Gå til innhold

Hvor mange kg til nå jenter ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 uker og 9kg.. Gikk opp tilsammen 17 kg med lille gutt og håper jeg ikke går opp fullt så mye nå. Slet med å gå ned igjen sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39+6 og gått opp 12 kg. synes det er greit:)

Skrevet

Er 35 uker idag og har gått opp nesten 9 kg.

Skrevet

i uke 29 og nå er d 10 kg ekstra her,- men det går litt i rykk og napp..

bekkenløsning og bekkenlåsning og veldig snopsyk så d kunne vel vært verre...hmmm...

men motivasjonen blir jo større til å gå ned etterpå vist det er d er noen kg å gå ned;) og så er d jo så deilig å gå turer på våren..gleder meg:)

Skrevet

Jeg er i uke 29... gått opp ca 4 kg..

Gikk opp 7 kg 1. svangerskap og 10 gk 2. svangerskap...

Så får vi se hvor det ender i dette svangerskapet.....

Skrevet

Jeg er førstgangs og straks 38 uker. Har gått opp 8 kg. Er 1.70 høy og veier til vanlig 57 kg..

Skrevet

Er 31+4.

Gikk først ned 5 kg, og har nå lagt på meg 6 kg, så summasumarum 1 kg fra startvekt ved befruktning....

Skrevet

37+3, gått opp 14 kg. Gikk opp 20 med forrige mann, så ligger vel greit ann nå:)

Skrevet

uke 34+3 og gått opp 12 kilo.. Har hatt prob med vektøkning før sv.skap så herlig å kunne få litt kjøtt på kinnbena :) Håper ikke jeg synker helt ned igjen etter sv.skapet... veide 47 kg før,vil ikke helt ned dit igjen...

Skrevet

uke 37+2 og jeg har gått opp 6,1kilo!

men har en del fra før, så er greit at jeg har sluppet å legge på meg så mase:)

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har gått opp 14kg til nå. Håper ikke jeg går opp noe mer. Har gått opp 1 kg på tre uker, så er jeg heldig så blir det ikke mer .o)

Har en del vann i kroppen også.

Gleder meg til vekten begynner å gå nedover igjen :o)

Skrevet

38 uker i morgen og gått opp ca 14 kg..Kunne ha vært mere men har gått ned noen kg mot slutten.

Skrevet

32 uker på vei her, og har gått opp 11 kg:) Har bare fått mage, jeg, så jeg er kjempefornøyd og heldig da:):):)Ikke noe vann i kroppen, ingen hevelser eller noe:) Bortsett fra magen, så er resten av kroppen den samme omtrent:)Deilig det ja:)

Skrevet

Jeg er i uke 31 og er -1 kg fra startvekta. Har litt å ta av, og så lenge jm og lege ikke kommenterer dette, så regner jeg med det er i orden. Kan nevne at jeg har vært veldig plaget med kvalme, brekninger og til tider oppkast, det er jeg fremdeles... jeg spiser mindre som før, og er dessverre ikke i så mye bevegelse som jeg ønsker da jeg har null energi. Jeg la på meg 2 kg, så tok jeg av meg 3 kg igjen.

Forrige svangerskap la jeg på meg 13 kg, tok av meg 8 kg etter fødsel, men har lagt på meg noen få kg etter det, den gangen gjorde jeg ingenting spesielt for å prøve gå ned, denne gangen kunne jeg tenke meg å gå ned litt uttover våren/sommeren, så skal prøve på det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...