tante grusom master of law Skrevet 21. januar 2010 #27 Skrevet 21. januar 2010 Hehe, ser at vi ikke er enige når det gjelder grupper:)) Men dæven så pen du er:))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2010 #28 Skrevet 21. januar 2010 ja, det er vel nå vi skal finne ut at vi ikke kan være venner fordi vi er uenige i grupper på fb (tenker på en skravle debatt tidligere i uken) du er jaggu pen selv! jeg har til og med sent det på PM på fb før du skrev det her! så jeg mener det langt inn i hjerte
tante grusom master of law Skrevet 21. januar 2010 #29 Skrevet 21. januar 2010 Ja, fysj, nå kan vi ikke være venner. Haha! Nå skal jeg gå og få min skjønnhetssøvn:) Tror jeg har fått en akutt attakk av narcolepsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå