegodt drømt at lampettene var fulle av brus. Da han våknet stod han på kne i sofaen og prøvde å stappe ledningen i munnen. Hvorfor det? Fordi han hadde drømt at de fungerte som sugerør... Selvfølgelig var det ingen som var der og fikk se opptrinnet, pokker også. Min samboer har målt lengde og bredde på senga i søvne.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #28 Skrevet 29. januar 2010 Hahahaha jesus må pusse baklyktene. Så utrolig bra Eksen min våknet av at jeg ristet i han og ropte: Kom skal vi bære vann! Søstra mi gikk i søvne en natt på ibiza. Gikk ut døra og kom tilbake en halvtime etterpå. Romvenninna hennes stussa fælt over hvorfor hun plutselig gikk ut midt på natta.
Gjest Mylian med twins Skrevet 29. januar 2010 #29 Skrevet 29. januar 2010 Jeg var sinnssykt sliten etter tvillingene kom, særlig fordi Maja skrek mye pga kolikk og sov nesten ikke - var oppe til 4. Dette tok mannen min seg av etterhvert. Så hver gang han la seg, jeg var så trøtt, så hadde jeg i lang tid merkelige forestillinger om hvor maja var.. "Jeg VET at Maja ligger her inne" sa jeg en gang jeg sov på dagen" "Hæ?" "Jeg vet hun er her, du trenger ikke fortelle meg det" "ok..." sa han, mens maja var i stua. En annen gang begynte jeg å hylgrine. Han spør meg, hva er det? "Jeg vet at Maja kan være slitsom, og at hun gråter mye og sover lite men dette fortjente hun ikke!!" "HÆ?" "Jeg vet at Maja ligger på gulvet mellom sprinkelsengene, jeg skjønner du er sliten men om du er så sliten så hent meg, vekk meg, bare ikke legg henne på gulvet" Mannen min prøvde å fortelle meg at Maja lå i senga si og sov... Da svarte jeg at "Du har nettopp lagt henne der fordi du forsto det var helt på kanten". Beskylder han fortsatt for at maja ligger på gulvet. Ofte er jeg helt hysterisk og sier "Hvor er maja? Hun lå oppå meg her isted!! Å Herregud kan du se på gulvet?? Jeg tror hun har ramlet ned" - Hun har aldri ligget i senga vår...................................Er ikke lett å være sliten. Sist jeg startet en sånn "Hvorfor ligger Maja på gulvet"-diskusjon sa han "Nei, Maja er ikke på gulvet. D uhar ikke mistet Maja på gulvet. Maja sover og har sovet lenge" "Nei altså" "NEi maja sover i senga si" "å..."
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #30 Skrevet 29. januar 2010 Min x-samboer gjorde masse rart i søvne! Men lo aller mest den gangen han gikk løs på den grønne ikeaslangen vi hadde i sengen, med livet som innsats! Skikkelig indiana-jones!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #31 Skrevet 29. januar 2010 hehehehe, jeg kan se for meg scenen, cat.68.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #33 Skrevet 29. januar 2010 Veit ikke om det er så pinlig men jeg fikk latterkrampe iallefal. Jeg og x min hadde vært i Oslo , på den tiden var det litt stas å gå innom kondomeriet, hadde kjøpt flere morsome kondomer, den ene var selv lysende, når vi kom til hotellet på kvelden så skulle vi teste denne ut, så når det var klart til å sette på kondomen (det var helt mørkt i rommet) der "stod" den rett ut på gubben, så bare den å holdt på å le meg ihjel, han blei jo kjempe sur for at jeg lo,litt turnoff hehehe han blei kjempe sur,å ingen sex den natta.
Kassie Skrevet 29. januar 2010 #34 Skrevet 29. januar 2010 Er ikke så pinlig, men morsom. Har flirt flere ganger av denne. Våknet en natt av at min daværende samboer lå å krampholdt rundt hodet mitt. Jeg skjønte ingenting før han ropte til meg: hvor har du gjort av hjelmen din?? Hæ? sier jeg. Han fortsetter å rope: Hvor er hjelmen din og hvorfor har du lagt fra deg geværet. Da begynte jeg å le og lo så høyt at han våknet. Han skjønte fint lite. Det skal sies at vi hadde sett filmen Saving Private Ryan tidligere på kvelden så han trodde vi var i krig. Syns han var litt søt som prøvde å berge meg selv om jeg var så teit å sette fra meg hjeml og gevær. En annen gang var det jeg som drømte. Jeg drømte at min lillebror og jeg skulle på butikken, i drømmen var han merkelig nok bare 2-3år. Det var vann rundt hele butikken og vi måtte gå på en tynn brygge for å komme inn. Drømte at han skle på bryggen og holdt på å falle ut i vannet så jeg hiver meg til siden med begge hendene framover for å ta han før han gikk i vannet. Våknet av at samboer bannet og lurte hvorfor jeg hadde bokset han i nesen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #35 Skrevet 29. januar 2010 Kassie, den første historien....ler meg i hjel, hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #36 Skrevet 29. januar 2010 Min x drømte at jeg var utro, var sur på meg i flere dager før jeg fant ut hvorfor. Å så spøy han meg i ansiktet, snudde seg rundt og sov videre. Jeg sov ikke mer da hehe
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #38 Skrevet 29. januar 2010 Kommer ikke på noen egne akkurat nå, men fant denne siden der ei dame legger ut det mannen sier. Og han er skravlebøtte i søvne! Både tekst og lydklipp. Lo så jeg gråt. Eks: "Can you hold... can you hold my starfish? It doesn't like it when I'm getting excited. Oh look, it likes you! Its legs are all cree-py cree-py." http://current.com/1hi4k4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå