Gjest Skrevet 20. januar 2010 #26 Skrevet 20. januar 2010 JA! Har ei jente på 2,5 år, og jeg kan så tydelig se for meg henne som storesøster;) Tenker å prøve fra sommeren:)
Verbena Skrevet 20. januar 2010 #27 Skrevet 20. januar 2010 hehe... JA vi har lyst på en baby. Men vi skal vente en stund til. Jeg har jo to fra før av(nå 6år og 4,5år) og vi tenker å vente med prøvingen til neste sommer værtfall. Også håper vi på at vi skal klare å få to ca like tette som de to jeg har fra før siden vi ser hvor stor glede de to har av hverandre nå når de er blitt større! Som samboeren min svarte i helga når han fikk spørsmål om vi ikke skulle ha baby snart så han fikk noen egne: "hvorfor må vi det nå? jeg har da to fantastiske gutter å bruke energien min på. Kan ikke de få ha oss litt i fred før vi må lage noen felles??"
Mamma´n til lillemor Skrevet 20. januar 2010 #28 Skrevet 20. januar 2010 Lillemor er 6 mnd og jeg har vært litt babysyk en stund. Først var planen å begynne å prøve igjen neste høst for å ha ca 2 år mellom dem. I min søskenflokk er vi 3 på 3 1/2 år, så det er normalen for meg med tette søsken. Men jeg har kommet til at 3 år er en mer gunstig avstand, så jeg får nyte venninners baby fremover og så ser vi om vi ombestemmer oss og begynner litt før.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 20. januar 2010 #29 Skrevet 20. januar 2010 Ja!! lillemann er 4 år og sønnen til samboern er 6 år, så det hadde passa bra med et lite søsken snart:) Så til høsten tenker vi at vi skal begynne å prøve på en liten en:)
Kanutten83 Skrevet 20. januar 2010 #30 Skrevet 20. januar 2010 Jaaaa!! Men så har jeg nettopp testet postivt så da er den saken grei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå