Gå til innhold

Laparatomi


Gjest

Anbefalte innlegg

Det var en tidlig ul, men så flott at du fikk se at det var et lite knøtt der:)

 

Jeg har nå fått svar på prøven min og den var stigende men alt for lav og under normalen:( Den burde vært på et par tusen og min var bare på 747 så dette kommer nokk ikke til å gå bra:(

 

Har begynt å kjenne sviing/brenning i underlivet som jeg bruker å få før mens så da er kanskje kroppen allerede i gang med å støte det i fra seg. Så mitt 6 forsøk ender i en SA og det er utrulig trist og leit og dette et kjempe tøfft og gå igjennom, men akkurat nå vil jeg bare bli ferdig med det så jeg kan gå videre!

 

Blir nokk å ta en pause her i fra nå!

 

Du får ha masse lykke til med den lille spiren i magen din og jeg ønsker deg alt godt!!!!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei så trist da :( Huff,føler virkelig med deg og håper virkelig at det går rette veien for dere snart!!!!

Hva mente legen da? Har du snakket med h*n?

Skjønner godt at du vil ha litt pause, det sliter nok skikkelig på kropp og sinn og ikke minst lommeboka.

Håper at neste gang blir full klaff for dere.

Masse lykke til når dere bestemmer dere for å prøve igjen! :)

 

Grunnen til at jeg er på tidlig ul er pga den store operasjonen jeg var gjennom i februar, så legen ville bare forsikre seg om at alt var i orden og at det ikke var noe utenfor livmor osv. De skal visst følge meg gjennom hele svangerskapet, og det føler veldig betryggende :)

 

Igjen, masse lykke til!! :)

 

Stor klem tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel legen sa at vi var nødt til å ta en ny blodprøve på mandag for å være 125% sikker og da evt kan jeg få en pille til å støte det ut, så jeg slipper å gå i flere uker til på denne måten. Han var ikke overbevist om at dette ikke kunne å bra, for siden jeg hadde satt tilbake 2 egg kunne begge ha festet seg og så hadde det ene egget tidlig gått til grunne, dette kunne av og til skape litt kluss med hcg i starten selv om han synes hcg er lav og ikke opptimal stigning så var det jo stigning der.

I så fall om dett skal gå bra så tror jeg det er et mirakel;)

Jeg tror ikke dette går bra,men et lite håp er der enda;)

 

Så flott at du får god oppfølging, ingenting er bedre enn det;)

 

Ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,det skal ikke være enkelt å være dame altså. Og det er hvertfall ikke en selvfølge at man skal bli gravid når man vil.

Bra du er positiv og ser fremover :)

 

Ha en toppers helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...