~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 28. januar 2010 #26 Skrevet 28. januar 2010 Her blir det Simo duo, skal av gårde og bestille den iløpet av helga.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 28. januar 2010 #27 Skrevet 28. januar 2010 Tredjemann skal også trilles i BRIO KOMBI med hardbag. Den kjøpte vi til førstemann i 2005, praktisk med hardbag siden vi bodde i fjerde etasje uten heis. Nå bor vi i enebolig, men bagen er fin å ha på stua i steden for vugge, i hvert fall de aller første ukene. Tror den blir soveplass første nettene også. Vi har vært superfornøyd med denne vogna, stødig og god å trille, fjører fint, fungerer nesten som en vugge. Noen av de jeg har trillet sammen med på tidligere barselgrupper har vært misunnelige på det, deres vogner har vært litt harde og stive". Hardbagen er også stor og fin, og har vært deilig til voksiposen, da jeg har født vinterbarn til nå. I tillegg har vi søsken-/ tvillingvogn GT SAFARI, og er fantastisk fornøyd med den (3 hjul). I den må vi bruke Carena mybag. Det er 21 mnd mellom de to første, så den vogna brukte vi mye sist. Kanskje litt mindre nå, siden mellomstemann er 3 år, men kanskje grei når jeg skal hente i barnehagen etterhvert, så kan treåringen hvile seg litt i vogna og femåringen gå på siden (evt ståbrett). Vi har også GT Safari enkelvogn/ sportsvogn, også med tre hjul. Den er helt superlett å trille og vi er veldig fornøyd med den. Kjøpte den til mellomstemann da han nærmet seg 1 år. 3 uker igjen til termin nå, og vogna er tatt ned fra loftet. Nytt lammeskinn ligger klart. Bagen er ikke pakket, og vi mangler bilstol til den nye (har lånt til de to forrige, men de er så gamle nå, vil ha et nytt og sikkert ett).
Lilleleen Skrevet 28. januar 2010 #28 Skrevet 28. januar 2010 Vi har kjøpt en sort emmaljunga modial duo ) Jeg visste at det var emmaljunga jeg ville ha, og når samboeren min så den så var vi enige ) gleder meg til å ta den i bruk!
gleder seg til nr 2 kommer Skrevet 28. januar 2010 #29 Skrevet 28. januar 2010 har hatt det meste av vogner til eldstejenta, hadde helt dilla og måtte prøve maaange før jeg fant en favoritt, som var traxx marlin3, en trehjuling med delvis svingbart framhjul, den er bare helt nydelig å trille både i terreng og ellers...nå begynner den å bli litt sliten (brukt daglig i ca 3,5 år), men har ikke hatt hjerte til å kvitte meg med den.. har også arvet en teutonia sportsvogn som vi kommer til å bruke som sovevogn i bhg etterhvert, grunnen til det er at jeg er ganske lita, og håndtaket/styret på den ikke kan justeres, så den vil bli ubehagelig for meg å gå med... vogna jeg kommer til å bruke til daglig, kjøpte jeg i går faktisk, brio sing duo...har hørt mye bra om den, og gleder meg til å ta den i bruk! hadde egentlig planlagt og gå for teutonia prestige, men den fargekoden jeg ville ha er ikke å få tak i lenger siden det var en 2009-modell...men føler den vi har kjøpt nå er en veldig god nr 2!:)
Elinlita Skrevet 28. januar 2010 #30 Skrevet 28. januar 2010 Emmaljunga Mondial duo i hvit. Gleder meg til å ta den i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå