Gå til innhold

Skriver du mye om barna dine på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, innimellom.

Er ikke så veldig aktiv, og syns det er artigere å skrive at jeg nå har helt bleiefrie barn, enn at jeg har støvsugd og vasket badet..? Nok av de som skriver sånne ting ;)

Har ingen bilder da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender et par 3 ganger i året om det er noe spesielt.

Det er noen som oppdaterer om barna hver idige dag. Skjønner ikke vitsen, da det ikke er noen andre i verden som syntes dette er like interessant som dem selv.

Skrevet

Skriver litt innimellom, men kan gå uker mellom hver gang. Er gjerne små morsomme episoder jeg forteller. Som da minstemann i sinne sa at mamma var en potetstappe:-p

Skrevet

kan nevne noe om piraten i statusfeltet, og om noen spør meg om henne kan jeg svare en setning eller to, men det ligger ikke bilder av henne der nei.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg skriver mye om gutten min ja, er jo så stolt av han når han gjør noe nytt! :-D

Jeg syns det er mer interessant å lese om ungene til folk, enn å lese om at noen skal ut på byen og drikke øl...

Skrevet

Nei, nesten aldri og ikke har jeg bilder av de der heller. Skriver stort sett om venner, hundene og jobben. Ikke av hensyn til barnløse venner!!! Får da være måte på!!! Men fordi jeg tenker barna mine selv kan velge hva som skal ut på nett om de når den dag kommer.

Skrevet

Iblant. Men mest om det det feks har värt en grusomt slitsom dag og jeg trenger litt trösteord. Ja, jeg fisker sympati pga mine bråkete unger;)

Men jeg har ganske få venner på Facebook, ikke 100vis av personer jeg egentlig ikke kjenner. Så jeg er mer restriktiv på hvilke jeg tillater å bli "venner".

Skrevet

Gjør det av og til, men ikke så ofte. Kanskje en gang i måneden. Enig i at det er morsommere å lese om andres barn enn ørten oppdateringer på at de er trøtte, må lese til eksamen eller ser på TV.

Gratulerer så mye med spire, Lykkeli :-)

Skrevet

Inne i mellom:) Er like spennende det som å skrive at man har vasket, trena, hva man har til middag, om det blir fest på kvelden, om sykdom osv... Jeg gjør en liten greie ut av å alltid være positiv på facebook, mye klaging der om dagen synes jeg;) Jada kjipt å være syk, men det blir ikke bedre av å klage om det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...