Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #51 Skrevet 27. januar 2010 Jeg applauderer ikke kjønnskvotering, jeg liker på ingen måte kjønnskvotering. Dessverre trengs kjønnskvotering, og jeg er mer trist over at det trengs enn at det finns. Når kjønnskvotering ikke er nødvendig lengre, så kan det fjernes. Men å si at det er unødvendig pr dags dato er for dumt. Men nå ser vi jo en annen kvinnediskriminering, og det går på det seksuelle. At kvinnen er her for mannens behov, og kvinnen skal være til for å bli brukt av mannen.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #52 Skrevet 27. januar 2010 Sosialistisk, og resten tar eg altettersom. Ved kommuneval røyster eg som oftest Rødt, mens SV fekk mi røyste ved siste stortingsval. Både fordi eg visste at SV ville bli ein valtapar, fordi eg ville ha SV over røystegrensa og fordi eg ville halde FrP vekk ifrå statsministerstolen.
therehag Skrevet 27. januar 2010 #53 Skrevet 27. januar 2010 Stemmer også rødt av de samme grunnene som deg tigerpote!! bra det er flere av oss;)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #54 Skrevet 27. januar 2010 Jeg blir så sjokkert over alle som mener at frp-velgere er idioter! Media har i mange år prøvd å få frp til å virke som et hjernedødt parti som bare tenker på lavere skatt og billigere alkohol. Det har de virkelig fått til også, for folk er redde for å innrømme at de stemmer frp. Jeg har stemt både høyre og frp, men ikke pga disse tingene. Jeg ønsker strengere straffer for kriminelle, strengere asylpolitikk, bedre veistandard og flere valgmuligheter mtp sykehus, sykehjem osv. Mange er redde for forskjellsbehandling mellom "fattig" og "rik" dersom det blir mer privatisering. Men har dere tenkt på at hvis de som har litt ekstra penger får betale for sine helsetjenester så blir køene kortere for resten også? Frp er ikke imot velferdsstaten. De er jo f.eks for tannlegebehandling under trygdesystemet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2010 #55 Skrevet 27. januar 2010 mer av ting som ikke har funket tidligere er alltid bra. se på land med strenge straffer. de har ikke mindre kriminalitet av den grunn. jeg er fryktelig glad for at vi har en sterk likhetstankegang i dette landet. og at ikke de rike kan kjøpe de beste og dyreste tilbudene. eller at private aktører kan prioritere oprasjoner som de tjener mest penger på.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #56 Skrevet 27. januar 2010 Frps politikk er inkonsekvent og populistisk! Jeg kan bare nevne strengere straffer for kriminelle, men mindre støtte til rehabilitering og fritidsaktiviteter for utsatt ungdom...
Guri malla Skrevet 27. januar 2010 #57 Skrevet 27. januar 2010 hehe 21.06, er du virkelig ikke så opplyst at du engang vet at det finnes et parti som kalles Rødt? Sier kanskje mer om deg enn om meg Og for all del dere, når jeg sier de svake i samfunnet så tenker jeg nemmelig ikke kun penger, og at veldig mange trygdede er frp stemmere, bør vel egentlig heller fortelle dere som mener at de kun er ute etter å loppe mest mulig penger ut av staten, at det er ikke pengene det står på, det er ikke det som er det viktigste for dem. Meg personlig er også trygde"snylter" ja for jeg kan jo gå å stå, så da er jeg vel snylter......anyhow, det er IKKE trygde utbetalingen jeg tenker på, jeg tenker, helse, helsekø, utdanning og det er sikkert mer som jeg ikke kommer på nå. DET er det viktige for meg når det gjelder de svake, og jeg vil heller si at det forrige regjering bygde opp, er ap nå ivei med å begrave, så kom ikke å skryt av velferdsnorge som det er idag og som det ser ut til å bli fremover. Dette og masse andre ting gjør at jeg synes jens er en arrogant diktator uten baller! Og vil dere ha eksempler, så kan jeg skrive massevis, men siden jeg vet at nyttesløst uansett da dere alt har bestemt dere så lar jeg det være, skal ikke plage dere med litt realitet Men, jeg har aldri ytret et ord om at jeg er FRP velger, jeg bare vil ha alt annet enn ap Fortsett å lukk øya og sov godt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #58 Skrevet 28. januar 2010 De sosialistiske partiene - for arbeidstakere De borgelige partiene - for arbeidsgivere slik jeg ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå