Gå til innhold

Synes dere jeg er horete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fint det , nyt sexen og kos deg med godt selvbilde, ikke alle som har det. Hvorfor kan ikke kvinner ha god apetitt på sex ? Hadde du vært en mann ville ingen reagert.

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært diskret, for dømt (spes av andre damer) det vil du bli...

Du er ikke horete i mine øyne , bare livsnyter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha;) 17:50 fikk meg en god latter der..

herlige svar her inne..!

Takk Yoli;)

Hilsen en HI som er KK!!

Skrevet

Jeg synes ikke det, sex mellom voksne frivillige mennesker som er åpne og ærlige er ok.

Har selv had elskere, faste helst over en lengre periode inntil jeg traff mannen min. Har aldri had behov for sex hver dag, men helst ukentlig i hvertfall.

Skrevet

Hvis du tar betalt, ja

Hvis ikke, nei

Er du fjorten? Det er veø bare fjortiser som prater om "horete" oppførsel. Hvor trashy og umodent er ikke det.

Skrevet

kos deg :) men pass deg for uventede gjester :P

Skrevet

Må si jeg syns det er rart at du betegner deg selv som nymfoman, som om det er en positiv ting.. Det er jo totalt forskjellige ting å være glad i sex og ha en sykdom, som nymfonami faktisk er..

Skrevet

Du høres ikke ut som en person som er med knuller..Men en person som BLIR KNULLET! ;-)

Usikker og ynkelig sak..

Skrevet

Nei, vil ikke akkurat si at du er hore. De tar seg jo betalt ! I det vel kalles for hore når de tar imot gaver for så å gå til sengs med en fyr etterpå, og har null interesse videre også.

Et ludder derimot er ei som bytter ut mannfolka oftere enn normale folk skifter sokker. Ligger med hver og en, og er som regel utro når hun er i et slags forhold.

Hvis du ikke er hore eller ludder slik jeg oppfatter det, så synes jeg du skal drite i hva andre sier og tenker og bare fortsette å kose deg ;-)

Skrevet

Den som skriver at nymfoman er et ord som bare blir brukt på kvinner og at det ikke er et lignende ord for menn tar feil. Nymfomani er en høyst reell diagnose, brukt på både kvinner og menn. Det er ingenting positivt i det ordet. Nymfomane tenker på sex døgnet rundt, må ha sex døgnet rundt og skyr ingen midler for å ha det. Det blir som alkoholisme, tilslutt ryker jobben, forholdet osv.

Grusom lidelse.

Skrevet

hva er det som får det til å tro at et langvarig forhold og god sex ikke hører sammen?

mannen min og jeg har det like fint som i starten av forholdet, og vi har vært sammen i 2 år nå. Like godt, like ofte.

Trikset er å våge å prøve ut ting og leke sammen ;-)

Skrevet

Horete, dum og billig. Men du har rett, akkurat som Sam i Sex and The City.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...