Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Og skifter dere truse og sokker hver dag? Nei, jeg syns ikke jeg er en gris. Jeg dusjer annenhver dag. Skifter sokker hver dag, men truse annenhver dag siden jeg alltid bruker truseinnlegg. Men etasjevask tar jeg når jeg ikke dusjer seff
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hver eneste dag. Skifter truse hver eneste dag og sokker annen hver dag.,
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 dusjer hver dag. skifter truse og sokker hver dag!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Dusjer minst èn gang til dagen, og skifter sokker og truser her gang jeg dusjer. Vasker håret annenhver dag, eller etter hver trening.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 1-2 ganger om dagen. 2 de dagene jeg trener på kvelden. takler ikke å gå fra morgen til kveld uten å dusje.truse hver dag,men ikke bh hver dag.skifter genser hver dag også og bukse kan jeg ha i 2 dager.sikkert for meget,men. unga bader eller dusjer hver dag de også.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Dusjer annenhver dag hvis det ikke er spesielle grunner.. Sokker og truse skiftes hver dag:) Vasker underlivet hver dag da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Dusjer annenhver dag, med mindre det er varmt eller jeg trener utenom, da dusjer jeg selvsagt da også. Vasker meg likevel på strategiske steder de dagene jeg ikke dusjer. Skifter sokker og truse hver eneste dag, bh og singlet/t-skjorte/topp annenhver eller tredjehver dag, avhengig av svette..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Dusjer annenhver dag, huden klarer ikke hver dag. Trener jeg dusjer jeg selvsagt! Truse og sokker skifter jeg hver dag, er de skitne også oftere.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Herregud, er vel ingen jenter som ikke skifter undertøy og sokker hver dag?? ÆSJ i så tilfelle!! Jeg dusjer hver dag, selvfølgelig. Av og til vasker jeg håret annenhver dag.
Miztery Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Dusjet i morges, men siden jeg har vært i stallen etter jobb kommer jeg til å hoppe i dusjen nå snart.. Men da dusjer jeg neppe i morgen, siden jeg fikk overtalt min kjære til å måkke for hestene i morgen pga at jeg jobber 10-19, og vi skal i et bursdagsselskap etterpå..(noe som heeelt sikkert ikke interesserer noen, men men..hehe) Til vanlig dusjer jeg så og si hver dag, men av og til dusjer jeg morgen en dag, og ikke før kveld neste dag... Skifter truse og sokker hver dag, selv om jeg ikke dusjer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 dusjer annenhver dag, vasker diverse steder hver dag. alle klær rene hver dag. er ikke bra å dusje hver dag, hverken for hud eller immunforsvar. merker det ikke når man er ung, men man får igjen når man blir eldre. barn skal helst max et par ganger i uken, til de begynner å få fedt hår, pubertet eller vond svettelukt.
3småtroll♥ Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Hmmmmm.. må bare spørre dere som ikke dusjer hver dag: Dere skriver at dere vasker dere nedentil hver dag, men hvis jeg ikke dusjer så vasker jeg meg da ikke bare nedentil?!?! Hva med under armene og i ansiktet? Svetter dere ikke? ..... jeg dusjer som oftest hver dag. Vasker håret annenhver dag. De gangene jeg ikke dusjer så vasker jeg meg!........ overalt:)
3småtroll♥ Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 ........og skifter undertøy og sokker hver dag!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 Dusjet to ganger om dagen, når jeg står opp og etter trening. Vasker håret bare etter trenig. Bytter sokke og truse to- tre ganger om dagen (om morgenen, før trening og etter dusjen).
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 Det er en ren myte at det ikke er bra for huden å dusje hver dag. Hudlegen min anbefalte dusj og krem hver dag. Håret skal derimot ikke vaskes hver dag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 Når jeg skriver at jeg vasker strategiske steder, så mener jeg ansikt, under armer, føtter og underliv. Jeg tåler ikke såpe, samt klor og andre greier i vannet så godt, så jeg blir sinnsykt tørr hvis jeg dusjer hver dag- er derfor jeg begrenser det til annenhver, ellers hadde jeg vel hoppa i dusjen hver morgen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 dusjer en gang i uken da huden min tørker ut av for mye vann. men vasker meg jo godt om morningen:) Truse og sokker bytter jeg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 hver dag, noen ganger 2... skifter undertøy m hver dusj... hår annenhverdag, - overdeler hver dag... kan gå m samme bukse to dager... sokker opptil flere ganger... klarer ikke våkne helt uten en dusj på morraen.. så er jeg litt rar, for jeg kan ikke hente posten engang uten sminke.. :-) bruker lite sminke, men må bare ... :-D
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #19 Skrevet 21. januar 2010 På vinteren dusjer annenhver dag (sliter med veldig tørr hud), sommeren blir det hver dag. Vasker hele meg med klut de dagene jeg ikke dusjer. Skifter truse morgen og kveld. Sokker, BH og genser/topp hver dag. Bukse annenhver dag. Da jeg trente ble det ofte opptil 2 dusjer om dagen.
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2010 #20 Skrevet 21. januar 2010 Etasjevask var dagens andre utrolig kule ord, kan jeg låne det, og må jeg i så fall betale avgift for bruk?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #21 Skrevet 21. januar 2010 Hver dag. I en periode etter fødselen har jeg lagt til meg en dårlig uvane med å dusje to ganger per dag. (Pga av renselsen, pluss at jeg svetta så mye!) Rart så avhengig man blir av å vaske seg så ofte når man begynner med det, men jeg tvinger meg selv til å la være nå. Skifter truse hver dag og sokker annenhver dag. (Svetter ikke noe særlig på føttene.)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #22 Skrevet 21. januar 2010 Dusjer to til tre ganger pr. uke, vasker håret en gang pr. uke. Bytter sokker og undertøy en gang pr.dag.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #23 Skrevet 21. januar 2010 Ordet etasjevask har jeg aldri hørt før betyr det underlivsvask? He he.... Dusjer og skifter sokker og truser hver dag.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #24 Skrevet 21. januar 2010 dusjer og vasker håret hver dag. Bytter også sokker og truse hver dag;)
Tigerpote Skrevet 21. januar 2010 #25 Skrevet 21. januar 2010 Jeg tar en skrap og skrubb i badestampen til hver jul og hver midtsommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå