Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 4 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 3: 60.2 (Min uke 1)

Uke 4: 60.3

Åh. Hadde håpt på en liten kickstart som kunne gjort meg enda mer motivert. Men men, jeg skal nok klare det. Sist jeg satte i gang med skikkelig trening (for noen år siden) gikk jeg faktisk opp 2 kg. Treningsveilederen min sa det var helt normalt når man i utgangspunktet er slank men ikke trent, da vil man nemlig bygge litt muskelmasse i starten. Jeg får klamre meg til den forklaringen i det lengste.

Skeiet litt ut i helgen, med godis og chips. Men jeg er godt i gang med treningen. Trent både i går og i dag. Skal trene i morgen, onsdag og torsdag også, pluss en dag i helgen.

Mål: 55 kg. Det er der jeg trives best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på!

Håper det er ok, selv om jeg blir litt motsatt av resten av gjengen her da, siden jeg nettopp er blitt gravid med andremann (5+4). Gikk opp 27 kg med første, har tatt av 24 av dem og er nå på 69 kg. NEKTER å gå opp like mye denne gangen, har så veldig lite lyst over 80 igjen....! Så målet mitt er altså max 80. Og 63 før året er omme, der trives jeg best. Så får vi se hvor langt ut i året slanketråden holder:) Har så og si kuttet ut sukker, og begrenser posjonene med mat. Skal jo ikke drive med direkte slanking når man er gravid, men er jo ingenting i veien for å legge om til sunt kosthold. Hadde som nyttårsforsett å trene hvertfall litt styrkeøvelser hjemme hver dag, og det har jeg nesten holdt.

uke 4: 69,6 kg

Skrevet

Har motivasjon jeg og: Skal i bryllup 7 uker før termin, og målet er da å se høygravid og hot ut på høye hæler, ikke høygravid vannballong i fotformsko som sist!

Skrevet

AussieAnette og lille William:

Lurer litt på det med måling, er det vanlig og måle slakt eller stramt. Hvilket resultat blir mest nøyaktig fra gang til gang?

Har lest litt forskjellig fra plass til plass.

Hva gjør du?

Skrevet

Opp 200 g denne uka. Tror forrige ukes bra resultat var pga tom mage. Så jeg fortviler ikke. Går på med friskt mot denne uka. Føler meg mye bedre når jeg følger med på, og har litt kontroll over, hva jeg putter i meg. Føler at jeg gjør en innsats for meg selv. Det føles godt!

Skrevet

Startvekt( Uke 1) 63,6

Uke 2: 6) 2,6 ( - 1,0 kg)

Uke 3: 63,2 ( + 0,6 kg) ???? Trent 3 ganger og spist super bra, så dette skjønte jeg ikke...

Uke 4 :61,8 kg ( - 1,4 kg) ( Omg.syke foran og bak natt til mandag...)

Tilsammen: 2,2 kg

Skrevet

Dytter, kanskje fler vil hive seg på? :)

Skrevet

Hiver meg med jeg da:) tenkte å skrive meg på på mandag, men får skylde på ammetåka:)

Veide meg på mandag, var da 99,5 kg..vil langsiktig ned på 70- tallet, men første delmål er å se 8-tallet på vekta (noe som begynner å bli en stund siden:/ )

Er ikke noe treningssenterbabe, så her blir det bare sunn mat og trilleturer nå til å begynne med hvertfall,så får vi se etterhvert:)

Uke 4: 99,5 kg

Skrevet

Tja.. jeg passer på¨at jeg måler på akkurat samme plass hver gang.

Jeg måler når magen er normal. Altså jeg slipper ikke opp alt av magemuskler når jeg måler. De fleste holder vel inne magen litt hele dagen.

Skrevet

Hei hei!

Etter jeg skrev sist her så har jeg gått ned en del( skyldes nok omgangssyken) men men hihi vekt ned er vekt ned:)

Tenkte jeg bare ville si til dere som ser vekta går opp litt etter en uke eller to eller tre. Det er helt normalt når man begynner å trene at man går ned først, tror det er vannet som forsvinner også går man opp noen ganger endel en stund og det er gjerne fordi man begynner å danne muskler og muskler veier mer enn fett...så etter en liten stund igjen såå raser vekta nedover...

Gikk ned 20 kg på 3 mnd(på en sunn måte) for 4 år siden og alt dette skjedde da og jeg har å lest at det er gjerne sånn for mange.

Så ikke fortvil den går ned igjen, vekta altså:)

Ps. er gjerne derfor mange mister motivasjonen og slutter....IKKE GJØR DET!!!!

STÅ PÅ JENTER, DETTE KLARER VI SAMMEN

GIRL POWER:)

Riktig fin dag vider alle sammen:)

Skrevet

Veke 1: 109,8

Veke 3: 108,2

Veke 4: 108,1

Ned 0,1 kg denne veka, totalt ned 1,7. Hadde besøk av søstera mi i helga, det blei mykje godis. Og så har eg ikkje trent i det heile tatt denne veka, men skal få inn ei økt i dag i alle fall.

Skrevet

Slenger meg på denne.

Startvekt: +23 kg

Uke 2 : +18 kg

Jeg jukser(?) med Alli.

Skrevet

Jeg "meldte" meg på i uke 1, men har ikke gjort noen ting.. :-S

Eller, har kjøpt meg rockering :) bruker den hver dag i 5min.. så skal jeg øke min. når jeg er blitt "herdet" :-p hehe..

Jeg har en kjæreste som er veldig glad i potetgull, godis, pizza osv.. Og vi har skapet fullt av potetgull. Skal jeg kaste det i søpla kanskje..?

Trenger motivasjon!! Har lyst til å begynne å trene, men føler ikke jeg har tid.. Hvordan gjør dere det??

Skrevet

Dytter!

Denne måtte jeg laaaangt tilbake for å finne, men her er den! Begynte å lete i dag tidlig, men det ble litt hektsk med levering i barnehage, trening og nammelunsj med veninner etterpå :P

Skrevet

Dytter

Denne måtte jeg laaaangt tilbake for å finne! Dustesøket funka ikke. Hehe =) Men her er den, dog noe sent på dagen. Beklager! Trening og venninnelunsj tok mye av dagen :P

Skrevet

Dytter

Denne måtte jeg laaaangt tilbake for å finne! Dustesøket funka ikke. Men her er den, dog noe sent på dagen. Beklager! Trening og venninnelunsj tok mye av dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...