Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg elsker sex, sex sex... Mine venninner sier jeg er en sann kopi av Samantha i sex&the city. Jeg elsker kroppen min, og nyter å ha sex med mine typer/ knullevenner.. Jeg må få orgasme hver dag og jeg elsker å kle meg utfordrende men samtidig med stil. Jeg klarer ikke å tenke på et forhold, langvarig forhold osv, jeg vil bare nyte og ha det gøyt.. Kan tenke meg i et land som Norge blir man fort stemplet som horete - ja??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Nei. Men, pass deg for basselusker da!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 så lenge du ikke legger deg etter menn som er i forhold, så vær så god, kjør på! Du blir bare horete om du legger deg etter alt som går av mannfolk. men er de single og du er single så er det vel ingenting i veien for at dere kan kose dere. bare husk at når du en gang blir klar for et alvorlig forhold, så kan din livsstil virke avskrekkende på en eventuel mann... Ingen vil vel bli sammen me ei som ligger med "alle"?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Nei hadde du gjort det fordi du ville ha penger, gaver el i bytte så hadde du vært horete man pass deg for basselusker ja!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Eh ja i Norge får du billig tøs-stempel hvertfall.. hehe,, Så lenge ikke sexdriften ikke er problematisk for deg, og ikke går utover arbeid, evt barn osv, er det vel ikke noe problem? Regner med du bruker prevensjon. Ellers er det jo en tilstand/psykisk sykdom som heter nymfomani da... ;-) ¨ Hvis du har barn, hvordan får du tid til å treffe knullevennene dine?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Haha I knew it... Forventet meg sånne svar her inne ja;-) Går ikke etter gifte menn, bruker prevensjon ja, er ikke snakk om 100 menn måneden eller i året, men en mann som jeg går ut med over en periode og har det gøyt med, sex er bare viktig for meg. Skjønner ikke at det er "greit" for menn, men ikke kvinner? Nymfomani; En kvinne som rett og slett liker å ha sex, uten at det skader osv.. Dette er et diskrimerende ord, blir brukt i tilfeller der kvinner liker å ha sex osv. Men det finnes ingen lignende ord for menn, bare i tilfeller der han går for langt skader andre osv...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Avskrekke menn?? Hva med menn som har knullet 100 kvinner, det er ikke avskrekkende?? Huff, får en følelse på at Ottar herjer på DIB også..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 I et land som Norge? Hvilket annet land har mer avslappet syn på kvinner som lever ut seksualiteten sin utenfor ekteskap, mener du?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Synes du fikk relativt greie svar, jeg. Ingen som kritiserte deg, i hvert fall. Tror egentlig du hadde ønsket mer negativ reaksjon enn du fikk..?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Du fikk jo så og si bare positive svar! Hadde trodd du kom til å bli helt slaktet jeg! Noen menn er også sexgal, og hvis det blir et problem som går utover andre, feks BARNA dine, så er det jo ikke bare gøy! Før jeg fikk barn selv, hadde jeg sikkert knulla 200 menn og kvinner selv, så dømmer deg ikke! Virker som du hadde lyst på mer negative svar sånn at du kunne krangle litt, men her var det jo ingen som brydde seg noe særlig. Så kos deg videre du! Sex is goooood!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Ikke horete så lenge du ikke tar betalt, men jeg klarer ikke la vær å synes synd på deg. Det høres slitsomt og ganske ensomt ut.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Jeg hadde en venninne en gang som var 25år og hadde hatt sex med over 100 menn. Det syns jeg var litt vel mye. Hun har jo et stempel på seg, og er beryktet. Men det har hun jo lagt opp til selv da. Så. Hun la seg etter opptatte menn også! DET er ikke lov ass! Da synker man lavt! Venninner sine ekser og typer tok hun lett også. Hun var en veldig slitsom venninne å ha egentlig, for hun var jo såret annen hver dag, og det var nye navn annen hver dag, nye historier man skulle holde følge med, myyye grining og syting.. Kjæresten min var redd for å bruke samme toalett som henne! :-/ :-P Så lenge du ikke blir sånn, så stå på! :-P Jeg syns dere får styre det der selv! Så lenge det ikke er meg, så er jeg fornøyd! :-) Og så lenge du styrer unna opptatte menn, så er det opp til deg og den single mannen, hva dere vil gjøre sammen! :-) Horete? Nai. Kåt? Ja. Hehehe. Ps: Tror faktisk gutter har mer fordommer mot løse jenter, enn hva jenter har.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 takk:) Jeg knuller ikke som sagt 100-200 menn og kvinner men jeg liker sex veldig godt ... kan drive på med cybersex osv... Nyter det jeg, er ung enda (25) og vil ikke akkurat gifte meg enda..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #14 Skrevet 26. januar 2010 Have fun. Men ville ikke for alt i verden hatt deg til mor.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #15 Skrevet 26. januar 2010 Synes også at du fikk fikk greie svar. Enig med de over at det høres ut som du ønsker en liten krangel...eller tar jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #16 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke rykte på meg eller noenting, holder det godt skjult og det er ofte samme fyr over feks 5-7 mnd, så merker jeg det blir litt kjedelig og vil ha noe nytt... Har aldri vært med en gift mann eller gammel fyr,de jeg har gått ut med har hatt lyst på gå videre med forholdet osv, og holder meg til en fyr om gangen Men sex er sååå godt og kan bare ikke få nok av det..!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #17 Skrevet 26. januar 2010 Men du svarte ikke på i hvilket annet land du mente du ville få bedre reaksjoner? Er litt nysgjerrig på det. For min erfaring er at få er mer liberale enn nordmenn (og våre naboer) når det gjelder kvinner og sex.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #18 Skrevet 26. januar 2010 Hvorfor spør du og bryr oss? Du virker svært fornøyd med deg og ditt. Lev og la leve.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #19 Skrevet 26. januar 2010 hehe nei greie svar ja;) bare nysjerrig på hva dere tenker om dette..Er ikke ute etter krangel.. Men det betyr da vel ikke jeg er dårlig mor? "Ville ikke hatt deg som mor" :-P Hvorfor ikke? det går ikke utover mitt barn på noen måter, det skjer når jeg har barnefri og når jeg er med barnet mitt fokuserer jeg kun på h*n.. Jeg har aldri tatt med en fyr jeg har datet eller type hjem til h*n..! Jeg beskytter meg godt, jeg snakker ikke med noen av mine venner om dette (Sexgalskapet mitt). Men med den mannen jeg skulle være med går vi ganske langt, sex på offentlige plasser osv (Alt som ikke skader andre osv) Synes det er bare fint å kunne ha det sånnt, lurer bare på om det er flere som meg her også..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #20 Skrevet 26. januar 2010 you knew what..?? At folk ville si seg enig med deg i at det ikke var horete oppførsel? Personlig syns jeg overhodet ikke det er noe bedre eller verre med menn som ligger rundt, enn kvinner. Det går da på det samme det. Tror det er en holdning som har gått litt ut på dato.. Er da mange damer som ikke vil ha menn som har så mange partnere, og menn som vil ha damer med erfaring. Nymfomani er vel ikke et diskriminerende ord, ligger jo ikke noe negativt ladd i betydningen av ordet? Menn blir jo bare kalt sexgale, syns det er ganske mye verre enn å bli kalt nymfoman. Nei, jeg tror du får legge ut denne på kranglesiden i stedet, virker som du bare ville skape litt diskusjon her.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #21 Skrevet 26. januar 2010 Du motsier deg selv Hi. "Mine venner sier jeg er en sann kopi av Samantha" og så sier du at du er diskre og ikke fortellet vennene dine om dine hyppige sexstunder. ? Ingen barn synst det er kult med ei løs mor. Derfor ville jeg ikke hatt deg til mor. Ellers fordømmer jeg deg ikke
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #22 Skrevet 26. januar 2010 Ikke nødvendigvis.. Men synes du virker barnslig som spør: Synes dere jeg er horete?? Og en tanke usikker som må sitte på dinbaby for å få bekreftelser fra en gjeng anonyme du ikke aner hvem er, eller som aner hvem du er. Om du er så fornøyd og liker ditt liv, så hvorfor få bekreftelser fra alle andre. Tror heller du roper om hjelp jeg da, vet innerst inne, at livet ditt og følelseslivet ditt er ganske tomt, og at du bruker sex som en måte å få nærhet på, da du ikke tør å inngå noe fast.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #23 Skrevet 26. januar 2010 Hadde en peridoe fra da jeg var 18 til 24 da jeg "var sånn":.HAdde ikke barn da. Følte meg attraktiv, sterk og selvstendig som kvinne...HAdde full kontroll og bestemt HVEM, NÅR og HVOR ting skulle "skje".... Men nå i ettertid så ser jeg at det var helt andre årsaker bak og er ikke stolt av meg selv.....Skal ikke si det er sånn for alle, jeg var jo i tillegg en del yngre enn HI; men ikke alltid ting er som man tror.......
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #24 Skrevet 26. januar 2010 STÅ PÅ ( KK) konstant kåt :-)))) Så lenge det ikke går utover andre så hvorfor ikke. Vi lever bare en gang,husk Kondomen da :-)))
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #25 Skrevet 26. januar 2010 Du er ikke hore så lenge du ikke tar deg betalt for sex Men jeg undres hva du gjør på disse sidene ? Har du fått barn med noen av knullekompisene dine, eller er du gravid etter et ons ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå