Gå til innhold

Prevensjon: Hva bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar!! :) er ikke lett å vite hva man skal velge i den prevensjonsjungelen! Foretrekker kondom jeg, men det gjør ikke min mann. hehe:) men synd det ikke finnes p-piller eller p-et eller annet for menn.

 

Tror jeg skal opprette en egen sparekonto som heter "Ladycomp" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er nuvarig ?? :)

Skrevet

Jeg har nettop begynt på en ny p-pille som skal være bedre for dem som sliter med sexdriven med vanlig p-piller. Nå har det bare gått 1,5 uke og mannen er i Norge mens jeg er i utlandet pga sykdom i famillien, så akkurat det kan jeg ikke si noe om, men:

Jeg har ikke fått den "jeg er konstant sulten" følelsen jeg hadde med andre p-piller før.

Jeg føler meg ikke oppblåst.

Jeg har ikke fått hodepine.

 

Vi får se over tid hvordan det går. Det er siste år jeg går med på p-pille. Innen slutten av 2010 skal vi ha bestemt oss (eller rettere sagt, jeg skal ha bestemt meg) på om det blir flere barn.

 

Pillen heter Qlaira.

Skrevet

Jeg bruker hormonspiral og er veldig fornøyd. Skal ikke komme noen baby her i gården:-P

Hvis vi får en til, kommer jeg nok til å bruke hormonspiral etter det også. Har ikke lyst til å sterilisere meg (eller han?!) før vi er kanskje rundt 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...