Gå til innhold

har vært i kollisjon i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda jeg er noe ømm der helt nederst i magen der beltet var og noe bekymret men ellers i god behold.. sliten for jeg fikk ikke sove noe særlig i natt men..

og for å si det sånn så kjente jeg veldig godt at besafe beltet holdt setebeltet ned slik at det ikke skle lengre opp på magen. så min erfaring til sier at d absolutt funker som det skal jeg blir ikke å slutte å bruke d..

og jeg tror ikke legen ville sagt det om han ikke mente d hadde noen betydning..

jeg kjente at d funka det er godt nok for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at alt er bra med deg.. for en guffen opplevelse!

Til de som lurer på gravidbeltet så kan jeg anbefale Tummyshield.. er dyrt, 1700 kr, men det er en stor metallplate som er polstret med en pute og har en krok som man fester beltet i slik at magen er helt fri. Ved kollisjon vil ikke magen bli presset mot beltet da beltet går ned mellom lårene. Denne platen veier ca 4 kg om jeg ikke husker feil så den er ganske solid. Jeg også hørte om dette babysafe beltet men ble sterkt anbefalt det andre siden babysafe er festet nederst i magen på beltet så litt trykk vil det kanskje bli der ved kollisjon.

Men utrolig godt at det fungerete bra på deg Grysom.. Ønsker deg all bedring i denne tiden.

klem

Skrevet

Til mamma00.

tusen takk for svar. Det skal jeg se til å få kjøpt meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...