Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 4 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ned 13 kg til det jeg veide før jeg ble gravid. Første mål er 65 kg.

Uke 1: 69 kg

Uke 2: 68.2 kg (-0.8)

Uke 3: 66.6 kg (- 2.4)

Uke 4: 67.5 kg ( -1.5)

Shit...! En skikkelig trøkk tilbake! Jeg har spist masse i helga, føler meg helt stappa enda. Er godt i gang med trening, da. 4 ganger uka som gikk + en dag tur med vogna. *angrer på bakt potet med alt, grillpølser, honeycorn, snop og brus*

Hvordan har det gått med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg har vært ganske flink uka som har gått, har fått brukt kroppen litt og skjerpet inn på dårlige spisevaner..

Har i tillegg fått en ting til på motivasjonslisten, blir gjenforeningsfest denne våren fordi det er 20 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen (herregud, 20 år, jeg begynner blir gammel ;)).

Men da jeg skulle veie meg i dag tidlig viste vekten 10 kilo for lite, jeg har garantert ikke gått ned 10 kilo! Veide meg fire ganger og vekten viste 10 kilo for lite alle gangene, den må jo være ødelagt.. Får bare se å kjøpe en ny tror jeg.

Skrevet

Uke 1 - Var ikke med

Uke 2 - oppstart 127,9kg

Uke3 - husker ikke...

Uke 4- 119,8kg

Er fornøyd med vektnedgangen, jeg har lagt om kostholdet å trener spinning og Zumba.

Skrevet

Kristin: Vi skal ha 10 års reunion:-P

GeleMageMamma: Så flink du har vært!! Jeg er imponert, keep it up!

Tiddelidu: Du er en fantastisk slanketrådsjef, sånt liker vi;-) Vi har alle uker hvor vi går litt opp igjen, men da gjelder det å ikke miste motet!

Uke 1: 62,4 kg

Uke 2: 61,9 kg (-0,5)

Uke 3: 61,6 kg (-0,3)

Uke 4: 61,3 kg (-0,3)

Har ikke gått ned så mye denne uken, men det går ihvertfall rette veien. Jeg har vært flink så og si hele uken, men ikke fått trent. Men jeg har et lite håp om at kanskje kroppen min klarer å tilvenne seg å veie mindre, sånn at jeg kan holde vekten denne gangen.

Hovedmålet mitt er 54-55 kg.

Første delmål er 59 kg, for jeg sliter med å komme over 60 kg´s kneiken. Hvis det fortsetter i dette tempoet når jeg delmålet på veiing 1. mars men jeg håper og krysser fingrene for at jeg kommer dit før!

Skrevet

Jeg "meldte" meg ¨på denn tråden første uka, men det har bare vært tull med meg! Men nåå er jeg klar til å skikkelig begynne:)

Har som mål å gå ned 0,6kg i uka, ved å spise mindre, mer regelmessig og sunnere + gå en times tur hver dag, å bruke rockeringen;)

Startvekt: 72,4

Mål: 65

Skrevet

Jeg skriver forresten hva jeg har gått ned eller opp uke for uke i parentesen, ikke hva jeg har gått ned tilsammen fra start. Kanskje jeg burde begynne med det istedenfor, ser du gjør det Tiddelidu.

Skrevet

Uke 1: 74,0kg

Uke 2: 72,2kg (-1,8)

Uke 3: 71,3kg (-0,9)

Uke 4: 69,9kg (-1,4)

Godt fornøyd,syns det går lettere nå,søthungeren har forsvunnet,og jeg koser meg med frukt og grønnsaker istedenfor :) Ellers spiser jeg mindre posjoner enn ellers og oftere.

Flinke dere er :) stå på videre!!

Skrevet

Jeg henger med ennå.. Håper at når jeg må skrive at jeg har gått opp i vekt for andre uke på rad når jeg egentlig har planlagt det motsatte, kan skjerpe godislysten...

Uke 1: 68

Uke 2: 65,6

Uke 3: 66,2

Uke 4: 66,4

Totalt sett ned i vekt da... - 1,6 kg

Skrevet

Heisann jenter ;0)

Har spist som vanlig denne uka,men trening har d blitt lite med,siden jg har fått skikkelig bihule betennelse ;0(( Men starter med en ny giv i dag og satser på at formen blir bedre snart ;0) Vekta var opp 100gr men midja ned 3cm,så fornøyd med d ;0) Lykke til videre jenter,dette skal vi klare ;0)

start 11/1: 79,3

18/1:74,4 (-4,9)

25/1:74,5 (+0,1)

midje:

11/1:108

18/1:107

25/1:104

Skrevet

Målet er jg litt usikker på,men i første omgang er d 60kg ;0)

Skrevet

Litt herk denne uka bare ned 300 gram..... skjønner ikke hvorfor for jeg har gjort alt "riktig" med unntak av 5 nonstop på lørdag.....

Skrevet

Uke 1: 85.4 kg

Uke 2. 84 kg

Uke 3: 82.9 kg

Uke 4: 83 kg

(-2.4 kg)

Jeg skal ned 20 kg, men første delmål er å se 70 tallet på vekta.

Uka som har gått har vært full av fristelser i form av kaker og god mat. Har ikke klart å si nei takk hver gang....men starter uke fire full av pågangsmot!

Heia oss!!!!!!!:)

Skrevet

Ja, heia oss!!!! :)

Skrevet

Etter forrige ukes skuffelse var det gledelig å se at pilen peker nedover igjen.

Uke 1: 68 kg

Uke 2: 67,5 kg

Uke 3: 68 kg

Uke 4: 67 kg

Har vært flink hele uken tiltross for bursdagfeiring i helgen. Smakte på litt men holdt meg unna brus og de verste fellene;-)

Skrevet

Slenger meg med i uke 4;)

Skal ikke ned så mye, men trenger å skjerpe kostholdet, samt få trena opp kroppen litt.

Har holdt på siden starten av januar her hjemme med hoppetau, rockering, stor ball og styrkeøvelser på gulvet.Noen trilleturer og skiturer i uka. Maten får jeg prøve å få med fra nå av. Har slitt med dårlig matlyst, spist lite og usunt. Det er ingen slankekur altså! Jeg sliter og med det samme som mange andre, blir så himmelsk godtesyk på kveldstid.

Startvekt uke 4: 60,6 kg.

Vil ned til 57, der tives jeg best med litt muskler på kroppen. Vil vel nå vekta før jeg når kroppen.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Tror jeg glemte å skrive meg på forrige mandag, men hadde tenkt å slenge meg med fra da!

Uke 3: 76,9

Uke 4: 76,1

Helgan "ødelegger" litt for meg, var nede i 75,7 fredag morgen.. jaja, målet er å legge om til noe varig og etterhvert holde vekta stabil - og det ser jeg jo at går ved å leve sunt i uka og skeie ut litt i helga. Men burde vel strengt talt ikke skeie ut så mye ser jeg! Gikk ned 5 kg før jul, klarte å holde det nesten stabilt i løpet av jula, sier meg fornøyd med det!

Vet ikke helt hva målet er enda, men burde ned til 65 kg. Tror det kan holde hardt men! Foreløpig mål er 70.

Skrevet

tror det er juks for meg å være med denne uken da jeg har liggi med oppkast og diare i to døgn, men holder meg unna snop for det selvom trening er utelukket denne uka..får se neste uke:)

Skrevet

Jeg har jukset......:-(( (tilogmed hver dag i helga) Kan kansje si at jeg ikke var knallmotivert. Skal legge fram en bukse jeg gjerne vil komme inn i. Så kan det kansje motivere meg.

Hopper på igjen i uke 5

Så status uke 4: 57,6 kg fremdeles.

Skrevet

Skal ned 7 kg, litt mindre enn det jeg var før jeg ble gravid med nr 2.

Fødte for 3,5 mnd siden, så jeg ammer fremdeles og håper det hjelper godt på forbrenningen.

Uke 1 : 77.5

Uke 2 : 76.3 (-1,2)

Uke 3 : 75.6 (-0,7)

Uke 4 : 75.7 (+0,1)

Hm.... opp 100 g.

Får ta meg sammen og leve "hvitt" denne uken.

Skrevet

Monajenten:

Ser vi har samme hovedmål. Hvor høy er du? Jeg er 159cm

Skrevet

Jeg melder meg på:

Uke 1: Var ikke med

Uke 2: 88,6 kg

Uke 3: 87,7 kg - Mage: 109,5 cm – Rumpe: 112,5 cm - Lår: 71 cm

Uke 4: 86,3 kg - Mage: 108,5 cm - Rumpe: 112 cm - Lår: 69 cm

Jeg danser Zumba 20 min hver dag og har den siste uka tatt ALLI pilla.

:)

Skrevet

Jeg er 163 cm, men jeg ser best ut når jeg er litt tynn.Kommer jeg meg ned til 56-57 kg er jeg fornøyd, men målet er 54-55 sånn at jeg kan skeie litt ut i helgene uten å få dårlig samvittighet. Jeg er nødt til å ha den muligheten for ellers kommer jeg til å sprekke i ukene.

Skrevet

Monajenten:

Hehe, det er som meg. Jeg må ha et kg å gå på ellers blir jeg deppa. Jeg er nesten sånn periodedranker når det gjelder usunne ting:-)

Skrevet

hei og hopp;-)

uke 1: 76.8

uke 2: 74.7

uke 3: 74.0

uke 4: 73.3

har fått på meg et par olabukser...under 2 kg igjen av svangerskapskiloene( som ble 24 kg!!), men skal ned til 63 kg;-))

DETTE KLARER VI JENTER;-))

STÅ PÅ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...