Gå til innhold

har dere handlet inn noe til den lille ennå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig smart med de tekstil tusjene! D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første vi kjøpte var faktisk bilstol, men det var vel mest pga salg på den vi ville ha. Det var noen dager før ul. Har arvet en god del klær, dyner, sengtøy og voksi-pose etter søsters barn, men måtte ut og handle litt etter ul:) Blir jente her, og klærne vi arvet er en god del gutteklær. Derfor ble det noen søte rosa bukser på salg etter ul. I dag på handletur ble det med laken og kluter hjem fordi kid plutselig hadde 40% på alt.

Merker at jeg nesten bare har lyst å kjøpe babyklær og babyting når jeg er ute og handler, så må stoppe meg selv litt fordi jeg vet det ligger en god del her hjemme og det alltid dukker opp noen gaver.

Barnevogn, seng og bæresele er vel de neste tingene som må i hus, men ikke enda. Skal pusse opp rommet til babyen først slik at det vi kjøper bare kan plasseres der. Men har vært og sett på vogn og mer eller mindre bestemt meg for hva det blir.

Skrevet

her blir det ikke mye arving gitt..

eneste er seng.. som jeg brukte da jeg var lita.. hihi

Skrevet

To små bukser i grønt i dag, str 56 fra H&M. Jeg skeier ut!

Skrevet

hehe....

ikke lett og holde seg unna da:)

Skrevet

nå er jeg 29 uker på mandag da..

er ferdig tror jeg.. har bare småting igjen som badebalje, termometer(til både vann og øret), flere kluter og håndklær, flasker, kanskje noen flere sengesett og sånt.

var å kjøpte vogn i stad:) Kjempe fin:)

så tror jaggu jeg er ferdig med mesteparten:)

Skrevet

jeg er i slutten av uke 21. har bare kjøpt 2 nattdrakter og 3 boddyer.

har ikke helt kommet i den shoppe modusen enda. tror jeg utsetter det noen uker til:p

men skal også arve en del da. spesielt klær. så tror ikke jeg kommer til å handle inn så veldig mye på den fronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...