Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #26 Skrevet 23. januar 2010 Lykke til å krangle med UNN, de er fast bestemt på at fødsler skal skje naturlig åkke som. Jeg vet ik hvor lenge det er til din termin,men jeg anbefaler dere og bestille time til samtale og 'krangle' dere til keisersnitt, (om du å vil det) og få det skriftelig, og ta papiret med på sykhuset! Om du har såpass gode grunner til KS, så skal de ikke nekte deg! Ellers så har jeg født på UNN to ganger, og jeg ble kraftig irritert over hvordan min samboer også ble behandlet. Han ble oversett og da han bare f.eks skulle hente vann til oss, så fikk han ETT glass, han ble ikke regnet med i det heletatt. (av NOEN av jordmødrene vel og merke, noen er kjempekoselige) Jeg syns det er forkastelig at sykehusene understreker såpass hvor viktig det er for mor å ha med seg noen på fødselen som de har ett godt forhold til og som de føler seg trygge på o.s.v, men så blir disse personene stuet bort i ett hjørne. Det gikk jo ut over meg som vordene mor med rier o.s.v at de behandlet den viktigste i mitt liv som en hybelkanin og ga han en hardt stol som eneste plass å sitte/sove... Like teit er det (på samtlige??) sykehus/sykehushoteller, at far må betale for å overnatte etter barnet er kommet, Hvorfor det?? Rommet er jo uansett ibruk, og far har vel for pokker like stor rett til å bli kjent med barnet som mor?? Om det er sengetøy det står på, så kan man vel ta med seg dette selv, omså bare en sovepose... Nei Norge burde virkelig tenke seg om en gang til når det kommer til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå