AO3 Skrevet 27. januar 2010 #26 Skrevet 27. januar 2010 Eh, man høster det man sår, skulle det selvsagt stå!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #27 Skrevet 27. januar 2010 Vi har ikke pauser når vi feks har møte, det er jo pause...............!!! For da er vi uten barna...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #28 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes det er ekstremt synd om folk har et skeivt syn på bhg ansatte. I USA blir alle som jobber med barn/ungdom verdsatt! Jeg synes alle som velger å jobbe med barn og unge gjør noe av det viktigste man kan gjøre, og jeg skulle ønske dere fikk bedre betalt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #29 Skrevet 27. januar 2010 En barnehage er et pedagogisk tilbud til foreldre . Kan heller ikke fatte hva du mener med alle de gode pausene...? som regel er det 30 min pause (som ikke er betalt) og da skal man være tilgjengelig hvis det skal være brukt for deg. Ikke alle dager det blir pause pga turdager eller spesielle opplegg. Eller hvis det er mye å gjøre.. du over her som syns ikke barnehageansatte gjør en viktig jobb?? Mener du virkelig det? Blir ganske sjokkert over disse svarene men det er godt å se det er flest positive
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #30 Skrevet 27. januar 2010 Man skal ikke være tilgjenngelig i en ubetalt matpause. Det jeg mente med gode pauser var 30 min matpause 10/15 min annen pause som jeg ser de tar. 30/45 min sittende under ungenes lunch. 30 min sittende når ungene skal ha vilestund. Sier ikke at alle bhg. har det slik, men det er denne jeg tenker på. Det hadde vært deilig syns jeg som har måttet være på bena hele dagen. Hadde 30 min ubetalt matpause på ett av stedene jeg jobbet og det var deilig. Men slik blir det når man har valgt den jobben man har.
OsloMor Skrevet 27. januar 2010 #31 Skrevet 27. januar 2010 De ansatte i barnehagen til mine barn er mine helter, synes de gjør en kjempejobb på alle måter:)!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #32 Skrevet 27. januar 2010 Tror ingen barnehager har det slik du beskriver Når man sitter sammen med ungene under lunch er det ingen pause nei, det er mye å hjelpe til med. Man har da andre ting å gjøre mens ungene har vilestund. 10-15 annen pause???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #33 Skrevet 27. januar 2010 Jo det er det for jeg jobber i denne bhg.(ikke med å passe ungene). De sitter inne å passer på ungene mens de har vilestund. Og ja de har en "lang" pause til på 10/15 min( en god del går da utenfor området og røyker) Da jeg hadde tid noen dager en periode hjalp jeg til under lunchen og det var bare koselig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #34 Skrevet 27. januar 2010 Ambisøse, omsorgsfulle, kreative og underbetalte! Jeg unner dem lønna de har nå, ganger to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå