Gå til innhold

Hvilke vogn blir det?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har bestemt meg for Teutonia Mistral med lufthjul og hardbag. Hadde Emmaljunga Duo edge til nr. 1, den er sovevogn i barnehagen nå. Fin, men satser på en nettere vogn denne gangen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en dødskul I'coo. Eneste minuset er at den er rosa, og vi får gutt, men men.... I'coo var det eneste i riktig prisklasse som passet i vår lille bil :|

Skrevet

Det ble Moutain Buggy Urban Jungle på oss :) Den står allerede på boden i kjelleren... har veeeeldig lyst å ut å prøve, men har kommet fram til at det ser kanskje litt dumt ut å komme vaggende nedover veien med tidenes kulemage og tom vogn ;)

Skrevet

Vi har kjøpt Bugaboo Camelon - og gleder meg til å bruke den :-)

Ikke angret ennå - men heller ikke prøvd den helt da... Men har venner og bekjente som er veldig fornøyde med den.

Men blir de fødsel nå, så blir det nok en stund før det blir trilletur...er såpeglatt og humpete ute. Så jeg tror ikke mange vogner duger på det føret :-(

Skrevet

Vi har kjøpt Stokke. Er mektig spent!

Vurderer ei mer klassisk kombivogn i tillegg. Litt skeptisk til trillekomforen til Stokke, så er jeg veldig glad i å trille på grusveier i skogen.

Jeg har også fryktelig lyst til å ta en prøvetur. Bare for å prøve den ut og for å kjenne på følelsen :) Har nesten vurdert å ta den med meg når jeg skal gå ned veien for å hente posten. Men er litt skeptisk til hva naboene vil tenke å :D Hehe :)

Får vell bare vente i spenning noen uker til!

Skrevet

Har hatt både Emmalunga sportsvogn, Brio søskenvogn, Brio trille, Teutonia Mistral, Simo vogn, ABC sportsvogn..

Nå er har jeg kjøpt Brio Sing Duo er max fornøyd med den av alle vognene jeg har hatt :-))

Ser frem til å ta den i bruk...

Skrevet

Har bestilt emmaljunga city cross. Har hørt mye bra om den, så er spent på å få den i hus og få testet den :)

Skrevet

Det ble en mountain buggy, urban jungle her også! Tror den er helt knall, og er veeeeldig fornøyd med den fine lilla bagen jeg har kjøpt til. Har kjøpt brukt, virker som om det er så mange som kjøper vogn ny, men jeg fatter ikke at folk har råd til å bruke ti tusen på vogn med tilbehør! I alle fall ikke om en er litt kresen som meg! Tok laaang tid å finne frem til "the one"

Skrevet

emmaljunga city cross på meg... den er så fin:)

Skrevet

TFK joggster twist. Gleder oss enormt til å prøve den når babyen er kommet:)

Skrevet

Har kjøpt Emmaljunga Duo.

Hadde så lyst på den,eneste er at den er så stor.

Hadde Teutonia Mistral forrige gang og den var jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Har kjøpt en Mutsy-vogn, det er en nederlansk vogn visstnok. Den hadde visst mette marit også i følge hun jeg kjøpte den av. Den er drittøff! kun dyp, går alltid over til en annen sprotsvogn etter 6 mnd uansett.

Skrevet

Btw, noen som vet forskjell på Teutonia Mistral og Teutonia Prestige?

HI

Skrevet

Jeg har kjøpt inn en beige Emmaljunga Mondial duo:-)

Lekker ja.. ;-p Dyr pris på den her i Norge, men tok en svipptur over grensa og sparte dermed ett par tusenlapper:-)

Gleder meg masse til første trilleturen:-)

Skrevet

Skal bestille Emmaljunga city cross, har kjøpt GT safari med bag i for å ha på hytta.

Skrevet

Her blir det Urban Jungle :) Kjøpte den til lillemor for 1,5 år siden og syns den er helt fabelaktig!

Skrevet

Det ble en Buggaboo Cameleon på oss også:)

Venter i spenning på å høre fra butikken når som helst nå at den har kommet.

Vi ønsket en lett vogn av god kvalitet som var praktisk sommer som vinter. Håper den er like bra som testene sier :)

Skrevet

Har hatt brio kombi og teutonia spirit s3.

Denne gang ble det Brio Happy, og tror den kommer til å være den beste... Gleder meg vertfall til å begynne å bruke den!!

Skrevet

Det ble en Bugaboo Cameleon på oss <3

Skrevet

maxi cosi mura 4 på oss. med hard bag, sports sete også kan vi sette bilstolen rett i vogn understellet.

det syntest vi var veldig bra!

Skrevet

Hadde Emmaljunga Smart med 1, men den er sovevogn i barnehagen enda:-) Så har kjøpt easywalker:-D Å jeg har prøvekjørt sportsdelen;-p

Skrevet

Vi går for å bruke Brio Sing vogna som vi kjøpte til nr. 2 i 2008. Veldig fornøyd med den egentlig. Vi kommer også til å bruke Carena Double Swing søskenvogn som vi har fra før også, siden det er bare 1,5 år mellom nr.2 og nr.3. Ønsker meg egentlig en Easywalker eller TFK søskenvogn i stedet da, og hvis jeg kommer til å gå like mye som sist så kan det hende jeg investerer i det. Fordel med lufthjul, spesielt på vinterføre.

Skrevet

Vi har en Teutonia Mistral fra sist barn. Er kjempefornøyd med den, og gleder meg til å trille igjen:-)

Skrevet

kjøpt oss den helt hvite Emmaljunga Mondial duo:) gleder mg til å trille :)

Skrevet

Her ble det Emmajunga city cross med tilhørende vognbag, størrelsen passer supert inn i den lille bilen vår :) Det falt på simo eller emmajunga,så da ble det emmajunga ツ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...