Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #26 Skrevet 17. januar 2010 Klarer ikke torsk..da jeg var liten hadde vi det en gang i uka og jeg likte det ikke-fisken ble kald før jeg tilslutt fikk den i meg..så torsk spiser jeg ALDRI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #27 Skrevet 17. januar 2010 Kinamat og grillpølser. Har blitt dårlig etter og ha spist det,så nå tåler jeg ikke lukta. Og egentlig elsker jeg kinamat,sukk.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 17. januar 2010 #28 Skrevet 17. januar 2010 Husker ikke hvor gammel jeg var, men vi var på tivoli, jeg kjørte en edderkoppkarusell. Husker jeg ble veldig svimmel og litt kvalm, Men uansett vi skulle dra hjem, ca en times kjøring, og jeg ble sulten, så jeg fikk en melonyoghurt... 5 minutter hjemmefra måtte pappa stoppe bilen, for jeg mått ut å spy. Har ikke spist melonyoghurt siden, iallefall 15 år siden
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. januar 2010 #29 Skrevet 17. januar 2010 når jeg var ca 10-11 år holdt jeg å noen venner på med "gjett hvilken mat" med bind for øynene, da fikk jeg kaviar... å den var gammel;/ har ikke smakt kaviar etter dette.. spydde som en gris!! også noe som sjedde på sommerfestivalen i selbu for 4 år siden.. da jeg drakk veldig mye brus med brennevin... før vi skulle legge oss den morningen så kjøpte samboer mat til oss.. jeg spiste da 2 pølser.. godt med mat når man er i formen;)) men angret når jeg våknet i bilen den dagen.. våknet faktisk av at jeg spydde.. deilig!! pølse i hele baksetet;/ usj.. tok lang tid før jeg drakk brus med alkohol og pøse med brød for å si det sånn:D
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #30 Skrevet 17. januar 2010 Pepperkakehus og nudler. Begge spist når jeg trodde jeg var ferdig med spysyken. Hvilket jeg ikke var. Har ikke spist noen av delene siden jeg var 10 eller noe sånt.
Ugl@ Skrevet 17. januar 2010 #32 Skrevet 17. januar 2010 KJøpfiskekaker: var vel 7år, mamma og pappa hadde ordna kjappmiddag, kjøpte fiskekaker i brunsaus med poter osv til...fant en snurret streng/ ståltråd i fiskekaka mi, har ikke spist butikkkjøpte fiskekaker siden, nekter den dag i dag, kun hjemmelaget duger, og det er veldig godt igjen. Røkt torsk, generelt liker jeg ikke røkt mat overhode, og særlig ikke fisk. Fikk tømt hele middagsfatet i hodet da jeg satt å pirka i middagen ca 12år gammel. Mamma var litt utslitt med to små tette, en gretten 12åring ( meg) og en surrete 9åring ( min bror) pluss 2 åringen og ei på halvåret, pappa var borte på jobb...noe jeg aldri glemmer. Nå mest komisk å se tilbake på, men der og da var det jo helt forferdelig gjort av mamma å miste fatningen så til de grader, jeg sa jo ikke noe, satt bara å pirka, men det var vist nok til å få mamma til å gå i lufta..hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #33 Skrevet 17. januar 2010 Da jeg blei lurt i kanin,da jeg var liten de sa det var kylling men oppdaget at kaninene våre var borte.USJ
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #34 Skrevet 17. januar 2010 HVA SLAGS mat som har GITT meg arr? En glovarm pizza da jeg var15. Har fortsatt arr mellom puppene der den varme osten falt ned og brant meg.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #35 Skrevet 17. januar 2010 Huff ja. Jeg spiste dream is med mint smak. I løpet av natten fikk jeg virus på balanse nerven og ble lagt inn på sykehus i 5 dager. Jeg har ALDRI vært så dårlig!! Klarer ikke noe som smaker mint...
PAVEEL Skrevet 17. januar 2010 #36 Skrevet 17. januar 2010 Første og eneste gangen jeg har hatt influensa 10 år eller noe sånt, drakk jeg bare sitronbrus og eplejus. Klarer ikke lukten og smaken av sitronbrus den dag i dag..... Tok mange år før jeg drakk eplejus også. Er snart 29 år...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #37 Skrevet 17. januar 2010 Huff ja. Da jeg var hos dagmamma hadde hun laget middag. Noen sier raspeballer, andre sier komle. Hun hadde selv en god porsjon oppå fatet mitt. Jeg begynte å spise, men holdt på å kaste opp. Men, jeg måtte fint spise opp maten min. Har aldri brukt så lang tid på å spise. Har aldri smakt på det etter dette, ikke vil jeg heller. Og dette er over 30 år siden....
OsloMor Skrevet 17. januar 2010 #38 Skrevet 17. januar 2010 Tresis, den utrolig vonde isen med jordbær, sjokolade og vaniljeis, særlig den rosa. Fikk omgangssyken etter å ha spist dette som barn, og kan ikke spise det enda. Ellers er jeg ikke så begeistret ikke bløtekake og fastelavensboller, tålte ikke kremfløte som barn og var ikke særlig fan av dette, da jeg alltid ble veldig syk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå