Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 jeg har ikke kjøpt noe ennå..føler at jeg er treg på en måte.. vogn har jeg sikkret meg seng til den lille er i boks 1stk dyne skal mormora mi lage + senge sett har 7stk body (men fra 2mnd) mer har ikke jeg. tenkte og vente til jeg har vært på ordinær ul om 14dager.. kanskje vi vet hva får da så kan begynne og kjøpe inn da.. synes nesten det er litt tidlig ennå.. går inn i uke 19 nå bare....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 handlet en sparkebukse etter vi hadde vært på ul å sett at alt så bra ut. ellers har vi seng,dyne og diverse fra nr 1.. blir dte jente har vi en hel del masse klær fra nr 1. blir ikke så mye vi må handle: vogn, noe klær,bilsete og noe smågreier. er i min 14 uke.. når vi har vært på ordinær ul i begynnelsen av mars, vist vi får vite kjønn skal storesøster få velge ett plagg i butikken.. så blir det nok ikke så mye mer før de nærmer seg. men husker jeg handlet masse etter ordinær ul med nr 1..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 føler jeg er skikkelig treg.. hehe... kjenner noen som er gravide og de hamster så det holder så vidt begynt på svangerskapet..... skal si at det klør i fingra og handle inn litt små ting ja.. hehe.... men synes det er greit og vente til etter ul jeg da.. vet liksom mer på en måte da.. at alt er bra og hva det blir hvis muligheten er der da...
SpongeBob Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Huff, jeg trodde vi skulle stoppe på to, jeg, så i høst tømte jeg boden og fikk gitt vekk ALT av babytøy og dill... Skal på UL til uka, etter det tror jeg nok det blir litt småshopping til mini:) Tør liksom ikke å handle før, med førstemann var jeg skikkelig forberedt med en stor kommode full av str 50 - og han brukte str 56/62 fra første dag... Utrolig mange søte små ubrukte plagg som ble arvet videre der gitt...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 hihi... kjøper litt stort jeg de bodyene jeg har er fra 2-4mnd.. regner med at det blir en del baby klær når den kommer... og da blir det nok de minste klærne... de vokser en jo ut av på ca 2uker hører jeg.. så greit og ha noe stort,noe og vokse i og
SpongeBob Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Eneste kjipe er at alle de søte str 56-klærne man får jo bør vaskes før bruk... det var ikke jeg videre i humør til rett etter sykehuset;-) Og med nummer to fikk jeg av en eller annen grunn omtrent bare klær i 62 og 68, vet ikke om folk gikk ut fra at vi hadde nok i små str?
zone05 Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Jeg sitter med samme tanke, føler det begynner og bli på tide, så vi ikke får alt med en gang, men vi får en del, vogn, seng, bilstol, noe tøy så noe har vi alt da. Gleder meg til og begynne og handle.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2010 får si ; vask baby tøyet får dere gir det bort.... hehe..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2010 bra det ikke bare er meg her... da er jeg med gjengen
Mille & lillegutt Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er i min 15 uke nå og har handlet inn seng og madrass.. Har også blitt litt klær + noen små ting Klarer såvidt å holde meg borte fra baby avdelingene når jeg er i byen.. Skal på UL i midten av februar så blir nok endel shopping etter det ja! Tror nok denne babyen kommer til å ha litt mer enn den trenger...men er jo såå mye søtt =) Vi har bestemt hvilken vogn vi skal ha, men får vel vente litt med den!
♥REBECCA♥ Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 har kjøpt 3 bodyer,det er det:) er i uke 22
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2010 virker som en evighet til men jaggu går det unna.. synes jeg.. synes ikke det var så lenge siden jeg stod med positiv test i hånda og er 18uker på vei alt... plutselig er føde dagen der foran oss gitt
Mille & lillegutt Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Gleder meg til det!! Vet du kjønnet?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2010 nope... håper og finne det ut på ordinær ul den 11februar lettere og kjøpe inn klær da.. klørne er for det meste i blått og rosa.. eller hvit..men kjedelig med bare hvit da
2010 Mammaen Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Har kjøpt en del klær på salget de siste par ukene, men har ikke kjøpt noe utover det (verken vogn, seng, bilsete etc). Hadde det ikke vært så mye å spare på så nydelige ting hadde jeg nok ventet med å handle noe særlig (selv om jeg eeelsker å shoppe til det lille vidunderet). Har også fått litt gaver allerede, så jeg tror gutten vår kommer til å ha aaaltfor mye klær når han kommer ut ;-) Jeg er forresten i uke 25.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2010 er det som er... de får for mye også blir det ikke brukt...
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har kjøpt litt... mn venter med det meste til vi får vite kjønnet:) Men har kjøpt bil stol:) noen smekker nattdrakt lue labber kosebamse helseteppe å kluter kjøpte jeg idag, å vogn skal jeg kjøpe i April + seng:) gleeder meg=) litt tidlig her å, mn er bare kos uansett:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 28. januar 2010 hva trenger en egentlig og kjøpe inn og hvor mye av klær av alle sort??
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 her har vi det meste i hus.. ( på loftet, forelpig) Men er det en liten gutt i magen, har jeg myyyye jeg må kjøpe... Led av ROSA sist... :-)) Vogn har jeg lyst på ...simoen er utslitt.... Og trehjulingen litt falma... så d blir nok ny, ja :-))
SpongeBob Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 HI - http://www.klikk.no/foreldre/baby/article471836.ece Enkel og grei liste:)
Elita:) Skrevet 28. januar 2010 #21 Skrevet 28. januar 2010 Er i 20.uke og handlet inn bukse, body, lue og sokker (altså et antrekk) etter en vellykket ordinær UL. Er ikke første barn, men mangler omtrent alt av utstyr pga at dette er en "attpåklatt" og det meste er utbrukt, kastet, gitt bort eller utdatert. Noe klær har vi, men det meste er gitt bort der og. Så alt må handles og skaffes, men stresser overhodet ikke. Sånt skal vi kose oss med etterhvert som det nærmer seg:)
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 28. januar 2010 #23 Skrevet 28. januar 2010 Du er absolutt ikke treg! Jeg var hos UL i dag, og fikk flyttet termin tilbake, så er 19+1 i dag, og lenger på vei enn jeg trodde.. Før UL i dag hadde jeg ikke så mye som kjøpt en sokk Fikk ett sett babyklær av søstra mi til jul bare Men fra nå av blir det mer handling, vet hvordan vogn jeg skal ha og kjøpte noen bodyer og litt småting i dag etter UL Kjempe stas <3 Men kommer til å bli mye framover nå tenker jeg Kjedelig å være ferdig med absolutt alt fortidlig og, da blir det jo så laang ventetid på den lille Hehe..
A.S Skrevet 28. januar 2010 #24 Skrevet 28. januar 2010 Tips: Hvis usikker på kjønn men har lyst å kjøpe uansett, kjøp i hvitt. Men du kan gjøre klærne litt mer personlig, kjøp noen tekstil-tusjer eller som mine heter " Fashion Dimentional Textil". Kan fåes i alle farger, også med glitter i. Bare tegn på ønsket figur eller tekst. Blir kjempefine og veldig personlig, morsomt å ta vare på til barnet blir voksen. Er helt spesielt og ingen har likedann! Det tåler vask og er slitesterkt. Da har dere litt småting å holde på med i denne lange ventetia )
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 29. januar 2010 #25 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er i uke 17 og har handlet inn litt babyklær til det lille vidunderet. Mye unisexfarger som hvitt, mørkebrunt og beige, gjerne i kombinasjoner av mønster. Jobber på Cubus så er helt umulig å ikke kjøpe litt! Har også kjøpt inn litt på salg der, fine små unisex plagg til nesten ingen penger Men etter ultralyden i midten av februar, så håper jeg at vi vet kjønn og kan begynne å tenke litt på andre ting og farger og sånt. Har ikke kjøpt inn noe annet enn litt klær så, men har jo god tid og er jo mange utgifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå