gulda Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Nå har lysten meldt seg for fult! Ting ligger ikke praktisk til rette, så blir ikke enda. Men jeg har fått veldig lyst på en liten til nå! Husker tydeligvis ikke fødsel og våkennettene så godt lenger, he he..
Rampongi Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 ojoj, piraten her er 4 mnd og vi vil ikke ha noen ny enda. Det er vel ikke så rart når det er så kort tid siden sist. Men jeg tror faktisk det holder med en jeg og far fabulerer om sterilisering..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Begynner å tenke på en ny liten en, og småen er 6 mnd! he he Men skal ikke prøve ennå, vil kose oss maks på ferie, og så begynner vi prøvingen til etter da. Vil ha litt tette søsken.
FanteGuri Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Har lyst på baby jeg også. Kanskje er jeg allerede gravid...
Jentemammaen Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Superlyst på baby, og har en liten sprellende krabat i magen!! Jippi!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Tanken slår meg oftere og oftere ja...
Peders mamma Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Lillemann er 9 mnd om noen dager og skulle så gjerne vært gravid jeg..men må gjøre færdig studiene mine først. Sukk:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Jaaa, jeg har kjempelyst på en til! Har 2 barn nå, men 3 ville vært perfekt! Bare synd gubben ikke deler mitt syn
Minafårsøsterellerbror Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Jo det hadde vært koselig, men vi har det så fint bare oss tre, at vi er litt redde for å ødelegge idyllen. Jenta vår har alltid vært så grei å ha med å gjøre på alle områder. Vi har det så lett nå, og er skeptiske til å utfordre dette.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Nehei, er så ferdig med det der som jeg kan bli. Holder i massevis med de to vi har nå :-) men så har jeg jo nesten 20 år igjen å reprodusere meg på da, så det er jo mulig jeg endrer mening=)
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Både ja og nei. Jenta mi er straks 14 mnd - og nå etter jul har jeg begynt å få lyst på en liten en til. Kjenner jeg gleder meg veldig til neste gang, men jeg koser meg veldig med at jenta mi begynner å bli "stor" også - det blir nok en god stund til det blir noen ny baby. Vil ha kroppen min for meg selv en liten stund til - og drikke rødvin og spise spekeskinke med god samvittighet - også må jeg bli ferdig med masteroppgave og komme meg i jobb - så... Heldigvis har jeg venninner med små babyer - og babyer på vei - så jeg får kose meg med de så lenge:)
Panterjenta85 Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 uff... ja jeg har lyst på to tette jeg tror jeg... Tenker oftere og oftere på hvordan det ville vært om vi fikk en til... Snupp er 5 mnd... :S Men jeg skal holde det inni meg.. Får mannen høre at jeg er lysten på en til begynner nok han å tenke mer også og plutselig har vi en til. Med tanke på alt så er det fornuftige å vente til huset er bygd!
vårmamma08 Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 svært gjerne, prøver og prøver men får det ikke til...
2søtesmåh Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 NEEEIIII!!!! Nummer en,- våken hele antta i tremåneder,- så sov hun over, men sov nesten ikke på dagtid, og dagen startet klokka 0530 Nummer to;_ kom til verden da eldste snart ble 4, og ENDELIG Kunne osve til 0730 i helgene.....Og selv om han sov om nettene, og hadde en dupp å¨3 timer hver dag fast fra ca 4 mndr,- så har vi fortsatt, han er 2,5 år, flest netter hvor vi er oppe MINST en gagn for å bre på dyne eller måleie ham tilbake til senga.....Antar at 4 netter i uka er vi oppe 2 gang hver.......OG dagen, ja den starter vi 0530... SÅ her blir det ingen fler..Nummer to fikk vi vel mer eller mindre for at vi ikke ville ha et enebarn,- så det var skikkelig slitsomt med en så lite søvntrengt unge..) Men selvsagt er de begge gulla god og ville ikke vært foruten noen av de..Men vi kjenner vår begrensning og nok er nok... Lurer på om de med fler enn to barn har barn sov generelt sov mye..Jeg tror det MÅ være slik..Med over 6 år med "for lite søvn", så er jeg blitt skikkelig "Kjerring"....Når vi først har barnevakt, kan vi ikke kaste bort ei natts søvn med å være på byn, eller "drangle bort "natta med andre aktiviteter..Da må vi sove ) Ikke bra i lengden..) MEn snart, snart, snart...SÅ får vi nok NOK søvn igjen...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 Vår er 5,5 og her blir det ikke fler.
CMH Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 JA! Mini er ett år, og jeg savner tiden for ett år siden*Sukk* Bare synd et svangerskap er langt og tungt, og at det ikke bare er en dans på roser å ha baby da.. Nå har ikke samboeren lyst på en til enda da, så vi får se
Mammapudding Skrevet 20. januar 2010 #17 Skrevet 20. januar 2010 Av og til har jeg lyst på ny baby, men kan uansett ikke få fler før jeg har gjort meg ferdig med utdannelsen og fått jobb og jobbet en stund. Er ferdig utdanna i juni, håper på å få jobb med en gang og så jobbe 1 år ca før vi prøver på ny. Leah er 2 r og 5 mnd, så litt synd at vi må vente så lenge..men men. Er så heldig at jeg har et lite tantenurk på 6 uker bare 10 min unna, så får dempet babysuget litt
Sebbelita Skrevet 20. januar 2010 #18 Skrevet 20. januar 2010 JAAAAAAA, har så lyst på en til!! Poden er nettopp fyllt to, og skulle gjerne hatt søsken til han. Men det går dessverre ikke like lett dennne gangen, har prøvd en god stund nå
Moster1 Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 Lyst på ny baby? Neitakk, har så flott en sønn, kunne ikke unnvært han! Men jeg ønsker meg flere barn ja!
AO3 Skrevet 20. januar 2010 #20 Skrevet 20. januar 2010 Ja, jeg har lyst på en til, men det går ikke av praktiske årsaker. Dessuten skal jeg nå for første gang på to år hverken være gravid eller amme - det er jo greit å ha kroppen litt for seg selv en periode også?
AnonymeAnine Skrevet 20. januar 2010 #21 Skrevet 20. januar 2010 Samme her! Gubben sier at om jeg skal ha et barn til så får det bli med noen andre. Kanskje jeg skulle ta turen til Storkklinikken i Danmark:-)
<3 2prinser <3 Skrevet 20. januar 2010 #22 Skrevet 20. januar 2010 Har nok lyst på en til! Pjokken her er snart 11mnd, så vi prøver vel på å bli gravide igjen nå til våren tenker jeg Har lyst til at det skal være to år mellom de
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. januar 2010 #23 Skrevet 20. januar 2010 Har ei jente på 3.5 mnd, så nei: akkurat nå vil jeg ikke ha ny baby. Men om 1 år tror jeg vi skal forsøke igjen
therehag Skrevet 20. januar 2010 #24 Skrevet 20. januar 2010 har ikke bare lyst på 1, men mange! Helst firlinger:D men det skjer jo aldri naturligomtrent, så jeg for håpe på tvillinger, for gubben vil ikke ha mer en en til.. men han har sakt at hvis det kommer tvillinger/trillinger/firlinger, så får vi vel beholde alle sammen:p så jeg krysser fingrene!!! men blir en stundt til enda:( så nå bruker jeg min baby energi til å handle inn ting til min gravide kusine:P
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #25 Skrevet 20. januar 2010 jeg har også lyst på en til snart. Småen er 1 år nå, og vi har lyst å gi henne et søsken om ikke veldig lenge til, men vi får nok vente noen måneder til. Har ikke råd til en til helt enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå