Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 eller morsomste dere har sett noen gjort eller dere selv har gjort i søvne?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det verste er iallefall at jeg nesten ble slått pusten ut av pga samboeren. Han drømte at jeg datt ned fra senga og skulle redde meg, så han langa ut arma og klask i brystkassa mi. Guuuuuuuuuuudbedre meg for en ubekvem oppvåkning! Men kunne ikke gjøre noe annet enn å le da når han fortalte hvorfor han gjorde det;)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg gjør ofte ting i søvne.. En gang slo jeg til samboers baller, og sa pushpush.. Haha.. En annen gang så drømte jeg at han hev en edderkopp på meg, så da bøyde jeg med ned å slo til han.. (Han lå på en madrass på gulvet, var hjemme hos svigers). En annen gang så våknet jeg hele huset med hylingen min. Vi sov hos svigers, og hadde sett filmen IT på tv, så jeg drømte om klovnen. Veldig pinlig når hele huset spør hvorfor jeg hylte som en stukken gris 3 om natta.. For en stund siden så grein jeg skikkelig i søvne, og ropte etter en pingvin.. Hadde mareritt om at jeg var på en båt, så kom det en mann å skøyt pingvinen, så tok han med seg pingvinen i vannet for å drukne den.. Jeg hyler etter denne pingvinen, og griner.. For det var jo så trist.. Samboeren min trodde jo at det var noe skikkelig ille.. Jeg gjør masse rart i søvne.. Og mye pinlig..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Det må ha vært når jeg sov sammen med svigermor, i hennes og mannens seng, og våknet at jeg hadde den lengste orgasmen ever.... Latet som jeg sov videre, men hørte at svigermor var våken, for hun hadde sluttet å snorke :S
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Svigerinnen min pleier å gå i søvne, og en morgen var alle sofaputene borte... Etterhvert fikk vi øye på dem, pent stablet inni peisen. Da hadde hun vært på tur rundt i stua på natta.. Heldigvis var de ikke satt fyr på.. En annen gang drev hun og løp hun opp og ned trappene, irritert og på jakt etter badet - i sitt eget hus:) Dagen etter er hun selvsagt lykkelig uvitende om nattens rabalder, helt til hun blir fortalt om det:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Samboeren min hadde nettopp sovnet ved siden av meg, og jeg var på vei inn i drømmeland selv. Plutselig snur han seg mot meg, og sier "Slutt og bjeff sånn!" Jeg spør han hva i all verden han snakker om, og han sier igjen "slutt og bjeff sånn, jeg får ikke sove!", før han snudde seg igjen og snorka videre... Ooookeii...! Men er ikke akkurat ulikt han å sette i gang med helt irrasjonelle diskusjoner i sovne heller..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Samboeren min gjør og sier mye rart i søvne. Første gangen jeg opplevde det var en av de første gangene jeg overnattet hos ham når vi nettopp var blitt sammen. Han ligger og holder rundt meg, jeg er halvvåken. Plutselig setter han seg halvveis opp, ser på meg og sier "Å unnskyld, frue", snur seg rundt og sover videre. Husker at jeg tenkte What the f**k? Må også si at jeg lo godt da jeg midt på natta merker at han ikke ligger i senga si og står opp for å lete. Finner han på verandaen hvor han står å røyker kun iført en kort jakke, med rompa bar med andre ord. Og her vi bor er det FULLT innsyn til verandaen. Tenker mange har fått seg en god latter hvis de har gått forbi og sett ham
ansjaangell Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Jeg skulle tidlig opp å hadde gått å lagt meg tidligere enn samboeren.. Etter ca 30 min så hører han skikkelig redselsskrik inne på rommet og jeg roper som en helt på han! Han løper inn og jeg sitter rett opp i sengen med svære åpne øyne. Så spør han "Hva er det?!!?" og jeg svarer: "De røde lysene suuuuger livskraften ut av meg" og peker skrekkslagen på det røde lyset på tv'en som henger på veggen i standby modus, og så bare faller jeg bakover, fremdeles sovende..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er høygravid og drømmer ofte om det kommende barnet. Forleden natt brølte jeg hysterisk i søvne : "HVOR ER BABYEN, HVOR ER BABYEN ?!?!?" Samboeren min bråvåknet og forsikret meg om at babyen var i magen min. Jeg har aldri vært så lettet i hele mitt liv
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tisset i sengen til en jeg var forelsket i etter en laaang natt på byen Det var ikke så kosleig da han fortalte det til foreldrene sine heller............
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Jeg drømte at jeg ble holdt fast av en som skulle drepe meg, så da fyrte jeg albuen min i magen hans 2 ganger for at han skulle slippe meg. MEN våknet rett etterpå og oppdaget at det var samboers ansikt jeg hadde albuet visstnok hi hi. Han ble ikke sint da heldigvis men lurte på hva i granskauen jeg hadde drømt.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Tja, det er jo dårlig feng shui å ha tv på soverommet. Den suger faktisk livskraften ut av deg...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Når babyen min var to-tre uker gammel våknet jeg midt på natten i vill panikk, og ropte "herregud, jeg har glemt han på stellebordet".. Jeg sprang opp før samboeren min rakk å reagere og løp inn på badet for å hente han på stellebordet. Der lå han jo selvfølelig ikke, og jeg ropte igjen "hvor faen har han tatt veien da? Jeg trodde han hadde falt ned og blitt borte... Samboeren min kom tuslende etter meg og forklarte meg rolig at han lå og sov i sengen sin!.. He he... Jeg håper lite søvn kan forklare dette tilfellet av galskap, men jeg skal si det føltes helt forferdelig!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Jeg hadde en periode jeg sang mye i søvne. Kjæresten min har opptak av at jeg synger om mummitrollet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Min samboer har i det siste irritert seg grønn over at jeg stort sett hver natt stønner om natta. Da mener jeg av den type høylytt stønning som betyr at man har sex. Hver morgen så har han spurt om hva jeg drømte, eller hvem jeg drømte om. Problemet er bare at jeg aldri har klart å huske at jeg har hatt noe sex drøm. Her om dagen var han drittlei av å høre på meg så da vekte han meg midt i stønningen. Han spurte meg da om hva jeg drømte. Joda jeg drømte at jeg var på butikken å handlet jeg!! Wtf liksom, hvorfor søren hyler jeg sånn da???? Begynner nesten å lure på om det er noe graviditetssyndrom jeg, har iallefall aldri vært sånn før!! Huff.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Hahahahhahahahaaa ) Jeg ler så tårene triller her.. Eksen min reiste seg plutselig opp i sengen og sa " Sail away with me honey" så la han seg ned igjen og sov videre.... Mulig dette kom av at jeg hørte på den sangen heeele døgnet
Cat.68 Skrevet 29. januar 2010 #19 Skrevet 29. januar 2010 Fantastisk tråd, ler så jeg griner. Hahaha. Det pinligste jeg gjort i søvne må ha vært for noen år siden da jeg var på besøk hos mine foreldre. Den ene morgenen da vi sitter å spiser frokost sier mamma at hva i alle dager holdt du på med inatt da og ler. Og jeg bare HÆ? Gjorde jeg noe i natt da? Da får hun og stefar skikkelig latterkikk og kunne fortelle at mitt i natta hadde jeg kommet tuslende inn på soverommet og begynt å slite i dyna til stefar og ville ha plass i senga, han dyttet meg selvsagt vekk og sa jeg skulle gå å legge meg *PIIIIIIINLIG* så hadde jeg godt rundt senga og prøvde å få lagt meg hos mamma isteden da, med samme resultat, hun jaget meg vekk (ved det laget hadde de skjønnt at jeg gikk i søvne). Jeg trudde jeg skulle dø både av skam og av latter. Da fikk jeg plutselig forklaringen til hvorfor jeg våknet opp i samme seng som eldste datteren min også den morgenen. Vet jeg lurte litt over det på morgenen men var egentlig for ttrøtt til å dvele ved det. Hun var snill hun å delte plass med sin mamma, hahaha. Ikke rart jeg var trøtt den dagen som travet rundt å lett soveplass hele natta, hahaha
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Jeg var på besøk hos kjæresten min, som bodde langt unna. Han jobbet som vekter og gikk nattevakter. En natt han jobbet, lå jeg hjemme hos ham og sov. Han kom hjem tidlig på morgenen, og vekket meg. Jeg slo øynene opp, og så ansiktet hans monsterforvridd i morgenlyset. han så helt grusom ut, og den svarte vekteruniformen gjorde ikke saken bedre. Jeg satte i et hyl, og hev meg livredd bakover. Kjæresten min fikk jo sjokk, stakkars - skulle vekke kjæresten sin og fikk et livress hyl rett i ansiktet. Han begynte å gråte av bare overraskelse. Selv fikk jeg total latterkrampe da tabben gikk opp for meg, men han var satt ut lenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #21 Skrevet 29. januar 2010 Jeg våknet en natt av at mannen min STO i sengen, med en fot på hver side av meg. Han hylte og peivet, ropte og skrek så jeg trodde han var blitt gal. Han gynget fra side til side og bablet en masse tull. Da jeg forsto hva han holdt på med, tok jeg han rolig ned til meg og ba han legge seg på plass på puten sin.... Våknet en annen gang av at mannen så på meg og sa "Hvis du ikke er stille nå, så skal jeg kvele deg!" Hehehe, jeg holdt på å le meg ihjel, jeg så jo han var i søvne. (De får sånn rart blikk når de er våkne sovende) Så har jeg våknet av at jeg dengte løs på mannen av all min kraft fordi jeg hadde drømt han var utro.. Stakkars mannen min som våknet til det da.
Guri malla Skrevet 29. januar 2010 #22 Skrevet 29. januar 2010 morsom tråd hehe har masse opplevelser, nevner de flaueste Som fjortiss fikk jeg sneket meg til å sove over hos kjæresten for første gang. Kjæresten min våknet av tlf....og meg krypende under senga, han spurte hva jeg drev med og jeg svarte at jeg måtte jo få tatt den h.... tlf.... En av de første gangene bf sov over hos meg, våknet han av at jeg sto på sengegavlen og romstrerte m taklampa.....skulle jo bare skru av vekkerklokka En annen gang løp jeg hysterisk rundt i leiligheten for å finne barnet mitt....som var hos mormor En gang måtte meg og min mor dele seng, hun våknet av at jeg knurret til henne for deretter å gjeipe og legge meg til å sove igjen
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #23 Skrevet 29. januar 2010 denne tråden var morsom! Jeg har en historie fra påska for mange år siden. Vi hadde kun NRK. Der gikk det mange programmer om Jesus pga påska.. Den ene natta hadde jeg satt meg opp i senga og vekket kjæresten min for å fortelle han at hvis Jesus skulle være med så måtte han vaske baklyktene, mens jeg pekte på fotenden av senga. Hadde vel sett litt for mye på tv... Utrolig hva man kan si og gjøre i søvne
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #24 Skrevet 29. januar 2010 Typen min snakker mye i søvne. En gang da vi ikke hadde vært sammen så lenge begynte han å rope "Æ må tiss!! Æ tisse, æ tisse NOOOOO!!" Jeg lettet på dynen for å se om han virkelig tisset for jeg har hørt at folk kan tisse på ordentlig hvis de drømmer at de tisser. Heldigvis tisset han ikke. En annen gang begynte han å si "nøff, nøff". Dumt at jeg ikke husker alt, for jeg er jo trøtt jeg også når han begynner:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #25 Skrevet 29. januar 2010 Hahaha Jesus må vaske baklyktene.. den var bra!! Jeg ble litt flau her en natt, da sambo sa "vet du hva do gjorde i natt- det var skikkelig kvalmt!!!" Jeg hadde visst tygd og skåret tenner slik jeg pleier, men så ble han obs på at det var stille innimellom. Da han så litt nøyere på meg viste det seg at jeg gravde etter snørr i nesa da det avr stille og så gumlet jeg og tygde på det jeg fant etterpå... ÆSJ! jeg som trodde jeg ikke hadde spist snørr siden barndommen.. Han hadde visst ikke så lyst til å kline med meg den dagen. En annen gang ringte vekkerklokka og jeg var supertrøtt. Jeg spratt opp fra senga og slo på lyste, men kunne ikke begripe hvor lyden kom fra. Prøvde å slå av og på stereoanlegget, radioen osv, men lyden ga seg ikke. Langt om lenge skjønte jeg at det var klokka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå