Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 3 ~~


Anbefalte innlegg

Skrevet

muskler veier mer enn fett. der har du svaret ditt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke om tråden, men har gode nyttårsforsetter. så denne hiver jeg meg på. Med full tyngde. hehe.

2 svangerskap og jeg veier 30 mer enn før barn.

Nå skal alt av igjen..bombasta:

 

Uke 1: utgangsvekt

Uke 2: -3,7

Uke 3: -2.1 (tot 5,8)

 

Lykke til til oss alle!

Skrevet

har fått en sykdom som gjør at det er veldig mye jeg ikke kan spise lenger.. Så jeg kommer til å gå ned enten jeg vil eller ikke:-/

Har gått ned 3 kilo på 1,5 uke..

Skrevet

Hei Kristin 1974

 

Jeg har heller ikke gådd med. Har trent mer og spist mindre fett og sukker men vekta rører seg ikke.

 

Uke 1: 79 kg

Uke 2: 79 kg

Uke 3: 79 kg

 

Ja ja får bare fortsette så gir det vel resultater.

Skrevet

*sukk*

 

fortsatt det samme som uke 1. Sliter med motivasjonen, selv om jeg har blitt litt flinkere til å spise litt sunnere på jobben, ikke kjøpe så mye jeg har lyst på i kantina. Det er kveldene som er vanskelig for meg... :-/

Skrevet

Lag deg smoothies Prudence! Det har jeg begynt med, gjort noen kvelder på rad nå, og det hjelper virkelig!! Ikke tar det lang tid heller:-D

Skrevet

Dytter litt =)

 

Veldig flinke jenter! Stå på!! :)

Skrevet

Der fant jeg den ja... Veide meg på mandag, men rakk ikke å legge inn resultatet da..

 

Uke 1: 68 kg

Uke 2: 65,6

Uke 3: 66,2 totalt - 1,8 kg og er fornøyd med det...

 

Har gått litt opp igjen etter forrige gang, men synes ikke det er så rart siden jeg var syk i forkant av forrige veiing. Har skeiet litt ut i tillegg. Begynner "på nytt igjen nå, og er klar for en sukkerredusert helg. (eller skal prøve i hvert fall)

 

Skrevet

Uke 3: 60.2 (Min uke 1, siden jeg første gang veide meg på mandag)

 

Spent på hvordan det går, jeg kom sååå fint i gang med treningen, og så ble jeg selvfølgelig syk, så jeg har ikke fått trent på 2 dager. Jaja, jeg kommer nok i gang igjen, motivasjonen er virkelig på topp og jeg syns det gir resultater. Hadde lovet meg selv å kun veie en dag i uken, men snek meg på vekten i går og lå da på 59.6. Jippi. Kan jo være naturlige svingninger da, men vi satser på det går riktig vei.

 

Mål: 55 kg. Det er der jeg trives best.

Skrevet

hei og hopp;-)

 

slenger meg på her siden jeg har startet sunt kosthold og mye trening;)

 

uke 1: 76.8

uke 2: 74.7

uke 3: 74.0

 

strålende fornøyd.har ikke rørt snop eller brus etter nyttår, men har dåp til helgen, så da skal jeg kose meg;-)

Skrevet

Mamma, mammaere, mammest :o)

 

Mitt delmål er 59 kg og hovedmål 54-55 kg. Jeg har kommet meg til 60 kg flere ganger men kommer meg ikke under. Denne gang SKAL jeg få det til!

 

Misunnelig på deg, selv om du snikveide deg;-)

Skrevet

Hiver meg på nå. Startet lavkarbo for å ta siste rest i dag.

 

Lang jul gitt:-))

 

Så uke 3: hmmm må visst kjøpe badevekt:-)) Men veide meg hos mamma i forrige uke, og da var den 58 kg med klær på.

 

Skal ned til 53 ideelt, men er fornøyd med 55 forsåvidt. Jeg er bare 1,59 høy, så 60 kg er i meste laget da:-)

 

 

Skrevet

Litt sur jeg etter jeg var på vekten mandag. Hadde gått opp 1 kg så nå er jeg der jeg startet etter nyttår. Skjønner ingen ting, jeg som har vært så flink. Lurer på om jeg har spist for lite jeg slik at forbrenningen har gått ned eller kanskje det er veskeansamling siden jeg venter mensen en av dagene. Jaja det er vel nå jeg må være sterk og ikke miste motet. Men må innrømme at siden jeg har kuttet ut alt usunt i 3 uker så er det litt kjipt å gå opp i vekt. Har ikke fått trent noe særlig heller så det er neppe ekstra muskler:@

Skrevet

IKKE GI OPP Hildemor, du går nok ned etterhvert!

Skrevet

Start: 109,8

I dag: 108,2

 

Ned siste 8 dagar: 0,5 kg

Ned totalt: 1,6 kg

 

Har trent jevnt og trutt på wii fit'en min, 1/2-1 time 3-5 gongar i veka. Spelet seier eg har trent drøyt 10 timar dei siste 2,5 vekene og det er kjempebra for ein sofagris som meg. Det verste er at det faktisk er GØY :D

Skrevet

Da var vekta kjøpt he he:-) (jeg som sa jeg aldri mere skulle ha badevekt da jeg kastet den gamle...............)

 

Så starten min uke 3 er 57,6 kg.

 

første mål er da 2,6 kg til jeg er på 55

Dvs første og første mål. Dette er jo bare siste etappen på totalt 18 kg.

Men de første 14,5 forsvant pga sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...