Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tar meg selv i å gjøre det ganske så ofte, men tenker at det er jo sikkert ikke sånn veeeldig interessant for mine mange barnløse venner og andre for den saks skyld å lese om, så hmm kanskje jeg burde begrense det litt...? Hva gjør dere?
Emma&Adrian Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Prøver å ikke gjøre det for ofte hehe,men lettere sagt enn gjort Jeg blogger jo da,så jeg får skrevet masse om barna der,føler det holder (selv om jeg MÅ skrive om det på facebook også litt hehe)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Veldig sjelden, men det har hendt ved et par anledninger.
Glad_mor_85 Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 skrive jo litt, men ikke tenk på hva andre mener. Mine barnløse venner skriver ENDA mer uinterresante ting, som virkelig er helt teit å dele. Mange klager HELE tiden på sykdom, mye jobbing osv, og hvor mye de trener, og selv synes jeg det er koseligere å lese om barn og ting de sier osv
Blind Gudinne Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 GAnske sjelden jeg gjør det.... Hender jeg gjør det hvis de gjør noe morsomt..... Som da datteren min fant ut at pannekaker er ypperlig å putte i ørene istedenfor i munnen.....Hun er 16 mnd. Så, oppdaterer sjelden om ungene eller om min "tilstand"- har for mange kollegaer på vennelista ( inkludert flere av sjefene...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2010 hehe ja, tenker litt sånn selv også, at statusoppdateringer om f.eks koteletter til middag er jo egentlig ikke så veldig mye mer interessant enn f.eks morsomme episoder om jenta mi, så hvorfor ikke liksom.
Glad_mor_85 Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Men det som irriterer MEST AV ALT, er når folk for eksempel skriver : Huff livet er så grusomt, nå er jeg lei en pers..... Og så spør noen: Hva skjer vennen? Og da svarer vedkommende : Kan nok ikke ta det opp her, ringer deg i morra... Hva er da vitsen med den statusen?? SKumle greier å skrive sånne ting, bare for sympati??? Skriver aldri noe om min sinnstilstand, bare helt vanlige ting som ingen kan "ta meg på" om dere skjønner.
Mrs. X Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Aldri. Noen av mine venner gjør det hele tiden, er nok ganske uinteressant for de fleste for mange skriver ikke morsomme ting heller. Men det meste på status oppdateringene ( barn eller ikke) er vel uinteressant for andre eller? (noen unntak som er morsomme da)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Nå er ikke min født ennå, men siden jeg som oftes omgås 18-20-åringer og har den aldersgruppen som venner på FB, pleier jeg ikke å skrive mye om graviditeten o.l. Bare for de som spør. Kommer til å ha et par-tre skrytebilder når hun er ute, tipper jeg, men ikke noe "xxxxxx har fått sin første tann, se her, 20 bilder".
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Jeg skriver om dem! Men jeg tenker hele tiden over at ting kan bli sett senere; både av venner og fiender. Så jeg er veldig bevist, eller prøver å være, på hva jeg skriver og hvordan jeg skriver. Tenker også på at det jeg skriver kan bli sett igjen om feks 20år av venner eller fiender av barna. Ting de gjør i dag skal ikke kunne påvirke dem den dagen de skal få seg venner, sliter med noe, prøver å søke seg jobb osv. Jeg prøver å ikke være for privat generelt. Ikke legge ut for mye om oss, selv om jeg gjerne kan skrive hva vi har gjort eller hvor vi har vært. Bruker det kanskje som en slags blogg, legger også ut bilder. Jeg legger aldri ut noe som kan bli sett på som negativt siden jeg vil fremstå som en positiv person!
xxxJulianexxx Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Svært sjelden. Bare hvis det er noe helt spesielt.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 Aldri. Knøttene mine har da rett til privatliv de også. Heller ingen bilder. Jeg er av de hysteriske i forhold til nettvett, som dere skjønner;-P Har all slags "venner" på Facebook, så jeg syns ikke det er en arena for å eksponere ungene mine.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Klart det, er jo steike stolt av dem )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 bare om det er noe veldig festlig. som foreksempel når han trodde damen på trikken med burka var et spøkelse.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2010 hmm..ja, dette med privatliv er jo et poeng, men jeg tenker at sålenge datteren min enda er så liten er det liksom ikke så farlig...blir vel litt annerledes etterhvert som hun blir eldre vil jeg tro=) Og skriver jo uansett ikke ting som kan krenke henne el som hun kan bli flau av i ettertid
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Ja, siden jeg har barn så er det de som opptar mesteparten av tiden min! Men skriver bare vanlige ting der, kunne aldri finne på tanken på å skrevet noe jeg ville ha holdt hemmelig. Selv om jeg har slettet mange folk som jeg ikke kjente så godt og har en lukket profil så ser jeg på FB som en åpen siden...og det som jeg skriver er ting jeg kunne ha skrevet alle plasser..sånn tenker jeg!
gerd Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 nei. Det er ikke sikkert de vil at info om dem skal spres på nett..
Mamma`en til godgutten Skrevet 22. januar 2010 #20 Skrevet 22. januar 2010 Ja jeg skriver om barnet mitt på FB men ikke noe jeg ikke kan besvare om noen spør. Er bare venner av meg der som jeg selv velger og har lukket profil, har også masse bilder av han der men dog heller ikke bilder som andre da de er så si nakne.
Glad_mor_85 Skrevet 22. januar 2010 #21 Skrevet 22. januar 2010 mi status nå er at jeg har lagt barna og koser meg med snop sånne ting kan da ikke folk bli irritert over???
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 22. januar 2010 nei, hvorfor skulle de det? =)
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 22. januar 2010 #23 Skrevet 22. januar 2010 Jeg skriver egentlig ikke så mye.. Men facebook er jo en skryte og syteplass såe.. Har ei på vennelista der hun skriver: "xxx har fådd sin 1.tann" "xxx har fådd sin 2.tann" osv. Hadde vært ok med den førte tanna, men 4.!! En dag skrev hun; "xxx gikk sine første 2 skritt i dag" og dagen etter skrev hun "xxx har gådd 8 skritt til sammen i dag" Veldig søtt de to første skritta, men Hahah... hvem bryr seg!? Og sånn fortsetter det i det uendelige...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #24 Skrevet 23. januar 2010 ja, det er klart, det finnes jo grenser for hva som er interessant, ser den;) Tenner og sånn er jeg jo knapt interessert i selv, så det ville jeg nok aldri "skrytt" av inne på FB (har riktignok hendt at jeg har ropt ut min frustrasjon pga søvnløse tanntrøbbel-netter, men det blir noe litt annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå