Gå til innhold

Hvor mange kg til nå jenter ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =O)

Jeg er 34+5 uker på vei.

Jeg har til nå gått opp 12 kg med prinsen i magen (Lukas)

Med forrige gikk jeg totalt opp 31 kg

(waww, vært flink denne gangen gitt =O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33+5 og gått opp 20 kg med lillegutt i magen, har stått stille en mnd nå så synes jeg er flink å "holder det i sjakk" hehe :-) Ble litt ekstra spising i begynnelsen, maten smaker jo bare herlig for tiden ;)

Skrevet

Jeg er 37+1 og har gått opp 10,5 kilo til nå... Hadde vel egentlig mål om å ikke gå opp mer enn det tilsammen (har litt ekstra fra før, så trenger ikke de ekstra ammekiloene liksom) men er ganske fornøyd med det, spesiellt siden jeg har måttet være veldig stillesittende gjennom hele svangerskapet!!! Har vært heldig, for jeg har ikke noe særlig vann i kroppen heller, håper det ikke kommer noe på slutten heller!

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har gått opp 13kg! 2kg opp siden starten av desember.

Skrevet

Jeg er i uke 35+2 og har gått opp 6 kg, Har litt ekstra fra før så håper ikke jeg overstiger 10kg totalt....

Skrevet

Jeg har gått opp 11 kg, er 33+5. Lagt på meg 0,5 kg i uken de siste 20 ukene, til tross for at jeg frem til 5,5 mnd trente 3 ganger i uken og nå ingenting pga bekkenløsning og mye kynnere. Håper det ikke kommer til å øke :)

Skrevet

Er 37+1 å har gått opp 11 kg. Målet er å ikke nå 70.. 67 nå så det skal jeg klare.

Skrevet

Er 38 + 3, og har gått opp 8,5 kg :) :)

Skrevet

Har gått opp ca 11 kg og er 35 uker idag.

Skrevet

Er 36 uker og har gått opp ca 12-13 kg. Gikk opp 12 kg sist og håper jeg ikke går opp så veldig mye mer nå... :-)

Skrevet

Er 35 uker på vei og gått opp 4 kilo. Har virkelig prøvd å spise meg opp da jeg veide litt lite i utgangspunktet men kiloene vil ikke på. Jordmor sier at så lenge babyen har det bra spiller det ingen rolle, men jeg skulle ønske jeg hadde noen ammekilo, vet av erfaring fra de to forrige svangerskapene at jeg raste ned i vekt under ammingen.

Skrevet

Jeg har unnagjort 38 uker og har gått opp 8,5 kg.

Det var det jeg gikk opp sist. Første gangen gikk jeg opp 10 og andre gangen 13,5 kg. Fødselsvekten til ungene har vært omvendt proporsjonal, hehe. Var alminnelig slank fra før, men er ikke så høy.

Skrevet

Startet på uke 40 i dag....gått opp 15kg. Siste ukene har jeg gått ganske mye opp..sikkert en liko i uka...trodde ikke man la på seg så mye på slutten..?

Skrevet

32+2 og 11 kg. Ca 25 kg på de to forrige, men startvekten var desverre 10 kg mer denne gangen.

Skrevet

29 uker og 7 kg. Gikk opp kun 5,5kg sist, men utgangspunktet var litt mindre denne gangen. Er fornøyd med ikke alt for mange kilo ekstra å dra på, bare lillegutt i magen har det bra :-)

Skrevet

opp nøyaktig 13 kg.

Er 36+2 uker.

Gikk opp 24 kg med forrig -så er rimelig fornøyd denne gangen. Men synes det er en kamp nå mot slutten. Har så få gleder igjen -ingen skiturer, ingen skøyte gåing, ingen løping -bare tusle rundt og lage god mat. Ja ja... God mat er sabla godt da -og sjokolade mmmmm.....

Skrevet

uke 38 å gått opp 16 kg...

Skrevet

29+4 og opp 10 kg. er egentlig fornøyd, for med de to andre gikk jeg opp 30 kg og 24 kg. Håper jeg klarer meg under 15 kg denne gangen. føder 3 uker før tiden med ks så slipper de siste ukene med mangen kg opp de siste ukene. HÅPER jeg da.

Skrevet

Uke 37,og har gått opp 14 kg,synes det er ok,med første baby gikk jeg opp 12 kg,men andre baby gikk jeg opp 22 kg...og neste uke blir det ks på meg,så nå skal jeg gå nedover snart:-))

Skrevet

Uke 31 og gått opp 10 kg, hadde lav bmi fra starten av så jeg har vært forberedt på å gå opp en del.. =)

Skrevet

Er 35 uker i dag... har gått opp 5 kg, men nå hadde jeg litt fra før av, når sant skal sies...

Skrevet

en uke på overtid og gått opp snart 30 kg... ser fram til å gå dem ned igjen ja :-)

Skrevet

2 kg hittil (uke 29).

Skrevet

33uker og har gått opp 2,5kg etter startvekta.

Men så gjekk jeg ned 4 i starten da. Så jeg har vell kanskje strengt tatt lagt dem på meg også. Så da blir det 6,5kg.

Jeg har mye fra før og jobber for å ikke gå opp i vekt.

Målet var å ikke bikke 90kg, nå er jeg 91,5 :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...