Gå til innhold

Lammekjøttmannen er full!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E vel et eget forum for fulle folk her inne: Flaskeforumet.

Skrevet

hahah... det er første gang du har greid og få meg full her inne :D

Skrevet

Jeg kjeder meg. Kan jeg også få være full? Selv om jeg burde pugge russisk....

Gjest sug lut
Skrevet

Det er loooov å væææære full (Book-Jensen på en god dag).

Men det forutsetter at du har en god kone som meg, som fyller postboksen din med sprudlende champagne-meldinger.

Skrevet

Er polyandri noe for deg? Eller polygami om du vill, jeg er fleksibel.

Skrevet

Jeg vil også være FULL!!! Er det noen som gidder å ta ansvar i heimen mens jeg raver??????

Skrevet

Du får ta meg på ordet, jeg er driiit Lekker med stor L. Tenk Heidi ensom på fjellet, et cetera.

Skrevet

skal du være kona eller mannen hennes?

for om du også gifter deg med sug lut. så skal vil jeg bare påpeke at min forlovelsesring er større en den du kommer til å gi henne. og at jeg alltid vil være mann nr 1

ellers så er det helt ok med flermanneri for meg. bare du er hot og jeg kan bedriver homseri

Skrevet

Men luten bryr seg vel ikke om materielle ting slik som forlovelsesringer og andre uvesenteligheter?

Jeg kan være både kone og mann, finnes vel hjelpemidler for slikt. Men jeg klipper nødig av meg håret. Homseri blir det vel uansett tenker jeg:)

Skrevet

hehe.. jeg bryr meg ikke om hun bryr seg om forlovelsesringer og slikt. jeg bryr meg om det og jeg vil vite at jeg har gitt henne den fineste hun noen gang har fått :D

homseri :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes homseri er det morsomste ordet jeg har hørt på år og dag :D

Forøvrig må du jo ikke tvile på at ringen fra deg er meg så kjær, kjære kjøttbolle. Men jeg har jo mange fingre!

Skrevet

ja. det har du jaggu :D

og når vi er inne på morsome ord, så må jeg dele at på FB på grupper så kan man trykke på "les mer" om man vil lese mer om gruppa. og om man ombestemmer seg og ikke vil lese mer om gruppa så kan man trykke på "les mindre"

les mindre knapp er det festligste jeg har sett på lenge.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skulle ønske arbeidsplasser kom med en sånn knapp, egentlig. "jobb mer" og "jobb mindre", uten lønnsforskjell, så kunne man velge etter dagsform.

Jeg var forresten full jeg også. Men nå er jeg knasende tom, bortsett fra et par weirdo-pm jeg tar vare på av humor-hensyn (det er noen som er galere enn andre her inne og ikke på en god måte).

Skrevet

Ok, skal selge rompa mi til veldedighet, og skaffe deg en ring som du kan stå på skøyter på.

Hehe, har du prøvd å sette facebook på piratspråk? Sikkert jeg og en haug med fjortisser som setter pris på slikt.

Skrevet

nei, jeg har ikke turt. i frykt for å ikke forstå hva som står....

men jeg har hørt at det er veldig morro :)

har du sett at det er en sug lut gruppe på fb da?

Skrevet

hehe.. det er ganske mange her inne som er galere en andre på en ikke så god måte :D men det gir oss noe å le av da :D

Skrevet

Haha, sjekket den nå. Morsomt! Jeg joiner:)

Skrevet

kult :) velkommen i gjengen :D

Skrevet

Hehe, ser at vi har samme smak i amerikansk komedie:P

Skrevet

jeg syns i grunn at det er litt morsomt at det er akkurat den gruppa som alle syns er overaskende av de jeg er med i :D

Skrevet

du får PM :D

Skrevet

Du har svar:) Fantastisk denne teknologien du:)

Skrevet

ja, tenk hvordan verden har blitt. forstår ikke at noe som helst kan ha vært bedre før. jeg digger samtiden på alle mulige måter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...